Zonder hem was ik twee keer kampioen geworden met AA Gent

"Zonder hem was ik twee keer kampioen geworden met AA Gent"

Gepubliceerd: zaterdag 26 mei 2018 om 15:30za 26-05-2018 om 15:30

Hein Vanhaezebrouck moet volgend seizoen uit zijn pijp komen bij Anderlecht. Nog een derde plaats zal absoluut niet door de beugel kunnen bij de fans. Vanhaezebrouck mocht in zijn loopbaan nog maar één landstitel vieren, maar dat hadden er twee kunnen zijn.

'Als de voorzitter dat jaar Boussoufa niet had gehaald, waren we twee keer op rij kampioen geworden', zou Vanhaezebrouck gezegd hebben in besloten kring. Hij ontkent dat in ieder geval niet, maar benadrukt dat het niet aan de speler zelf lag.

"Het probleem was niet Boussoufa - ik denk niet dat ik in die twintig jaar een speler heb gehad met meer kwaliteiten dan Bous. En ik kon voorzitter De Witte eigenlijk wel volgen, als hij iemand erbij wilde omdat we iets te nauw zaten met onze kern. Alleen, moet je iemand als Mbark Boussoufa halen?", vraagt hij zich af in Het Laatste Nieuws.

Door de komst van Boussoufa sloop er meer en meer twijfel binnen de spelersgroep. "Het was niet meer hetzelfde, je voelde dat. Er was twijfel geslopen in de groep, door de komst van Bous. Spelers vreesden voor hun plek, de kleedkamer was niet gewend om om te gaan met spelers van die allure."

Plaats een reactie

blondel +3031
zaterdag 26 mei 2018 om 15:39
Dan moet de trainer zich laten gelden,en tonen dat je inderdaad een klassetrainer bent.Maar gemakkelijkshalve steekt hij nu de schuld(alweer) op een speler.
Vind ik leuk
User251 +1503
zaterdag 26 mei 2018 om 15:41
Komaan mensen, Hein heeft iets gezegd nu is het terug aan jullie om alles in het slechte te draaien en hem af te breken, ga ervoor!
Vind ik leuk
vampire81 +1237
zaterdag 26 mei 2018 om 16:10
als hij dergelijke schandalige en echte idiote zever uit (en eigenlijk komt er uit hem echt helemaal niks anders dan dit soort dwaze stomme zever), dan zoekt hij het ook puur zelf

hij lokt het keer na keer zelf uit op een vrij erge manier en is dan verbaasd dan men reageert, als men niet wil dat er op hem reageert wordt moet hij het ook niet telkens opnieuw zeer zwaar zoeken
[Reactie gewijzigd op zaterdag 26 mei 2018 om 16:16]
Vind ik leuk
User251 +1503
zaterdag 26 mei 2018 om 17:43
Weet ik ook wel, ben het ook zeker niet altijd eens met Hein, maar sommige mensen zien het gewoon allemaal slecht terwijl hij ook wel dinge zegt die kloppen.
Vind ik leuk
zaterdag 26 mei 2018 om 16:59
Dikkop!
Vind ik leuk
User251 +1503
zaterdag 26 mei 2018 om 17:43
Mensen hebben een hoofd. :)
[Reactie gewijzigd op zaterdag 26 mei 2018 om 17:43]
Vind ik leuk
Riddlin +2506
zaterdag 26 mei 2018 om 17:04
Ok Hein de perfecte.
Vind ik leuk
firedwarf +3408
zaterdag 26 mei 2018 om 17:11
Waarom ik en nooit een ander??? waarom ik en nooit een ander??? Waarom koos Hein mij.... uit die eindeloze rij.... ( van excuses)
Vind ik leuk
Polleken 77 +2055
zaterdag 26 mei 2018 om 18:20
Zal inderdaad wel zo zijn, als Hein dat zegt kan je zeker zijn.
Geen enkele trainer in België heeft meer kwaliteiten.
[Reactie gewijzigd op zaterdag 26 mei 2018 om 18:21]
Vind ik leuk
Geertvdd +3867
zondag 27 mei 2018 om 07:53
Jammer dat het niet allemaal goeie kwaliteiten zijn...
Vind ik leuk
freeman +12746
zaterdag 26 mei 2018 om 18:26
Nogmaals de schuld bij een ander leggen ? Zijn we nu al meer dan beu gehoord ! En dan zijn er nog die al die prietpraat voor waarheid aannemen . Wanneer eens andere artikels van minder mediageile types ? Laat het eens over " voetbal " gaan .....
Vind ik leuk
Regaal +1094
zaterdag 26 mei 2018 om 21:00
Dit verhaal loopt gelijklopend met dat van Luc Nilis bij RSCA.
Luc Nilis was slecht en werd afgemaakt in België (want hij speelde voor RSCA en heeft nooit de gouden schoen gewonnen) , Hein is nu ook slecht... en zo zijn er een pak voorbeelden.

Als men bij RSCA komt dan werkt dit gewoon als een rode lap op een stier.

Nilis ging naar het buitenland en opeens was hij wel (steen)goed volgens diezelfde mensen .... en dat zal bij Hein ook zo zijn als trainer.
RSCA supporters weten wel beter hoor. ;-)
[Reactie gewijzigd op zaterdag 26 mei 2018 om 21:01]
Vind ik leuk
Geertvdd +3867
zondag 27 mei 2018 om 07:57
Die vergelijking is wel wat bij de haren getrokken. Hein deed al wel wat halfbakken uitspraken vooraleer hij trainer bij Sporting werd en kreeg ook toen de wind van voren. Nilis was een goeie speler voordat hij bij Anderlecht kwam, werd beter toen hij in Brussel ging sjotten en zo mogelijk nog beter toen hij naar het buitenland ging.
Er wordt nu commentaar gegeven op Hein omdat hij het nodig blijft vinden om de schuld van alles wat fout gaat bij een ander te leggen, niet omdat hij trainer van Anderlecht is.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws