Gerets waarschuwt: Dan is het WK om zeep voor de Rode Duivels

    Gerets waarschuwt: "Dan is het WK om zeep voor de Rode Duivels"

    zondag 27 mei 2018 om 18:15

    De Rode Duivels gaan met heel hoge verwachtingen naar het WK. Ook Eric Gerets verwacht veel, maar hoopt dat de nationale ploeg met de druk om kan.

    Gerets haalde zelf de halve finales op het WK in 1986, maar de situatie is nu anders. "Het grote verschil: wij hadden wel de droom, maar niet de uitgesproken ambitie en de klasse om wereldkampioen te worden. Deze groep heeft de pech dat ze door haar prestaties en het talent verplicht is om minimaal de halve finales te halen. Anders is het WK om zeep."

    Veel gaat afhangen van geluk. "Als je drie verdedigers in de lappenmand hebt liggen, zoals in die belangrijke wedstrijd op het EK tegen Wales, dan mag je nog een wereldelftal hebben: zoiets kan niemand opvangen. Ik zie het echter positief in. Dat hoort ook zo, ik ben een Belg. Onder Martínez spelen ze in een ander systeem, iedereen weet waar hij aan toe is. Nu maar hopen dat de resultaten volgen."

    Lees meer over:Rode DuivelsBelgië

    Plaats een reactie

    zondag 27 mei 2018 om 18:44
    Wees ke positief
    Vind ik leuk
    Vaneigens +780
    zondag 27 mei 2018 om 19:20
    "Ik zie het echter positief in."

    Fijn om te lezen! Ik ben helemaal mee.
    Vind ik leuk
    Gunther +78
    zondag 27 mei 2018 om 20:18
    Martinez en systeem, dat is een contradictio in terminis.
    Vind ik leuk
    SD +7057
    zondag 27 mei 2018 om 21:31
    Het is juist omwille van zijn systeem dat er geen plaats is van Naingolan. Martinez heeft dus wel een systeem, wat niet kan gezegd worden van voorgangers zoals Wilmots, Leekens of nog Wasseige
    Vind ik leuk
    freeman +9130
    zondag 27 mei 2018 om 22:49
    Fuck the system, is het motto van Mulder !
    Vind ik leuk
    zondag 27 mei 2018 om 20:36
    Tegen Wales... Excuseer dan moet je dat kunnen oplossen. Probleem daar was Wilmots die tactisch toen de boot inging.
    Vind ik leuk
    Daknamfan +187
    zondag 27 mei 2018 om 22:44
    Ook Wilmots had Naingolan niet nodig, dat resultaat is reeds gekend. 4 jaar later hebben we een andere ezel als leider gekozen. Helaas ligt de steen er nog steeds.
    Vind ik leuk
    maandag 28 mei 2018 om 05:44
    Dikke zever want zonder de goal van ninja tegen wales hadden ze 3-0 op hun klotte gekregen ! België is gewoon ni gemaakt om mee te strijden tot laatste en de beker is ne keer pakken ook in plaats van altij maar groot doen en doen alsof ze de wereld aankunnen ...puntje bij paaltje zijnt een bende losers individu kwaliteiten genoeg maar als ploeg dikke nuga ze doen der niks mee . en altij de schuld bij de coach zoeken is natuurlijk typisch en makkelijk maar uiteindelijk het zijn de spelers die moeten bewijzen van spreken kapot vallen op da plein om een prijs te pakken materiaal genoeg omda is te doen lukken maarja als iedereen zich maar wil gedragen als een diva en zich om de twee botten een ander kapsel moet verzinnen dan lukt er niks van prijzen want dan ben je daar meer mee bezig dan met voetballen .
    [Reactie gewijzigd op maandag 28 mei 2018 om 05:49]
    Vind ik leuk
    Daydreamer +3267