'Standard zet geheim wapen Preud'homme in om Anderlecht te snel af te zijn'

'Standard zet geheim wapen Preud'homme in om Anderlecht te snel af te zijn'

Gepubliceerd: donderdag 24 mei 2018 om 23:34do 24-05-2018 om 23:34

Het Engels avontuur van Chancel Mbemba zit erop. De Congolese verdediger mag vertrekken bij Newcastle United en maakt zich op voor een terugkeer naar België. Anderlecht is de grootste kanshebber, maar ook Standard wil hem graag aantrekken. Het heeft daarvoor zelfs Michel Preud'homme ingeschakeld.

De 'nieuwe' coach/technisch directeur van Standard werd al aan het werk gezet om Mbemba te overtuigen. Zo meldt L'Avenir dat Preud'homme al persoonlijk contact heeft gehad met Mbemba om een eventuele transfer te bespreken.

Standard zou daarnaast nog een grote extra troef hebben om Mbemba te overtuigen: Paul-José Mpoku. De kapitein van Standard is niet alleen een landgenoot en ploegmaat bij Congo van Mbemba, hij is ook nog eens zijn schoonbroer. Of dat Mbemba ook kan overtuigen, komen we de komende weken te weten.

Plaats een reactie

Hierulf +1590
donderdag 24 mei 2018 om 23:44
MPH, rotzak...
Vind ik leuk
ROBSON +3556
donderdag 24 mei 2018 om 23:48
Allez michel chante avec nous.....
Vind ik leuk
Goegebuer +1380
donderdag 24 mei 2018 om 23:48
Waarom? Omdat hy probeert een goede speler naar zijn club ipv naar een directe concurrent te doen gaan?
Das toch wat iedereen probeert?
Vind ik leuk
vrijdag 25 mei 2018 om 00:05
En toch blijf ik er bij dat Chancel NOOIT naar de Rouches zal gaan ☻
Vind ik leuk
vrijdag 25 mei 2018 om 06:00
Clubliefde bestaat niet, enkel love for money.
Vind ik leuk
Watcher +989
vrijdag 25 mei 2018 om 00:30
Gaat naar Czltic
Vind ik leuk
Riddlin +2506
vrijdag 25 mei 2018 om 03:34
Als ze een extra verdediger zoeken lijkt het mij duidelijk dat vanheusden niet gaat blijven, tenzij ze misschien (hoop ik) koutroubis gaan wegsturen
Vind ik leuk
vrijdag 25 mei 2018 om 06:43
Komaan Devroe, de aanval is de beste verdediging, haal Mpoku naar Brussel! :-)
Vind ik leuk
vrijdag 25 mei 2018 om 08:55
Diene tabakfreter is terug ze .
Vind ik leuk
maverick +253
vrijdag 25 mei 2018 om 11:32
Bij anderlecht kunnen ze wel sels mee uitspelen. Ik zou zeggen geen mbemba ook geen sels dan, en dan pakken we de keeper van eupen wel . Alles of niks.
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws