Vanhaezebrouck spreekt klare taal: Duidelijk beter dan Club Brugge

    Vanhaezebrouck spreekt klare taal: "Duidelijk beter dan Club Brugge"

    zaterdag 26 mei 2018 om 07:36

    Hein Vanhaezebrouck heeft in zijn eerste seizoen bij Anderlecht niet voor een titel kunnen zorgen. Anderlecht strandde op de derde plaats... al was het de kampioen wel meer dan waard.

    Club werd kampioen met amper 12 op 30 in de Play-Offs. Anderlecht had dus nog een unieke kans op de titel. "Met 19 op 30 waren wij kampioen geweest. En het hád gekund. De twee wedstrijden tegen Standard moeten wij altijd winnen", vertelt hij in Het Laatste Nieuws.

    "Misschien nemen we tegen Gent een punt of zelfs meer als Morioka bij 0-1 die enorme kans niet op de paal trapt, maar ik ben eerlijk: Gent had toen veel
    meer kansen. Maar ín en thuis tegen Standard... En als wij Standard kloppen, denk ik niet dat Club diezelfde avond gaat winnen in Charleroi."

    Vooral Club had het dit seizoen moeilijk met Anderlecht. "We speelden dit seizoen vier keer tegen elkaar en drie keer waren we duidelijk beter", concludeert Vanhaezebrouck. Zelfs bij de 5-0 nederlaag lagen er kansen. "Club creëerde helemaal niks - en Hanni mist dé kans op 0-1, en plots valt alles in elkaar... - dan stá je daar, hé."

    Plaats een reactie

    Crusader +1391
    zaterdag 26 mei 2018 om 07:48
    Als en indien, ALS ALS ALS ALS ALS ALS...

    Dan sta je daar inderdaad te molenwieken...

    Als wij standard kloppen wint Club niet in Charleroi, (voetbal logica à la Hein)

