OPSTELLING: Martinez kiest dan toch niet voor Dendoncker

    OPSTELLING: Martinez kiest dan toch niet voor Dendoncker

    maandag 11 juni 2018 om 19:24

    Maandagavond spelen de Rode Duivels tegen Costa Rica. Ondertussen is de opstelling van Roberto Martinez bekend. De bondscoach probeert Boyata uit in de achterhoede. Dendoncker start op de bank. 

    Zoals verwacht voert Martinez slechts één wissel door in zijn basiself. Boyata krijgt achteraan de voorkeur op Dendoncker. De speler van Anderlecht moet genoegen met een plaats op de bank. Voor de rest zien we tien dezelfde namen als tegen Egypte. Enkel Ciman is zijn basisplaats kwijt.

    Plaats een reactie

    JanB +4761
    maandag 11 juni 2018 om 19:33
    Ik vrees dat Leander louter meegaat naar Rusland met een toeristische opdracht
    Vind ik leuk
    Toca +28475
    maandag 11 juni 2018 om 19:41
    Zo zijn er altijd meerdere he. Vandaar dat je blij moet zijn dat Mechele mag thuis blijven.
    Vind ik leuk
    JanB +4761
    maandag 11 juni 2018 om 21:57
    Als Leander al niet mag meedoen in een oefenmatch; wat ga je dan doen als er in Rusland kwetsuren voorvallen ?

    Vind ik leuk
    Toca +28475
    maandag 11 juni 2018 om 22:07
    Tja dat zijn kronkels van martinez vrees ik.
    Vind ik leuk
    Garland +4965
    maandag 11 juni 2018 om 19:40
    Dus ook in je laatste oefenmatch test je niks. Dat wordt leuk als er straks iets op het WK gebeurt.
    Vind ik leuk
    User251 +1471
    maandag 11 juni 2018 om 19:54
    Boyata start toch voor de eerste keer? Ik vind het beter zo, ze zouden beter deze westrijd spelen alsof het een echte wk westrijd is.
    Vind ik leuk
    Garland +4965
    maandag 11 juni 2018 om 20:10
    Boyata speelde de voorbije matchen al.

    Ook iemand als Tielemans of Thorgan had een kans kunnen krijgen.
    Vind ik leuk
    User251 +1471
    maandag 11 juni 2018 om 21:58
    Klopt, maar toch vooral als invaller?
    Vind ik leuk
    Lord Wenger +12687
    maandag 11 juni 2018 om 19:54
    We weten toch al langer dan vandaag dat Roberto niet van verrassingen moet weten.
    Vind ik leuk
    Crusader +1575
    maandag 11 juni 2018 om 22:42
    Nochtans dacht ik dat hij al menige mensen verrast heeft :P
    Vind ik leuk
    Lord Wenger +12687
    maandag 11 juni 2018 om 22:47
    Met zijn selectie misschien, maar voor de rest.. ;')
    Vind ik leuk
    freeman +9136
    maandag 11 juni 2018 om 19:51
    Gewoonweg de betere ploegopstelling ! En nu eens serieus vlammen .... hopelijk een leuke opsteker !
    Vind ik leuk
    maandag 11 juni 2018 om 20:47
    Ik had toch in 1 van de 3 oefenmatchen minipig euhm mignolet eens opgesteld. We weten allemaal dat courtois de betere is maar mignolet heeft sinds januari bijna niks meer gespeeld. Zou niet slecht zijn voor zijn moraal en er zou maar iets moeten gebeuren op het wk met courtois..
    Vind ik leuk
    maandag 11 juni 2018 om 21:52
    Zo maak he spelers goed nerveus. Eerst zeggen je start in de basis en dan simpelweg op de bank zetten.
    Goeie motivatie......
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    OPSTELLING: Martinez kiest dan toch niet voor Dendoncker