Steun voor Ramos na uitschakelen Salah: 'Hij verdedigde erg goed bij dat moment'

    Steun voor Ramos na uitschakelen Salah: 'Hij verdedigde erg goed bij dat moment'

    zondag 27 mei 2018 om 09:30

    De judo-actie van Sergio Ramos ten opzichte van Mohamed Salah in de Champions League-finale tussen Real Madrid en Liverpool houdt de gemoederen bezig. Frank Lampard en Rio Ferdinand geloven niet dat er sprake is van kwaadwilligheid.

    Salah moest zich na een half uur laten vervangen, nadat hij niet uit de greep van Ramos wist te geraken. Het verlies van de sterspeler bleek voor Liverpool een kantelpunt. "Nee, ik denk niet dat het een bewuste actie was. Hij zit er dicht op, zoals iedere verdediger dat hoort te doen en soms raken armen met elkaar verstrengeld. Het is eerder ongelukkig", zegt Lampard bij BT Sport.

    Op beelden was te zien dat Ramos lachend met de grensrechter stond te praten op het moment dat Salah gewisseld werd. Ferdinand wilde geen verband leggen. "Volgens mij was het niet zijn bedoeling hem pijn te doen. Ramos verdedigde bij dat moment erg goed."

    De aanvoerder van Real reageerde op Twitter op het uitvallen van Salah. 'In het voetbal zijn er naast de meest prachtige ook de meest bittere tijden. Boven alles zijn we collega's. Een spoedig herstel, Mo Salah', schreef Ramos, die zich ook negatief liet gelden met een flinke beuk aan Loris Karius.

    Plaats een reactie

    zondag 27 mei 2018 om 09:41
    Zoals eerder hier al gezegd: laffe speler en blaaskaak!
    Vind ik leuk
    jericho666 +858
    zondag 27 mei 2018 om 10:10
    Pepe werd altijd beschouwd als vuilste speler vn RM maar Ramos is veel erger. Het aantal smerige fouten dat die in zen carrière al gemaakt heeft, zijn niet te tellen.
    Vind ik leuk
    dethklok28 +4267
    zondag 27 mei 2018 om 09:45
    Feit is dit. Als Ramos dit echt "bewust" zou gedaan hebben dan is hij de meest onderschatte verdediger ooit.
    En met bewust bedoel ik de "intentie om te blesseren) niet de greep.
    Mij lijkt het eerder een professionele fout met ongelukkig resultaat.
    Vind ik leuk
    ROBSON +1809
    zondag 27 mei 2018 om 09:49
    Ramos verdiende rode kaart gisteren.
    Vind ik leuk
    zondag 27 mei 2018 om 10:40
    Dit is gewoon opzettelijk. Als je het blijft herhalen zie je dat hij zijn been laat hangen om hem te kunnen vloeren. Dit was bewust schade aanrichten om Salah uit de match te houden. Zeer geniepig en vuil.
    Vind ik leuk
    Bart Thijs +2836
    zondag 27 mei 2018 om 10:42
    Tuurlijk is dat kwaadwillig..als je zijn arm klemt en hem zo tegen de grond trekt dan is er maar 1 bedoeling: dat hij hard op zijn bakkes gaat..
    Als hij hem ook wou blesseren weet niemand...
    Vind ik leuk
    ekakia +321
    zondag 27 mei 2018 om 10:46
    In elke club loopt er zo wel iemand rond, op elk niveau.
    Ramos bij Real, Chiellini bij Juve, Spajic bij Anderlecht, ...
    [Reactie gewijzigd op zondag 27 mei 2018 om 10:47]
    Vind ik leuk
    Luvabo +217
    zondag 27 mei 2018 om 12:15
    Onbegrijpelijk dat de scheidsrechter hier geen overtreding in zag!
    Vind ik leuk
    zondag 27 mei 2018 om 12:28
    Dit is met grote voorsprong de grootste beenhouwer op het veld in europa.
    Hij heeft al meerdere spelers een einde van hun carriere toe gebracht.
    Messi moest ooit bijna een meter omhoog springen om zijn tackle te ontwijken en dan nog zij hij dat hij niets gedaan had.
    DIKKE SCHANDE EN DAN ZEGGEN DE REPORTERS ACHTERAF DAT DE REF GOED GEFLOTEN HEEFT.
    Vind ik leuk
    Toca +28475
    zondag 27 mei 2018 om 12:41
    Ramos is gewoon een topeikel op het veld.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Steun voor Ramos na uitschakelen Salah: 'Hij verdedigde erg goed bij dat moment'