    Dat ze maar zeggen in Brussel, pijn doet het die derde plaats!
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    freeman +7752
    zaterdag 26 mei 2018 om 12:18
    De derde plaats was toch DE plaats die Gein beoogde ?
    Zou dus een gat in de lucht dienen te springen ...... !
    Vind ik leuk
    buck +2007
    zaterdag 26 mei 2018 om 12:51
    Had ook niet meer verwacht dan 3de plaats.Gehoopt op de 2de maar...Brugge was dit seizoen sterkst, zeker voor Nieuwjaar was aangenaam om naar te kijken.
    Vind ik leuk
    Hhti +907
    zaterdag 26 mei 2018 om 07:48
    En de VAR die jou geholpen heeft vertel.je niet! Ik zie toch andere wedstrijden. Het is duidelijk dat Hein in deze wedstrijden acuut geheugenverlies heeft. Zo kennen we Calimero Hein natuurlijk op z'n beste!!
    Vind ik leuk
    TageMeister +1779
    zaterdag 26 mei 2018 om 08:43
    De Var heeft ook Gent, Club, standa9,... Geholpen
    Vind ik leuk
    Crusader +1391
    zaterdag 26 mei 2018 om 09:13
    Dat heeft hij nog vergeten te vermelden de VAR... toemme toch :)
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    Lord Wenger +10434
    zaterdag 26 mei 2018 om 10:06
    De VAR heeft Gent veel meer benadeeld dan bevoordeeld. Waarvan 3x tegen Standard alleen al.
    Vind ik leuk
    TageMeister +1779
    zaterdag 26 mei 2018 om 10:41
    Klopt, maar iedereen kijkt (zoals u aangeeft) naar hun nadeel
    Vind ik leuk
    zaterdag 26 mei 2018 om 11:43
    Het uiteindelijke resultaat ligt niet bij de VAR... wel met het afwerken of niet... wat een zeverij allemaal. En dan nog Hein de slechte verliezer... altijd negatief. Behalve Hein zelf. Hij is de beste als je hem moet geloven. Het is rust. Voorbereiden WK . En nieuw seizoen.. en Hein zeurt maar door.... 3de op 20 mei 2018 gaat in de boeken met coach Hein VHB
    Vind ik leuk
    zaterdag 26 mei 2018 om 07:54
    Maar...., Club is de terechte kampioen en Anderlecht slechts derde.
    Vind ik leuk
    zaterdag 26 mei 2018 om 11:47
    Idd men zeurt maar door op 12/30 in PO, MAAR CLUB WAS ZL HERFST KAMPIOEN MET OVERSCHOT. en was het niet dat die fucking PO BESTONDEN speelde Club dit seizoen gewoon los kampioen. Met minstens 12punt. Wie moest zonodig PO hebben... wel draag er nu de rotte vruchten van....
    Vind ik leuk
    TageMeister +1779
    zaterdag 26 mei 2018 om 13:08
    Das zever want die PO's bestaan nu eenmaal. Was die bergrit der gisteren niet stond Yates ook int roos... Is een even dwaze redenering
    Vind ik leuk
    Zelfkweek +107
    zondag 3 juni 2018 om 09:19
    Club was zo sterk het hele seizoen , ze konden de play-offs gewoon laten schieten :)))
    Vind ik leuk
    zaterdag 26 mei 2018 om 08:16
    Die gast leeft in een andere wereld hé... het is best voor hem én het Belgische voetbal dat hij naar het buitenland trekt ze! Iemand Wereldkampioenen gezien deze week op Één? Die andere gasten kregen dus gewoon de kans NIET hé om iets te zeggen! Altijd maar ik, ik, ik, Hein, Hein, Hein...
    Vind ik leuk
    zaterdag 26 mei 2018 om 11:51
    Dat is Hein.... ik ik ik als als als... en dan ook niet van club kunnen zwijgen. Een heel verhaal doen als klein manneke.... bla bla bla bla... en dan wordt hij coach van RSCA EN verhaal is niet blauw maar paars... leugenaar en jassendraaier. Goed dat hij 3de is geworde. Had liever nog lager gezien. De sukkel...
    Vind ik leuk
    larédo +1258
    zaterdag 26 mei 2018 om 08:53
    Seizoen is al even afgelopen maar Hein bleit nog rustig verder. Genieten.
    Vind ik leuk
    Geofpurple +2637
    zaterdag 26 mei 2018 om 09:19
    Hein is een degelijke trainer, maar die mag eens stoppen met zijn als dit en als verhaalkes, begint vermoeiend te worden.
    Vind ik leuk
    Olli +168
    zaterdag 26 mei 2018 om 12:47
    Akkoord. Hij doet afbreuk aan zn trainerskwaliteiten met zn gezever. Zelfde voor MPH toen hij ons kampioen maakte trouwens.
    Vind ik leuk
    Geertvdd +694
    zaterdag 26 mei 2018 om 15:25
    Merci, ik zocht de juiste woorden om hetzelfde te zeggen, maar als Club-supporter zou dit niet van mij aanvaard worden ;-)
    Vind ik leuk
    zaterdag 26 mei 2018 om 09:51
    Als je als trainer daarbij moet bezig zijn dan moet je je schamen want heb je tegen veel mindere ploegen veel punten laten liggen.
    Vind ik leuk
    buck +2007
    zaterdag 26 mei 2018 om 12:54
    Legt het graag uit e.Zullen hem volgend jaar kunnen beoordelen.
    Vind ik leuk
    zaterdag 26 mei 2018 om 09:55
    Dat is gewoon zijn marktwaarde omhoog tillen.
    Dit jaar verdienden we het zeker niet, laat ons hopen op volgend jaar!
    Vind ik leuk
    zaterdag 26 mei 2018 om 11:03
    Daarom is rsca pas derde omdat ze beter waren dan Club. Hoe is dat eigenlijk, van waar komt, die Club fixatie? Wel in ieder geval er zijn nog zekerheden: Hein heeft de mond vol van Club. Best triest
    Vind ik leuk
    DDT +2352
    zaterdag 26 mei 2018 om 11:26
    Beter lezen hij zegt in de wedstrijden tegen club, over het ganse seizoen is club met voorsprong de beste ploeg geweest en de verdiende kampioen
    Vind ik leuk
    zaterdag 26 mei 2018 om 12:01
    Ik heb het wel gelezen, het gaat er mij echter om dat de woorden ‘Club Brugge’ er bij een interview met Hein altijd bijhoren. Het is een vast ritueel geworden.
    Vind ik leuk
    zaterdag 26 mei 2018 om 11:54
    Uit de grond van mijn hart.... ik smeek ons bestuur please neem NOOIT ECHT NOOIT Hein als trainer voor club.
    Vind ik leuk
    Geertvdd +694
    zaterdag 26 mei 2018 om 23:40
    als ze dat ooit doen heb ik geen abo meer!
    Vind ik leuk
    buck +2007
    zaterdag 26 mei 2018 om 12:55
    Mond vol van Standard
    Vind ik leuk
    Paljaske +101
    zaterdag 26 mei 2018 om 15:58
    Ik denk dat hij gaat slapen in een blauw zwarte pyama ( xxxl ) daarom kan hij niet zwijgen van club
    Vind ik leuk
    zaterdag 26 mei 2018 om 11:42
    It's all in my name ....
    Vind ik leuk
    Daydreamer +2546
    zaterdag 26 mei 2018 om 11:46
    Geweldig... Een account aanmaken om een andere ploeg te kleineren!? Hoe gek kan het hier wel niet zijn :) Sarcasme...
    Vind ik leuk
    freeman +7752
    zaterdag 26 mei 2018 om 12:16
    En wat ALS jouw tante eens wieltjes had ......
    Gein, stop aub met al die bla bla !
    Vind ik leuk
    zaterdag 26 mei 2018 om 13:07
    Wenger, jank zo niet. Gent was gewoon niet goed genoeg en werd niet benadeeld. Probleem is dat jankers het altijd bij een ander zoeken. Wat dat dik zwijn betreft, een echte prulleman.
    Vind ik leuk
    Mike53 +41
    zaterdag 26 mei 2018 om 13:10
    Als je alst trainer van anderlecht hierover spreekt op zo een manier, komt dit zo slecht over echt anderlecht onwaardig. Ik hoop voor Hein dat hij snel een aanbieding krijgt uit het buitenland want hier in belgie maakt hij zich onmogelijk en dat bedoel ik op de meest serieuze manier mogelijk.
    Vind ik leuk
    vampire81 +793
    zaterdag 26 mei 2018 om 13:13
    en zonder arbitrale hulp haalt anderlecht in de PO misschien 1 punt tegen brugge ten beste, ze hebben gewoon beide overwinningen cadeau gekregen, dus niks beter, heel ver van zelfs, totaal omgekeerd eigenlijk
    Vind ik leuk
    Kemphaan +92
    zaterdag 26 mei 2018 om 14:10
    Heintje met een geintje, beter dan Club Brugge. Waar haalt ie het, je kan het zelf zo gek niet verzinnen!
    Vind ik leuk
    Geertvdd +694
    zaterdag 26 mei 2018 om 15:27
    Dit is de reden waarom ik hem geen toptrainer vind: als je zelf niet kan zien waar je in de fout bent gegaan ontneem je jezelf en je team de kans om te verbeteren.
    Er zijn er al voor minder 'Calimero' genoemd...
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Vanhaezebrouck spreekt klare taal: "Duidelijk beter dan Club Brugge"