UPDATE: 'Anderlecht ligt nog altijd in pole positie voor aanvaller'

    UPDATE: 'Anderlecht ligt nog altijd in pole positie voor aanvaller'

    dinsdag 12 juni 2018 om 17:45

    Anderlecht wordt al een tijdje aan Carlos Eduardo gelinkt, maar tot een transfer naar Brussel kwam het nog niet. Paars-wit moet opletten, want er zijn nu Duitse kapers op de kust.

    Volgens Sportwereld hebben ook het Duitse Dortmund en Frankfurt interesse in Eduardo. De 21-jarige aanvaller maakte het afgelopen seizoen indruk bij Goias. Al meer dan een maand lijkt Anderlecht bezig met het dossier, maar er komt maar geen schot in de zaak.

    Anderlecht trok met onder meer Elias Cobbaut, Antonio Milic en Knowledge Musona al heel wat volk aan. Toch bleven de echte grote transfers tot nu toe uit. Ook Chancel Mbemba komt waarschijnlijk niet naar het Astridpark. Porto lijkt met de verdediger aan de haal te gaan.

    Update 17.45: Volgens Fussballtransfers denken Dortmund en Frankfurt inderdaad aan Carlos Eduardo, maar is de interesse in de aanvaller niet zo concreet als die van Anderlecht. Vooral de manager van de speler hoopt binnenkort nog een gesprek te hebben met de Duitse club. fussballtransfers stelt dat Anderlecht voorlopig nog altijd pole positie ligt om de Braziliaan naar Europa te halen. 

