'Onverwachte club duikt op voor handtekening van Dendoncker'

    'Onverwachte club duikt op voor handtekening van Dendoncker'

    dinsdag 12 juni 2018 om 20:00

    Met het WK in zicht blijft het de afgelopen weken stil rond Leander Dendoncker. Anderlecht hoopt nog dat zijn marktwaarde gaat stijgen in Rusland, maar Lyon wil nu al toeslaan. 

    Volgens RMC Sport staat Dendoncker heel hoog op het lijstje van de Franse club, die afgelopen seizoen op een derde plaats eindigde in de Ligue 1. De club zoekt een beloftevolle centrale verdediger om te koppelen aan de ervaren Braziliaan Marcelo (ex-PSV)

    Het is niet de eerste keer dat Dendoncker aan de Ligue 1 wordt gelinkt. Eerder wilde AS Monaco hem herenigen met zijn oude ploegmaat Youri Tielemans, maar dat ging niet door. Buiten Lyon zou ook West Ham United nog interesse hebben om Dendoncker binnen te halen. De bron bevestigt wel dat Dendoncker ten vroegste na het WK verkocht zal worden.

    Plaats een reactie

    Toca +27267
    dinsdag 12 juni 2018 om 20:13
    Als hij bij al die zogezegde clubs die hem willen moet tekenen komt hij met 1 bic niet toe ;-)
    Vind ik leuk
    BS90 +3620
    dinsdag 12 juni 2018 om 20:24
    Dan maar met een potlood!
    Vind ik leuk
    VeeDeeVee +11428
    dinsdag 12 juni 2018 om 23:09
    Ze kunnen zijn lichaamsdelen misschien gaan verloten? Dan levert het wie weet nog meer op.
    Vind ik leuk
    dinsdag 12 juni 2018 om 20:26
    boe nee bedankt, Lyon moet op beter materiaal mikken
    Vind ik leuk
    Freddyploiks +8091
    dinsdag 12 juni 2018 om 20:36
    Perfecte tussenstap voor Leander
    Vind ik leuk
    WBs +562
    dinsdag 12 juni 2018 om 22:16
    Tussenstap naar ... terug naar af ?
    Vind ik leuk
    woensdag 13 juni 2018 om 05:06
    ... te hoog gegrepen, is niet eens een topspeler in de jupkes league..
    Vind ik leuk
    Bonanza +443
    dinsdag 12 juni 2018 om 21:00
    Niet doen. Gaan naar waar ze zien wat je echt bent, defensieve middenvelder.
    Vind ik leuk
    dinsdag 12 juni 2018 om 21:32
    Tussenstap ? Een grap zeker ? Hij kan niet eens zijn stempel drukken bij Anderlecht. Ze mogen hopen dat hij niet speelt in Rusland of ze geraken hem niet meer kwijt.
    Vind ik leuk
    dinsdag 12 juni 2018 om 23:25
    Eupen toch niet zeker? Of Oostrozebeke?
    Vind ik leuk
    BST83 +469
    dinsdag 12 juni 2018 om 23:30
    Passendale zoekt enkele nieuwe spelers heb ik net gehoord
    Vind ik leuk
    woensdag 13 juni 2018 om 05:08
    De Anale Driehoek is ook nog op zoek, zowel Reet als Aartselaar als Kontich. Aarschot kan er ook wel 1 gebruiken.
    Vind ik leuk
    Riddlin +1376
    dinsdag 12 juni 2018 om 23:38
    Een goed seizoen en ze zien hem bij Man Utd, een slecht seizoen (op een andere positie) en hij zou geen euro meer waard zijn.
    Had gewoon vorig jaar moeten vertrekken denk ik
    Vind ik leuk
    DDT +2303
    woensdag 13 juni 2018 om 10:21
    Laat ze maar zeveren, dendoncker heeft echt wel het talent om ver te komen, zeker als verdedigend MV.
    Vind ik leuk
    WBs +562
    woensdag 13 juni 2018 om 13:06
    Denk ik ook ! Een goed seizoen spelen doen er wel meer ! maar dan bevestigen, dat is het moeilijkste ! West Ham is al 150 keer komen kijken en ze twijfelen nog 🤔 maar hij is nog jong en heeft nog tijd ! ik zou hem ook alleen maar kopen als verdedigende middenvelder !


    Vind ik leuk
    vampire81 +792
    woensdag 13 juni 2018 om 14:06
    lyon wees slimmer, dat niveau is gewoon te hoog gegrepen voor dendoncker, serieus blijven zeg