Klopp en Karius helemaal onderuit gehaald door analist: Mignolet is beter

    Klopp en Karius helemaal onderuit gehaald door analist: "Mignolet is beter"

    zondag 27 mei 2018 om 12:17

    Na de CL-blunders van Loris Karius kreeg de doelman al heel wat kritiek te verwerken. Een pak supporters vinden hem niet goed genoeg voor Liverpool. Hij is echter niet de enige die kritiek krijgt. Ook Jürgen Klopp heeft boter op het hoofd.

    Zo vindt de Ierse analist Eamon Dunphy dat de hoofdschuldige toch Klopp is. "Mignolet is gewoon beter dan Karius", zegt hij op RTE. "Of Jordan Pickford, die Everton gekocht heeft, had Liverpool altijd moeten halen", klinkt het.

    "Er is misschien iets verkeerd in het hoofd van Klopp. Hij kan gewoon geen finales winnen. Je moet een trainer die Karius in zo'n belangrijke wedstrijd opstelt altijd in vraag stellen", aldus de analist.

    Plaats een reactie

    ekakia +319
    zondag 27 mei 2018 om 12:22
    Simon Mignolet is een klasbak. Zowel qua doelman als qua mens. Misschien is hij zelfs te braaf voor de absolute top. Toch gun ik hem nog enkele mooie jaren bij een Europese topclub.
    Vind ik leuk
    Toca +27515
    zondag 27 mei 2018 om 12:42
    Mignolet moet gewoon vertrekken bij Liverpool. Gaat nooit nog een deftige nieuwe kans krijgen van klopp.
    Vind ik leuk
    Rdken +127
    zondag 27 mei 2018 om 12:45
    Kan me ook niet voorstellen dat hij niet weg gaat bij liverpool. Onder zo een trainer wilde toch niet meer keepen..
    Vind ik leuk
    zondag 27 mei 2018 om 12:58
    Ben blij dat die twee eens op hun bek gaan, kheb diene klopp toch nooit gemogen, en hoop dat mignolet een veel mooiere club vindt en ik wens hem het beste toe
    Vind ik leuk
    zondag 27 mei 2018 om 13:54
    Een Mignolet is altijd beter, dat weten we met zijn allen. Ondanks het bankzittersstatuut, een gouden regel om iemand NIET te selecteren, zal Simon (niet Simon Cowell...) in de kern van 23 zitten voor het WK. Toch merkwaardig. Nu betaalt Jürgen Klopp het gelach door chauvenistisch Karius, die niet eens tot de top 10 keepers in Duitsland behoort, in doel te stellen. Joachim Löw heeft Karius nooit op zijn lijstje gezet.
    Vind ik leuk
    zondag 27 mei 2018 om 13:55
    Maar Simon is een geweldige mens. Hij zou zijn plaats opofferen voor LFC en hun fans. Ik ben zeker dat Mignolet niet smalend doet over Karius. Petje af voor de ex-goalie van STVV.
    Vind ik leuk
    Kingambo +743
    zondag 27 mei 2018 om 14:25
    Absoluut, altijd met voeten op grond; topkerel van Sint Truin
    Vind ik leuk
    vampire81 +793