Vanhaezebrouck is het beu: Anderlecht is lek langs alle kanten

    Vanhaezebrouck is het beu: "Anderlecht is lek langs alle kanten"

    vrijdag 25 mei 2018 om 09:50

    RSC Anderlecht rondde dan wel de komst van onder meer Antonio Milic en Knowledge Musona af, toch werden die namen al enige tijd gelinkt aan paars-wit. Hein Vanhaezebrouck wil komaf maken met het lekken naar de buitenwereld.

    In het programma 'Wereldkampioenen' ging het onder meer over Dries Mertens. Zo zouden er tijdens het vorige WK oplossing uitgelekt zijn. Meer nog: het zouden de spelersvrouwen geweest zijn die met de info naar buiten kwamen.

    Vanhaezebrouck reageerde cynisch. "Dat is in Anderlecht geen probleem. Omdat er al lang iemand anders al via Twitter heeft laten weten wie er zal spelen. Anderlecht is de meest open club van België op dat gebied", klinkt het.

    Lek bij Anderlecht
    De Anderlecht-coach begrijpt niet hoe het komt dat bij paars-wit alles meteen de buitenwereld bereikt. "Bij mij zijn het de vrouwen niet die babbelen. Anderlecht is lek langs alle kanten. In Anderlecht kan je niks verborgen houden."

    Op termijn hoopt Vanhaezebrouck daar komaf mee te maken. "Als je vandaag beslist om anders te gaan voetballen, dan staat het morgen in alle kranten. Dat is een grote uitdaging voor de toekomst", besluit de trainer van paars-wit.

    Plaats een reactie

    dethklok28 +4502
    vrijdag 25 mei 2018 om 09:56
    Dit zegt ELKE trainer die in Anderlecht binnen komt. Nu Coucke heeft er straffen op gezet. Ik hoop dat hij snel er 1 of meerdere betrapt. Dan zal die onzin snel klaar zijn
    Vind ik leuk
    freeman +10945
    vrijdag 25 mei 2018 om 10:28
    Welke " onzin " bedoel je dan wel ?
    Vind ik leuk
    dethklok28 +4502
    vrijdag 25 mei 2018 om 11:36
    Het lekken...
    Vind ik leuk
    SD +8613
    vrijdag 25 mei 2018 om 10:33
    Dus mr. de coach de manipulaties en tractaties in het voetbal moeten als geheimen behandeld worden. Voetbal is dus een maffia want die geheimen zijn veelal niet zo fraai.
    Vind ik leuk
    dakcota +4335
    vrijdag 25 mei 2018 om 10:37
    wat is er niet fraai aan anderlecht die zijn transfers wilt afhandelen zonder dat ze bekend gemaakt worden??????
    Vind ik leuk
    Goaltje +1026
    vrijdag 25 mei 2018 om 15:45
    We moeten toch ergens over kunnen mekkeren :).
    Vind ik leuk
    Zetterberg +9231
    vrijdag 25 mei 2018 om 10:43
    het gaat het over tactiekbesprekingen en opstellingen die steevast naar buiten kwamen (gisteren op Wereldkampioenen)
    Lijktt me niets louche aan;)
    Vind ik leuk
    hoekschop +2151
    vrijdag 25 mei 2018 om 10:43
    vreemde reactie. wil elk bedrijf zijn interne keuken niet intern houden?
    Vind ik leuk
    FcRazor +1154
    vrijdag 25 mei 2018 om 11:10
    Niet meer dan normaal dat je bepaalde zaken geheim wilt houden. Daar kan ik alle begrip voor opbrengen, tactieken en transfers hoeven niet vroegtijdig naar buiten gebracht te worden. Die betrapt wordt moet maar goed gestraft worden
    Vind ik leuk
    Hhti +1454
    vrijdag 25 mei 2018 om 10:49
    Ik heb het gevoel dat dit beetje zeer overroepen is, dit probleem. Dat de papperazzi in Rsca rondloopt is geen geheim en daar moet je dan mee kunnen omgaan. Iets waar Hein op alle gebied problemen mee heeft. Je zit niet meer KV Kortrijk hé Hein!!
    Vind ik leuk
    vrijdag 25 mei 2018 om 11:10
    Die vader van Courtois heeft het geweldig druk volgens mij...
    Vind ik leuk
    Crusader +1564
    vrijdag 25 mei 2018 om 11:17
    De "bugs" van Herman ;P
    Zou Devroe zijn kantoor hebben misschien? Toch een keer een swipeke doen ;P
    Vind ik leuk
    Daydreamer +4362
    vrijdag 25 mei 2018 om 14:49
    Dat er bepaalde "lekken" zijn binnen Anderlecht lijkt me duidelijk.
    Dat dit door de club, de trainer, de voorzitter dit als een probleem zien is ook niet abnormaal.
    Dat de trainer dit in een praatprogramma herhaaldelijk aangeeft en haast in het belachelijke trekt vind ik niet oké! Het is niet zo dat het probleem degelijk gekaderd werd... Het werd er in een discussie over de communicatie bij de nationale ploeg bijgehaald en RSCA werd als club te kijken gezet door zijn eigen trainer!?
    Vind ik leuk
    vrijdag 25 mei 2018 om 14:51
    Dit duurt al jaaaaren zo, het wordt inderdaad is tijd dat dat ophoudt!
    Vind ik leuk
    vrijdag 25 mei 2018 om 17:37
    Tot nu toe heeft geen enkele ingreep dit probleem opgelost .......
    Rsca is gedoemd om een lekkend vat te blijven ...
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Vanhaezebrouck is het beu: "Anderlecht is lek langs alle kanten"