    Plaats een reactie

    Toca +28475
    dinsdag 12 juni 2018 om 07:59
    T lijken al weer Herman toestanden.
    Vind ik leuk
    freeman +9136
    dinsdag 12 juni 2018 om 09:40
    Had je dan iets anders verwacht ! Coucke moet het ijzer smeden als het heet is . Komt momenteel overal te laat , uitgezonderd in Oostende !
    Vind ik leuk
    Toca +28475
    dinsdag 12 juni 2018 om 10:02
    we weten natuurlijk alleen wat hier op vp verschijnt.
    Maar dat het allemaal wat lang duurt is wel duidelijk.
    altijd dat afpingelen ..
    Vind ik leuk
    JanB +4761
    dinsdag 12 juni 2018 om 18:11
    ik heb de indruk dat de meeste "supporters" in een roes leven dat we in Belgie over dezelfde middelen beschikken als in de grote competities
    De voorzitter mag dan misschien vermogend zijn, dit zegt NIKS over de club in kwestie
    We weten allemaal dat Anderlecht in slechte (financiële) papieren zit
    Oók Marc Coucke zal proberen eerst die zaken recht te zetten vooraleer "zot" te doen
    Vind ik leuk
    freeman +9136
    dinsdag 12 juni 2018 om 20:38
    " Zot doen " ligt niet in zijn aard !
    Vind ik leuk
    dakcota +4238
    dinsdag 12 juni 2018 om 14:01
    wat als... het aan de spelers ligt?
    Vind ik leuk
    freeman +9136
    dinsdag 12 juni 2018 om 20:41
    Dus heel positief , refererend naar zijn resultaten , toch ?
    Vind ik leuk
    AzEz86 +5356
    dinsdag 12 juni 2018 om 08:08
    Pfft, gaan we nu echt bij alle "grote namen" de kaas van tussen onze boterham laten eten? 't begint een beetje belachelijk te worden.
    Vind ik leuk
    ROBSON +1809
    dinsdag 12 juni 2018 om 10:26
    Grote namen??
    Vind ik leuk
    AzEz86 +5356
    dinsdag 12 juni 2018 om 10:34
    Daarom dat ik dat tussen "" had gezet...
    Vind ik leuk
    dinsdag 12 juni 2018 om 09:01
    Slapen ze bij RSCA ?? Hoeveel bijna-transfers gaan ze nog opstapelen ?!
    Vind ik leuk
    Zetterberg +7521
    dinsdag 12 juni 2018 om 09:50
    Als Coucke niet begrijpt dat we weer geen seizoen als vorig jaar willen, zal er toch geld geïnvesteerd moeten worden, en dat voor er spelers verkocht zullen worden!
    Als we moeten weer moeten wachten tot 31 augustus om enkele plan C-transfers te moeten doen! Ik wil geduldig zijn maar Mbemba missen is echt niet leuk!
    Vind ik leuk
    Toca +28475
    dinsdag 12 juni 2018 om 10:01
    Ik zou wel is graag weten hoe concreet het met Mbemba eigelijk was.
    Maar tot nu toe, ben ik nog niet onder de indruk..
    Vind ik leuk
    Zetterberg +7521
    dinsdag 12 juni 2018 om 10:07
    Ik wil het niet uiten..maar als het waar is zal ik toch serieus pissig zijn. Zeker als effectief zou blijken dat Mbemba en Anderlecht zo goed als rond waren.
    Vind ik leuk
    Toca +28475
    dinsdag 12 juni 2018 om 10:10
    Ik ook, vraag me gewoon altijd af waarom dat zo lang moet duren. Uiteindelijk zal hij daar met Sels de troostprijs gaan halen zeker. Devroe zou er beter zijn paardentanden is inzetten.
    Vind ik leuk
    DDT +2852
    dinsdag 12 juni 2018 om 12:54
    Er is toch geen mens buiten makelaar en clubs die weet wat er momenteel speelt. Geloof niks van alles wat in de pers staat zolang er niks getekend is. Helft is gewoon niet waar en de andere helft is van horen zeggen. Je mag gerust zijn er lopen enkele dossiers die de buitenwereld niet kent en maar goed ook.
    Vind ik leuk
    Toca +28475
    dinsdag 12 juni 2018 om 13:15
    Hoop dat we nu niet naief blijven hopen op iets dat misschien niet komt.
    Zou heel zuur zijn mocht dit niet lukken.
    Vind ik leuk
    Zetterberg +7521
    dinsdag 12 juni 2018 om 10:10
    Nu misschien is dit verhaaltje een poging van Newcastle om meer te krijgen en druk uit te oefenen...laten we hopen (ijdele hoop misschien)
    Vind ik leuk
    dinsdag 12 juni 2018 om 10:24
    De bijna-toptransfers zijn niet meer te tellen. Op die manier komt er geen wederopstanding van RSCA.
    Vind ik leuk
    Crusader +1575
    dinsdag 12 juni 2018 om 10:37
    Ik denk dat Coucke volgende week maandag gaat uitpakken met een persconferentie met een aantal nieuwe transfers...
    18 juni starten de trainingen ?
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 12 juni 2018 om 10:37]
    Vind ik leuk
    Gheintje +64
    dinsdag 12 juni 2018 om 12:26
    Idd. Ik vermoed dat mohammed dauda, nelson azevedo janelas en kobe cools aangekondigd zullen worden als voltijds lid van de A-kern
    [Reactie gewijzigd op dinsdag 12 juni 2018 om 12:27]
    Vind ik leuk
    skippie +283
    dinsdag 12 juni 2018 om 10:59
    Wel, wel, wel. Opnieuw HVH-toestanden, wachten, wachten, wachten tot het telaat is. Na Mbemba nu Eduardo ? Niet goed bezig Marc!!
    Vind ik leuk
    Geofpurple +3612
    dinsdag 12 juni 2018 om 15:13
    Ik vind dat supporters vooral een goed potje kunnen zagen. Transfermarkt is nog niet open. Komt mbemba niet, dan wordt het iemand anders, komt Eduardo niet, so what, niemand kent hem tenzij mega volgers maar dat zit hier niet. Leer eens balans opmaken in september, ipv moord en brand te schreeuwen
    Vind ik leuk
    Paars hart +142
    dinsdag 12 juni 2018 om 19:24
    Eindelijk toch iemand met een beetje verstand hier
    Vind ik leuk
    firedwarf +2812
    dinsdag 12 juni 2018 om 16:09
    Der ging niks meer uitgebracht worden bij anderlecht... laaste 4 weken weten we al wie ze gaan halen voor devroe nog maar gebeld heeft naar de makelaar...
    Vind ik leuk
    Crusader +1575
    dinsdag 12 juni 2018 om 17:56
    U kan de lijst terugvinden op starfactory.lu :)
    Vind ik leuk
    Lunam +1187
    dinsdag 12 juni 2018 om 18:16
    Mbemba waarschijnlijk naar Porto, pfff... .
    Vind ik leuk
    dinsdag 12 juni 2018 om 18:49
    Stop met dat 'geouwehoer' of 'gezeik' zou Jan Mulder zeggen !
    Transfers en contracten tekenen moeten ze doen bij RSCA !!
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    UPDATE: 'Anderlecht ligt nog altijd in pole positie voor aanvaller'