Coucke steelt show op Twitter met natte droom: 'Het kan ook binnen zes jaar zijn'

    Coucke steelt show op Twitter met natte droom: 'Het kan ook binnen zes jaar zijn'

    vrijdag 25 mei 2018 om 21:15

    Elke voetbalsupporter hoopt natuurlijk dat zijn of haar favoriete club op een dag de Champions League wint. Voor Belgische fans zijn die dromen eerder illusies, al doet Marc Coucke er alles aan om die levendig te houden. Op Twitter post hij een foto met zichzelf en de Beker met de Grote Oren. 'Oefenen voor binnen vijf jaar', schrijft hij erbij. 'PS: Sport is onvoorspelbaar, het kan ook zes jaar zijn'. Lachen!

    Poll

    Zie jij Anderlecht ooit nog de Champions League winnen?

    (707 stemmen)

    Plaats een reactie

    Toca +33362
    vrijdag 25 mei 2018 om 21:27
    Diegene die hier ja op zeggen. Zou zeggen stop met drinken in de zon ;-)
    Vind ik leuk
    Patfey +5086
    vrijdag 25 mei 2018 om 21:59
    Bah, ooit is relatief :).
    Vind ik leuk
    Toca +33362
    vrijdag 25 mei 2018 om 22:10
    Ja maar dat gaat coucke mij toch niet wijsmaken hoor. Laten we maar eerst een deftige ploeg voor de competitie bijeen krijgen.
    Vind ik leuk
    Patfey +5086
    vrijdag 25 mei 2018 om 22:56
    Bah, wie weet, binnen 30 jaar of zo, na 30 jaar Brexit, 30 jaar politieke experimenten in Italie, Catalunya onafhankelijk van Spanje :)
    Vind ik leuk
    Boerken +6841
    zaterdag 26 mei 2018 om 07:27
    Ja want lauw bier is slecht voor de hersenen !
    Vind ik leuk
    Goegebuer +1141
    vrijdag 25 mei 2018 om 21:37
    Typisch Coucke, houdt ervan om in het middelpunt van de aandacht te staan! Daar kickt hy op.
    Vind ik leuk
    FcRazor +1154
    vrijdag 25 mei 2018 om 22:13
    Die man is wat excentriek maar misschien mogen we blij zijn dat hij zijn geld hier investeerd en niet in het buitenland. Kan hij er aan doen dat de media achter hem aan loopt? En ja, hij gebruikt die gratis publiciteit goed om zijn product te tonen. Als wij diezelfde post maken zal er amper op gereageerd worden. Hoge bomen vangen nu eenmaal meer wind.
    En nee, we zullen nooit geen Champions league meer winnen, tenzij alle grote landen de uefa verlaten.
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 25 mei 2018 om 22:14]
    Vind ik leuk
    Lupo +440
    vrijdag 25 mei 2018 om 23:03
    zolang hij niet de nieuwe Lernout en Hauspie zal worden
    Vind ik leuk
    ROBSON +2592
    vrijdag 25 mei 2018 om 23:13
    Laat ons zeggen dat wo3 eerder een feit zal zijn.
    Vind ik leuk
    zaterdag 26 mei 2018 om 01:18
    Laat ons eerst eens beginnen met de landstitel of de tweede plek, anders kan je nog niet deelnemen aan de CL.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Coucke steelt show op Twitter met natte droom: 'Het kan ook binnen zes jaar zijn'