UPDATE: 'Gesprek met Club Brugge op komst, Charleroi wil snel een oplossing'

    UPDATE: 'Gesprek met Club Brugge op komst, Charleroi wil snel een oplossing'

    donderdag 31 mei 2018 om 08:30

    Club Brugge wil zich komende zomer gericht gaan versterkingen met het oog op onder meer hun deelname aan de Champions League. Blauw-Zwart wil in dat opzicht zeker en vast de komst van een nieuwe rechtsachter afronden.

    Zo meldt Het Nieuwsblad dat Club de onderhandelingen over een transfer van Clinton Mata heeft aangevat. De rechtsachter van Sporting Charleroi – die op huurbasis voor KRC Genk speelt dit seizoen – kan op heel wat Belgische interesse rekenen.

    Aangezien er een transfersom van 3,5 miljoen euro op het hoofd van de flankverdediger wordt geplakt, lijken enkel de absolute topclubs kans te maken. Blauw-Zwart heeft de onderhandeling met de Carolo’s dan ook aangevat.

    Update 31/05, 08.30: Volgens La Dernière Heure beginnen de gesprekken tussen Club Brugge en Charleroi pas later deze week. In Brugge wilde men eerst de transfer van Mats Rits afronden. Nu dat gelukt is, worden de pijlen op Mata gericht. Charleroi wil volgens de Waalse krant snel tot een oplossing komen. De club wil liever cashen dan Mata - die zelf weg wil - nog een jaar te houden.  

    Poll

    Zijn zij goed genoeg voor Club Brugge?

    (1364 stemmen)

    Plaats een reactie

    ROBSON +1592
    vrijdag 25 mei 2018 om 08:29
    Beste rb in belgie. Wel duur en geen goed nieuws voor cools.
    Vind ik leuk
    freeman +8354
    vrijdag 25 mei 2018 om 08:57
    Een stand in is meer dan gewenst ! Straks strijden op 3 fronten , en de RB plaats is één der zwaarste van de hele ploeg ! Dus op tijd eens een vervanging zal zich zeker gaan opdringen ! Wordt anders voor Cools ook niet houdbaar om een volledig seizoen alle matchen te moeten spelen ! Zagen we reeds bij de play offs !
    Vind ik leuk
    dakcota +4135
    vrijdag 25 mei 2018 om 10:43
    op 1 na beste. Najar ondanks niet zijn natuurlijke positie is nog vele beter
    Vind ik leuk
    donderdag 31 mei 2018 om 10:07
    misschien wel maar wat heb je aan Najar, die spleet 1/4 van een seizoen
    Vind ik leuk
    dakcota +4135
    donderdag 31 mei 2018 om 11:45
    afwachten tot het nieuwe seizoen, blessure is weg nu
    Vind ik leuk
    Olli +203
    vrijdag 25 mei 2018 om 11:51
    Cools leek toch beter te zijn op link anyways.
    Vind ik leuk
    Zelfkweek +307
    donderdag 31 mei 2018 om 13:05
    Die speelde zijn beste matchen op links , dus waarom geen goed nieuws......veel anders is er niet he ;)
    Vind ik leuk
    VeeDeeVee +12238
    vrijdag 25 mei 2018 om 09:25
    De prijzen voor binnenlandse transfers swingen de laatste tijd wel de pan uit hoor.. 3,5 voor Mata, 2,5 voor Rits.
    Vind ik leuk
    SD +6071
    vrijdag 25 mei 2018 om 09:44
    Rits ???? een omhoog gevallen toptalent !
    Vind ik leuk
    vrijdag 25 mei 2018 om 10:29
    Hoe oud is die Mata werkelijk?
    [Reactie gewijzigd op vrijdag 25 mei 2018 om 10:29]
    Vind ik leuk
    dakcota +4135
    vrijdag 25 mei 2018 om 10:43
    rits mag naar brugge. zo snel mogelijk.
    Vind ik leuk
    larédo +1351
    vrijdag 25 mei 2018 om 13:22
    Kan ik aannemen imo ook wasted cash. Vormer 500k rits 2.5 nuff said..
    Vind ik leuk