Nieuwe baas, nieuwe wetten: 'Meunier moet opletten voor plaats bij PSG'

    Nieuwe baas, nieuwe wetten: 'Meunier moet opletten voor plaats bij PSG'

    zaterdag 26 mei 2018 om 21:35

    Thomas Tuchel moet volgend seizoen PSG aan nieuw succes helpen. De trainer wil dat doen met enkele nieuwe verdedigers, want volgens Le Parisien is Duitser niet tevreden met zijn backs.

    Op de flanken heeft PSG met Dani Alves, Yuri Berchiche, Layvin Kurzawa en Thomas Meunier mooi volk rondlopen, maar Tuchel is niet helemaal overtuigd. De trainer wil twee van de vier backs laten gaan. Meunier moet dus opletten voor zijn plaats in de kern. 

    Dit seizoen speelde Meunier 33 officiële duels voor PSG. In de Ligue 1 kwam hij amper 23 keer in actie. Het was niet helemaal zijn seizoen. Op een gegeven moment had hij het aan de stok met de eigen fans.

    Bij PSG heeft Meunier nog een contract tot 2020. Zijn marktwaarde wordt op circa vijftien miljoen euro geschat. 

    Plaats een reactie

    dakcota +4239
    zaterdag 26 mei 2018 om 21:54
    hij moet daar zo snel mogelijk weg. een subtopper kiezen en terug een meerwaarde voor zijn team worden dan
    Vind ik leuk
    Bart Thijs +2858
    zaterdag 26 mei 2018 om 22:06
    En waarom een subtopper? Hij stelt zelden teleur!
    Elke ploeg kan zo iemand gebruiken vind ik...
    Vind ik leuk
    dakcota +4239
    zaterdag 26 mei 2018 om 23:35
    omdat hij bij een topploeg op de bank zal zitten zoals nu
    Vind ik leuk
    zondag 27 mei 2018 om 10:15
    ik vind het een nr 1 en waarom mag hij niet meespelen hij heeft de ploeg nooit teleur gesteld waarom dan ??????
    [Reactie gewijzigd op zondag 27 mei 2018 om 10:16]
    Vind ik leuk
    dethklok28 +4267
    zaterdag 26 mei 2018 om 22:07
    Juventus laat lichtsteiner gaan. En cuadrado is geen volbloed rechtsachter. En zij hadden vorig seizoen reeds interesse. Dus is een optie. En ben nog niet zeker dat Tuchel het over Meunier heeft. Vooral op de backs die in de ploeg staan lijkt mij.
    Vind ik leuk
    Crusader +1575
    zaterdag 26 mei 2018 om 22:13
    Het is eigenlijk een belachelijke situatie waarin Meunier zit...
    Jammer dat dit moet gebeuren voor hem maar Dani Alves vriendje van Neymar moet gewoon spelen...
    Neymar beslist en niemand anders :(
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 26 mei 2018 om 22:13]
    Vind ik leuk
    Mighty +186
    maandag 28 mei 2018 om 15:15
    Daar komt het inderdaad op neer naar het schijnt ja. Neymar had laten verstaan dat zijn maatje Alves best speelde als ze hemzelf tevreden wilden houden (lees: blijven).
    Vind ik leuk
    Crusader +1575
    maandag 28 mei 2018 om 15:26
    Ik ben er zeker van indien Alves niet bij PSG zit, Meunier 100% in de basis staat! Of beter gezegd Neymar niet bij PSG zit... Alves zou op de bank mogen zitten...