UPDATE: Club moet toch vrezen: We kunnen nog akkoord bereiken

    UPDATE: Club moet toch vrezen: "We kunnen nog akkoord bereiken"

    zondag 22 juli 2018 om 17:04

    Wesley Moraes heeft zich met enkele goede prestaties dit seizoen in de kijker gespeeld van buitenlandse clubs. Lazio Roma zou de spits maar al te graag aantrekken. Dat het ook daadwerkelijk tot een transfer komt, lijkt twijfelachtig.

    Lazio Roma rekent al op het vertrek van Felipe Caicedo en is op zoek naar een vervanger. Dat zou Wesley moeten worden. Diep in de buidel wil de club echter niet tasten. Zo meldt Calciomercato dat de club uit de Italiaanse hoofdstad maar zes tot zeven miljoen euro veil heeft voor de Braziliaanse spits.

    Een spotprijs voor de aanvaller, die dit seizoen verkozen werd tot Rookie of the Year. De ploeg van Jordan Lukaku lijkt deze zomer nog flink te gaan cashen op de verkoop van onder andere Sergej Milinkovic-Savic (er worden bedragen tot wel honderd miljoen euro genoemd), maar is niet van plan om daar meteen ook een groot deel van te gaan uitgeven.

    Update 22/07 17:04: Wesley mag dan wel met Club Brugge aantreden in de Supercup, dat betekent niet dat hij ook blijft. Tegenover Lazio News bevestigde de makelaar van de Braziliaan dat een transfer nog steeds mogelijk is. "De onderhandelingen om Wesley naar Rome te brengen zijn allerminst geblokkeerd", zegt hij.

    "We zijn nog volop in besprekingen met Igli Tare, maar op zondag kunnen we een akkoord bereiken. Over welke bedragen we spreken? Ik kan niet op details ingaan. Maar als alles verloopt zoals gepland wordt Wesley heel binnenkort een speler van Lazio", klinkt het.

    Plaats een reactie

    Zelfkweek +476
    vrijdag 8 juni 2018 om 22:51
    Das juist genoeg voor een gesigneerde foto van hem ...:)
    Vind ik leuk
    Lord Wenger +12720
    vrijdag 8 juni 2018 om 22:56
    Zeven miljoen is al een heel mooi bedrag voor hem.
    Vind ik leuk
    vrijdag 8 juni 2018 om 23:10
    20 miljoen. ;-)
    Vind ik leuk
    Lord Wenger +12720
    vrijdag 8 juni 2018 om 23:51
    Chupa Chups! ;p
    Vind ik leuk
    TageMeister +3423
    vrijdag 8 juni 2018 om 23:11
    Tzijn geen solden in Brugge zenne
    Vind ik leuk
    zaterdag 9 juni 2018 om 00:48
    profvoetballer? dat was Hans Vanaken dacht ik. Wesley werd verkozen tot Rookie of the Year.
    Vind ik leuk
    zaterdag 9 juni 2018 om 05:04
    Zelf veel vragen voor hun eigen spelers en niets willen geven voor Moraes. Ik weet er ene zitten die ze mogen hebben voor 30.000 euro, jan Lul van Durbuy.
    Vind ik leuk
    Boerken +6382
    zaterdag 9 juni 2018 om 11:02
    Mits 10% op de doorverkoopprijs !
    Vind ik leuk
    zondag 22 juli 2018 om 17:55
    Pak maar 25 procent als ze nu maar 7 mil. Willen geven, als ze hem dan doorverkopen voor 20 mil. Heb je nog steeds maar 5 mil. Extra
    Vind ik leuk
    Boerken +6382
    zondag 22 juli 2018 om 19:05
    Ik bedoelde op jan lul van Durbuy 😉
    Vind ik leuk
    zondag 22 juli 2018 om 20:32
    Ik dacht piet lul van dat zoveelste mislukte U-place!
    Vind ik leuk
    Boerken +6382
    zondag 22 juli 2018 om 22:00
    Hier gaat het over voetbal pier de worm
    Vind ik leuk
    maandag 23 juli 2018 om 19:48
    Ah ok, dacht al, we gaan nie met Wesley op de markt gaan staan he, eerder op een veiling in een chique buurt waar men hem kan betalen 😜
    Vind ik leuk
    Kettos +1222
    zaterdag 9 juni 2018 om 13:17
    6-7 mio...sure...dimata nr2 en de sequal is altijd slechter...
    Vind ik leuk
    freeman +9151
    zondag 22 juli 2018 om 17:12
    Mag vertrekken aan een juiste prijs !
    Vind ik leuk
    DDT +2879
    zondag 22 juli 2018 om 17:23
    7 miljoen dus 😉
    Vind ik leuk
    freeman +9151
    zondag 22 juli 2018 om 19:41
    VEEL te weinig ! Dus best nog tijdje blijven , en denk dat dit zal gebeuren !
    Vind ik leuk
    zondag 22 juli 2018 om 17:28
    Wat denken die buitenlandse clubs wel?? En wanneer gaan de Belgische clubs nu eens stoppen met zich te laten doen??? Minimum release price opstellen als clausule in contracten bende amateurs!! Als zo'n teams spelers willen kopen aan 7mil, en hun eigen spelers die er minder van bakken verkopen aan 30-40mil tjah, dan maak je je gewoon belachelijk als België. Niemand die u nog serieus zal nemen.
    Vind ik leuk
    zondag 22 juli 2018 om 17:57
    Tis da, een belgisch talent moet ook altijd min. 10 miljoen kosten en toptalenten richting 15-20 mil.
    Vind ik leuk
    Patfey +4572
    zondag 22 juli 2018 om 18:21
    Het probleem is dat ze die spelers de kop zot maken met een salaris dat niemand hier kan betalen, maar ze voor een prijsje willen overnemen.
    Zie ook Dendoncker. 2016-17 speelde hij een heel goed seizoen, top tegen Man United. Veel ploegen zogezegd geïnteresseerd, maar kreeg Anderlecht een serieus bid?
    Nu beleeft Brugge hetzelfde.
    Vind ik leuk
    zondag 22 juli 2018 om 18:05
    12 milj plus bonussen zal het worden...
    Vind ik leuk
    SD +7106
    zondag 22 juli 2018 om 18:47
    Ik zou voor 7 miljoen mijn neus niet optrekken. Wat heeft hij bewezen buiten zijn doelpunten ... dat hij nog kinderlijk reageert als hij gewisseld wordt.
    [Reactie gewijzigd op zondag 22 juli 2018 om 18:48]
    Vind ik leuk
    freeman +9151
    zondag 22 juli 2018 om 19:43
    Is ook nog heel jong ! Verliest zijn wilde haren wel !
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    UPDATE: Club moet toch vrezen: "We kunnen nog akkoord bereiken"