UPDATE: 'Club Brugge verhoogt bod, maar krijgt nog niet het gewenste anwoord'

    UPDATE: 'Club Brugge verhoogt bod, maar krijgt nog niet het gewenste anwoord'

    dinsdag 12 juni 2018 om 19:05

    Karlo Letica, een 21-jarige Kroaat van Hajduk Split, moet het keepersprobleem oplossen bij Club Brugge. De landskampioen is volgens Het Laatste Nieuws op de goede weg om hem vast te leggen.

    Zo zou Letica de knoop hebben doorgehakt en besloten hebben dat hij naar Brugge wil trekken. Het feit dat hij aan de slag kan in de Champions League heeft daar volgens de krant een rol in gespeeld. Net als de aanwezigheid van landgenoten Ivan Leko en keeperstrainer Tomislav Rogic. 

    Club Brugge moet er alleen nog met Hadjuk Split uit zien te komen. De Kroatische topclub wil hem niet makkelijk laten gaan en probeerde ondertussen tevergeefs om Letica nog een verbeterd contract te laten ondertekenen. De verwachting is dat Blauw-Zwart de jeugdinternational van 2m01 uiteindelijk kan losweken voor circa drie miljoen euro, al dan niet met eventuele prestatiebonussen of een eventueel percentage op een doorverkoop. Het Laatste Nieuws verwacht dat de deal nu wel eens snel afgerond zou kunnen worden.

    Update 12/06, 19.05: Sportske Novosti meldt dat Club Brugge een nieuw bod heeft uitgebracht op Letica. Blauw-Zwart bood 3,5 miljoen euro voor de doelman. Dat bedrag wil Hajduk Split minstens vangen voor Letica. Toch gaan de Kroaten voorlopig nog niet akkoord met de som. Ze wachten liever nog een hoger bod af, bijvoorbeeld van Fiorentina dat ook aan Letica denkt.

    Letica zelf zou het liefst naar Club Brugge verhuizen. De aanwezigheid van Ivan Leko en de mogelijkheid om Champions League-voetbal spelen daarbij een rol. 

    Plaats een reactie

    BOEREH +72
    maandag 11 juni 2018 om 10:08
    i hope so en hoop dat hij nu wel crediet krijgt en niet na 1 blunder aan de kant word geschoven anders zitten we weer met een probleem
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    Boerken +5887
    maandag 11 juni 2018 om 10:33
    We kunn miss van den eerste keer were 3 keepers kopen!
    Vind ik leuk
    freeman +7716
    maandag 11 juni 2018 om 10:44
    Goed idee ! Straks in de solden , 2 kopen en 1 gratis ! Kunnen dan weer weg voor een seizoentje ! :-)
    Vind ik leuk
    Geertvdd +653
    maandag 11 juni 2018 om 12:05
    Is 3 niet wat weinig?
    Vind ik leuk
    DOMI +22
    maandag 11 juni 2018 om 13:00
    Dat is niet genoeg! Je moet er in januari ook nog eentje huren!!
    Vind ik leuk
    BST83 +469
    maandag 11 juni 2018 om 11:19
    Wel dit lijkt me nu es dé transfer te worden. Dat het maar snel afgerond is dat we kunnen beginnen voorbereiden.
    Vind ik leuk
    Pats VdB +55
    maandag 11 juni 2018 om 11:43
    Hopelijk komt dit snel in orde ! Doe ZO voort Club ! Pats
    Vind ik leuk
    maandag 11 juni 2018 om 12:42
    K zal eens moeten googlen, want ik ken m niet. Hopelijk is dit dan DE keeper die we nodig hebben en met Leko kan 't enkel maar goedkomen tss die 2.
    Vind ik leuk
    Hhti +872
    maandag 11 juni 2018 om 17:25
    Super dit wordt een goeie echt!
    Vind ik leuk
    dinsdag 12 juni 2018 om 19:32
    Standard en Brugge zijniet goeie zaken aan het doen voor kampioen te worden want heeft anderlecht eigenlijk al een transfer gedaan
    Vind ik leuk
    ROBSON +1365
    dinsdag 12 juni 2018 om 21:13
    En nu opnieuw graag want ik begrijp niet wat je hier wil vertellen.
    Vind ik leuk
    dinsdag 12 juni 2018 om 21:19
    Standard en Brugge doen momenteel heel goede transfers maar ik weet niet of anderlecht al iemand heeft gekocht
    Vind ik leuk
    dinsdag 12 juni 2018 om 22:58
    We zijn pas begin juni... Serieus blijven he.
    Vind ik leuk
    woensdag 13 juni 2018 om 00:04
    Aja juist anderlecht is een ploeg dat da het laatste uur nog doe
    Vind ik leuk
    woensdag 13 juni 2018 om 12:47
    exit hubert exit norse grabbelov exit teunckens en we hebben met letica horvath en als derde doelman gabriel een perfect trio!!!!
    Vind ik leuk
    ROBSON +1365
    woensdag 13 juni 2018 om 22:08
    Laat dan horvath maar vertrekken en geef eigen jeugd de kans....teunckens dus.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    UPDATE: 'Club Brugge verhoogt bod, maar krijgt nog niet het gewenste anwoord'