'Anderlecht betaalt zich blauw aan Weiler en hoopt op lucratieve deal'

    'Anderlecht betaalt zich blauw aan Weiler en hoopt op lucratieve deal'

    zaterdag 26 mei 2018 om 08:00

    René Weiler werd vrijdag aangekondigd als nieuwe coach van de Saoedische club Al-Shabab, maar dat bleek voorbarig. Weiler zelf gaf aan dat er nog niets officieel is. Anderlecht hoopt in ieder geval dat Weiler snel ergens tekent.

    Het Nieuwsblad weet namelijk dat Weiler geen ontslagvergoeding heeft gekregen, maar dat zijn contract gewoon wordt doorbetaald tot hij een nieuwe club heeft. In het ergste geval moet Anderlecht hem dan uitbetalen tot de zomer van 2019.

    Anderlecht zal dan ook met lede ogen hebben toegekeken hoe eerdere geruchten over Weiler de vuilbak in gingen. Hij kon onder meer bondscoach van Oostenrijk worden én enkele Zwitserse en Duitse clubs gaan trainen, maar die pistes gingen niet door. Bij Al-Shabab zou hij in de voetsporen kunnen treden van Michel Preud'homme, die er in 2012 zelfs landskampioen werd. 

    Plaats een reactie

    TageMeister +4627
    zaterdag 26 mei 2018 om 08:42
    Dank U Herman!
    Vind ik leuk
    Lunam +1380
    zaterdag 26 mei 2018 om 09:19
    Begrijp niet dat, voor de toen voor ons onbekende trainer, dergelijke overeenkomsten in contract gezet werden. Had hij dan zo'n sterk palmares als trainer? Zo kan ik ook een trainer overhalen om te komen, pfff ... .Herman mag Coucke dit in mindering brengen van uw opstapvergoeding?
    Vind ik leuk
    freeman +11000
    zaterdag 26 mei 2018 om 09:56
    Speelde hoe dan ook toch kampioen met de mauves ..... ?
    Vind ik leuk
    Lunam +1380
    zaterdag 26 mei 2018 om 10:09
    De manier waarop was niet om aan te zien, daarom ook die kritiek.
    Nu plots weer petje draaien, ja, is een keuze die men maakt.
    Vind ik leuk
    freeman +11000
    zaterdag 26 mei 2018 om 10:20
    Houden daar TOCH GRAAG van titels ! Pakken daar toch graag mee uit !
    Vind ik leuk
    Lunam +1380
    zaterdag 26 mei 2018 om 10:26
    Iedereen houdt van titels maar bij sommigen waaronder ik telt de manier waarop ook mee. Zie maar naar de CL matchen onder Weiler, landskampioen, ja, maar hun optreden beschamend en demotiverend voor de ganse groep, een smet op hun verdere seizoen. Hoop voor Club dat het hun volgend seizoen beter afgaat, kan anders ook een moeilijk seizoen worden. Het voetbal van Club echter was en is niet te vergelijken met dat van Weiler, is stukken beter.
    Vind ik leuk
    zaterdag 26 mei 2018 om 10:45
    Dankzij Teo en Tielemans. Anders was het niet waar.
    Vind ik leuk
    TageMeister +4627
    zaterdag 26 mei 2018 om 14:39
    Is bij elke kampioen in België het geval...
    Vind ik leuk
    zaterdag 26 mei 2018 om 13:16
    Wat heeft diene pipo nog allemaal uitgestoken wat wij nog niet weten. Jeezes!
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    'Anderlecht betaalt zich blauw aan Weiler en hoopt op lucratieve deal'