'Akkoord bereikt: Praet heeft zijn droomtransfer te pakken'

    'Akkoord bereikt: Praet heeft zijn droomtransfer te pakken'

    vrijdag 25 mei 2018 om 08:00

    Dennis Praet heeft zijn droomtransfer bijna beet. Onze landgenoot maakt al enige tijd het mooie weer bij Sampdoria. De middenvelder werd al bij verschillende clubs genoemd, maar een transfer lijkt niet meer veraf.

    Praet werd dan wel niet beloond met een selectie voor de Rode Duivels, toch houdt dat Juventus Turijn niet tegen om vol voor de voormalig Gouden Schoen te gaan. Il Secolo XIX en Tuttomercatoweb melden dat Praet een akkoord heeft bereikt met de Oude Dame.

    Voor welk transferbedrag Praet de overstap maakt, is nog niet duidelijk. Wel ligt er voor de ex-speler van RSC Anderlecht een contract voor vier seizoenen klaar in Turijn.

    Zoektocht naar opvolger
    Sampdoria lijkt zich al neergelegd te hebben bij een vertrek van zijn sterkhouder. "De transfermarkt moet nog officieel openen, dus we hebben geen haast. We zullen rustig bekijken wat we kunnen doen en tijd nemen om de juiste versterking te vinden", aldus sportief directeur Carlo Osti.

    Plaats een reactie

    Toca +28455
    vrijdag 25 mei 2018 om 08:05
    Proficiat Dennis. Dikke transfer. Hopelijk ook spelen.
    Vind ik leuk
    FcRazor +1012
    vrijdag 25 mei 2018 om 08:08
    Vrees dat de bank lonkt...hoop het niet
    Vind ik leuk
    blondel +1952
    vrijdag 25 mei 2018 om 22:50
    Waarom altijd zo negatief.Praet is een heel goeie speler.Had hij in Engeland gespeeld ,stond dan al lang in de nationale selectie.
    Vind ik leuk
    FcRazor +1012
    vrijdag 25 mei 2018 om 22:59
    Vrees gewoon dat het iets te snel is. In mijn ogen had hij beter nog een jaar gebleven. Ik kan wel begrijpen als juventus komt dat je geen nee zegt. Zou ik zelf ook niet doen. Maar zoals ik zei, ik hoop dat hij niet op de bank terecht komt
    Vind ik leuk
    vrijdag 25 mei 2018 om 08:21
    Mooie transfer! Hopelijk kan hij daar ook nog eens doorbreken en we hebben er terug een belg bij aan de top.
    Vind ik leuk
    Goegebuer +744
    vrijdag 25 mei 2018 om 08:54
    Amaaai sterk!
    Had niet verwacht dat hy zo een traject zou maken...
    Hopelijk mag hij ook spelen.
    Vind ik leuk
    Lord Wenger +12681
    vrijdag 25 mei 2018 om 10:07
    Welkom bij de Bianconeri! Nu nog Meunier en we gaan van geen Belgen bij Juve naar twee.
    Vind ik leuk
    zapperboy +534
    vrijdag 25 mei 2018 om 10:24
    Geen groot prater, maar hij weet goed hoe men een loopbaan opbouwt.
    Proficiat.

    Vind ik leuk
    vrijdag 25 mei 2018 om 10:42
    De titel van dit artikel klopt dus niet...
    Vind ik leuk
    Olli +240
    vrijdag 25 mei 2018 om 10:53
    Het is dan ook een hobbykrantje en we moeten niet te streng zijn voor onze hobby reporters. Ze doen hun best en clickbait is nog steeds de beste manier om traffic te genenereren wat op zn beurt weer de broodnodige inkomsten genereert. "Don't judge a book by the cover, don't judge an article by the title?"
    Vind ik leuk
    vrijdag 25 mei 2018 om 11:18
    Een dikke proficiat. Juventus koopt niet zomaar iemand, maar in Turijn hebben ze een neus voor spelers die in hun offensief concept passen. Forza Juve blijft de te kloppen ploeg voor de scudetto.
    Vind ik leuk
    RD +453
    vrijdag 25 mei 2018 om 12:39
    Offensief en Juve in één zin. Sterk doch onwaar. Praet past met zijn discipline wel in een team dat uitgaat van een sterke organisatie, zoals Juve dus.
    Vind ik leuk
    vrijdag 25 mei 2018 om 14:58
    Proficiat Dennis, voor al wie niet in jou geloofde: Nougatbolle!
    Vind ik leuk
    zondag 27 mei 2018 om 20:28
    Goed voor hem!
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    'Akkoord bereikt: Praet heeft zijn droomtransfer te pakken'