Nainggolan reageert dan toch op niet-selectie: Ik verdien meer respect

    Nainggolan reageert dan toch op niet-selectie: "Ik verdien meer respect"

    donderdag 24 mei 2018 om 20:00

    Het was hét nieuws van de week: de niet-selectie van Radja Nainggolan voor het aankomende WK. Roberto Martinez gaf zelfs geen plaats in de voorlopige kern van 28 namen. Nainggolan begrijpt dat niet, vertelt hij op VTM.

    Tot dusver reageerde Nainggolan enkel indirect, via zijn fanclub. Bij VTM komt hij nu zelf aan het woord. “Natuurlijk wilde ik erbij zijn, maar de coach heeft zijn keuze gemaakt. En hij heeft gekozen om mij niet mee te nemen", vertelt hij daar.

    "Waarom? Dat is onduidelijk voor mij, maar dat is het leven zeker. Het WK missen is voor mij een heel zware klap, want ik heb er al één gemist. De voorbije jaren heb ik vier goeie seizoenen gespeeld bij Roma. Dan denk ik toch dat ik op basis van mijn prestaties meer respect verdien."

    Hij kreeg deze week ook een resem steunbetuigingen van fans en medespelers, onder meer ook van Dries Mertens. "Het doet wel deugd dat ik respect krijg van het volk. En ook van de ploegmaten. Ik denk dat ze nu gefocust moeten zijn op de ploeg zelf. Er komt immers een WK aan."

    Plaats een reactie

    Intel +706
    donderdag 24 mei 2018 om 20:08
    Ja hoe spijtig het ook is , de storm mag gaan liggen anders is het nefast voor het wk , we zouden beter blij zijn dat we mee kunnen doen met de grote landen en hoe zeggen ze dat weeral 1 zwaluw maakt de zomer niet ....
    Vind ik leuk
    Riddlin +1397
    donderdag 24 mei 2018 om 20:13
    Coach en KBVB zitten nog op hetzelfde niveau als 20 jaar geleden
    Vind ik leuk
    DDT +2356
    donderdag 24 mei 2018 om 20:13
    Gelieve hier niet meer op te reageren is een uitspraak van drie dagen geleden
    Vind ik leuk
    Smuuw +233
    donderdag 24 mei 2018 om 21:08
    Ploegmaten? Wie heeft er gestaakt? ...
    Vind ik leuk
    SD +5268
    donderdag 24 mei 2018 om 21:57
    Een andere plaat aub
    Vind ik leuk
    JoeCanoe +121
    donderdag 24 mei 2018 om 22:29
    Ander onderwerp graag ....
    Vind ik leuk
    donderdag 24 mei 2018 om 22:46
    definieer 'respect', beste radja?
    Vind ik leuk
    Wim1966 +510
    vrijdag 25 mei 2018 om 00:53
    Ben je achterlijk of zo?
    Of ben je een holbewoner die de laatste week niet buiten kwam?
    Vind ik leuk
    vrijdag 25 mei 2018 om 07:07
    nee beste wim. mijn vraag is oprecht.
    hij kan stellen dat hij 'meer tactisch verstand' van zijn coach had verwacht. of 'meer sportief inzicht'.
    Maar 'respect'? Hoe verdient Radja meer 'respect' dan diegene die nu wél zijn opgenomen?
    De keus is gemaakt, en dat heeft niks met respect te maken. Hoe die keus wordt overgebracht is weer iets anders. Martinez is zelf naar Rome gegaan om het hem te zeggen. Respectvoller dan dat kan ik me moeilijk inbeelden.
    Vind ik leuk
    Wim1966 +510
    vrijdag 25 mei 2018 om 13:25
    Iemand opzij schuiven met zijn bewezen prestaties de laatste maanden /jaren, zonder een samenhangende uitleg, dat is respectloos.
    Vind ik leuk
    TageMeister +1781
    donderdag 24 mei 2018 om 23:06
    Hij toont zelf geen respect tov de coach en verwacht dit wel in zijn richting. Ni zeveren e
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws