Club Brugge krijgt bijzonder slecht nieuws te horen na eerste bod op target

    Club Brugge krijgt bijzonder slecht nieuws te horen na eerste bod op target

    vrijdag 25 mei 2018 om 16:34

    Club Brugge is al druk bezig met de kern voor volgend seizoen. Het wil zich grondig versterken. Eén van die versterkingen moet Matej Mitrovic worden, maar de onderhandelingen daarvoor lopen niet al te vlot.

    Eerder raakte al bekend dat Club Brugge al een bod heeft ingediend op de Kroatische verdediger. Het hoopte Besiktas te kunnen overtuigen om Mitrovic voor anderhalf miljoen euro te laten gaan. Veel te weinig, zo oordeelt de Turkse topclub.

    Volgens het Turkse Sporx wijkt Besiktas ook helemaal niet van de prijs af. In het huurcontract stond een aankoopoptie van 4,5 miljoen euro. Als Club Brugge de verdediger wil, zal het ook die prijs moeten betalen.

    Mitrovic zelf lijkt wel oren te hebben naar een overgang. "Waarom niet?", reageert hij. "Ik heb maar weinig gespeeld bij Besiktas, dus ik moet nu de juiste keuze maken voor mijn carrère."

    Plaats een reactie

    vrijdag 25 mei 2018 om 16:43
    Kwaliteit kost geld
    Dus nonkel Bart dat wordt dokkemans
    Vind ik leuk
    Geertvdd +942
    vrijdag 25 mei 2018 om 17:04
    Blijkbaar niet alleen kwaliteit...
    Vind ik leuk
    vrijdag 25 mei 2018 om 17:06
    Neenee dat is veel teveel. 2.5M maximum zal wel genoeg zijn voor een gelijkaardige speler, als je deftige scouts hebt. Die Turken hebben meestal wel een grote mond dus dat kan nog de goeie richting uitgaan en prijs zal wel zakken
    Vind ik leuk
    vrijdag 25 mei 2018 om 17:29
    Dat is gewoon een spel van bod en tegenbod, komt wel ok.
    Vind ik leuk
    hoekschop +631
    vrijdag 25 mei 2018 om 17:47
    Waarom is dat bijzonder slecht nieuws? Dat is toch gewoon het antwoord dat je mag verwachten.
    Vind ik leuk
    Daydreamer +2829
    vrijdag 25 mei 2018 om 18:35
    Als er een aankoopoptie van 4,5 miljoen is onderhalndeld bij de uitleenbeurt kan er misschien nog een kleine onderhandelmarge zijn... maar met een bod van 1/3 van de prijs afkomen is in mijn ogen onrespectvol en er ver over! Nu, als dat gebruikelijk is bij onderhandelingen, het zij zo maar da,s mijn gedacht...
    Vind ik leuk
    blondel +1613
    vrijdag 25 mei 2018 om 22:47
    Is wel een dure reserve speler bij Besiktas.
    Vind ik leuk
    ROBSON +1592
    vrijdag 25 mei 2018 om 19:13
    Bijzonder slecht nieuws noemen ze dat hier. Als je 3x minder bied dan de gevraagde prijs kan je dit verwachten. 2.5 zal dus volstaan.
    Vind ik leuk
    SD +6072
    vrijdag 25 mei 2018 om 19:24
    De solden beginnen pas in juli !
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 25 mei 2018 om 19:25]
    Vind ik leuk