Vanhaezebrouck over vete met Sa Pinto: Had ik niet moeten doen

    Vanhaezebrouck over vete met Sa Pinto: "Had ik niet moeten doen"

    zaterdag 26 mei 2018 om 16:15

    Hein Vanhaezebrouck en Ricardo Sa Pinto kwamen onlangs in het nieuws met een lang uitgesponnen vete. De Portugees gaf zelfs een ellenlange persconferentie waarin hij Vanhaezebrouck met de grond gelijk maakte. 

    Vanhaezebrouck slikte de laatste weken veel kritiek, maar kan dat plaatsen. "Als je een uitspraak doet zoals die over Sá Pinto - dat hij over twee weken weg zou zijn -, dan vraag ik er natuurlijk om. Dat had ik niet moeten doen", bekent hij in Het Laatste Nieuws.

    Vanhaezebrouck was kennelijk over zijn toeren na een zure nederlaag. "Ik vond het weliswaar tijd dat die gast eens van antwoord werd gediend, maar het is vooral gezegd in de ontgoocheling na de nederlaag - en het besef dat we de titel waren kwijtgespeeld. Ik kwam uit de perszaal en ik wist: 'How stupid can you be?'"

    Plaats een reactie

    SD +8613
    zaterdag 26 mei 2018 om 16:29
    En ja mag ook achter de 2de plaats fluiten. Goed van Sa Pinto zeg !
    Vind ik leuk
    VaSy +806
    zaterdag 26 mei 2018 om 18:04
    Eerlijk gezegd. Liever die derde dan de 2de plaats.. die voorrondes zijn gene cadeau.. Ik hoop voor Standard dat ze het halen, ben supporter voor ELKE Belgische ploeg in Europa, maar de voorbereiding wordt onderbroken, 2 voorrondes spelen en de eerste moet je winnen of je hebt geen Europees seizoen.. de 2de mag je verliezen dan heb je nog Uefa, maar die Champions League.. daar ben je nog lang niet als Belgische ploeg.
    Liever een volledige voorbereiding en direct geplaatst voor de Uefa, zeg ik dan.
    Maar ik duim voor een goede loting voor Standard, want een Europees rampjaar als afgelopen seizoen, kunnen we niet hebben..
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 26 mei 2018 om 18:06]
    Vind ik leuk
    mani88 +982
    zaterdag 26 mei 2018 om 18:54
    Het systeem is vanaf komend seizoen aangepast. Standard speelt sowieso groepsfase Europa League (op z'n minst). Zowel de verliezers van voorlaatste als laatste voorronde Champions League gaan komend seizoen rechtstreeks naar groepsfase Europa League.
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 26 mei 2018 om 18:55]
    Vind ik leuk
    VaSy +806
    zondag 27 mei 2018 om 13:11
    Echt? Nog niks van vernomen.
    Bedankt voor de update! :)
    Vind ik leuk
    Hhti +1454
    zondag 27 mei 2018 om 08:39
    Ok je hebt wel enigzins gelijk, maar neem nu dat Standard geluk heeft in de loting en het hen toch lukt , dan sta je daar met je 3de plaats! Niet?
    Vind ik leuk
    VaSy +806
    zondag 27 mei 2018 om 13:10
    Das waar ik op hoop voor Standard, maar die zekerheid heb je niet en je voorbereiding stopt in de helft.
    But fingers crossed!
    We moeten een goed Europees seizoen hebben, voor alle Belgische ploegen
    [Reactie gewijzigd op zondag 27 mei 2018 om 13:11]
    Vind ik leuk
    CobraX +501
    zondag 27 mei 2018 om 07:31
    Daar mag je de puntenhalvering voor bedanken i.p.v. Sa Pinto.
    Vind ik leuk
    TageMeister +4605
    zaterdag 26 mei 2018 om 16:48
    Groots dat hij dit toegeeft! Jammer dat dit zo laat gebeurd en jammer dat hij zijn uithaal geplaatst heeft....
    Vind ik leuk
    Toca +33080
    zaterdag 26 mei 2018 om 16:50
    Hein had toch weer gelijk he. :-)
    Vind ik leuk
    zaterdag 26 mei 2018 om 17:04
    Ja maar ik denk dat iedereen het al wist ;)
    Vind ik leuk
    Toca +33080
    zaterdag 26 mei 2018 om 17:12
    Das waar. Was ook een makkelijke.
    Vind ik leuk
    dakcota +4335
    zaterdag 26 mei 2018 om 19:41
    waarheid kwetst blijkbaar bij ricardo sa pipo de clown. blij dat hij weg is.
    Vind ik leuk
    Wim1966 +987
    zondag 27 mei 2018 om 01:55
    Omdat hij jullie teveel punten heeft gekost?
    Vind ik leuk
    dakcota +4335
    zondag 27 mei 2018 om 02:23
    genk ook, maar ik ben pro clement. dus neen.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Vanhaezebrouck over vete met Sa Pinto: "Had ik niet moeten doen"