Club Brugge pakt uit met bouwnieuws: Coming soon…

    Club Brugge pakt uit met bouwnieuws: "Coming soon…"

    donderdag 24 mei 2018 om 14:30

    Club Brugge heeft zijn vijftiende landsitel op zak, waardoor het seizoen meer dan geslaagd is. Wat de stadionplannen betreft hoopt Blauw-Zwart snel een doorbraak te hebben. In tussentijd startte het alvast een eerste bouwproject.

    Al meer dan tien jaar probeert Club Brugge een nieuw stadion op poten te zetten. Helaas voor Blauw-Zwart komt er telkens weer tegenwind. Zo zorgde een klacht van Paul Gheysens en Joris Ide voor nieuwe vertragingen.

    Een nieuw stadion is dan wel niet voor meteen, toch blijft Club niet bij de pakken zitten. Het kondigde onlangs al de bouw van een nieuw jeugdcomplex aan in Westkapelle. Die werken komen nu stilaan helemaal op gang.

    Plaats een reactie

    donderdag 24 mei 2018 om 14:31
    Ide & Gheysels. Of 'Hoe een bouwproject in Vlaanderen moeilijk van de grond komt'.
    Vind ik leuk
    Crusader +1575
    donderdag 24 mei 2018 om 15:36
    Toch triestig hoelang een project vertraging kan oplopen :(
    Nu ze zijn gestart eindelijk een volwaardig jeugdcomplex :)
    Vind ik leuk
    buck +2172
    donderdag 24 mei 2018 om 14:32
    Hoor hier veel commentaar op Anderlecht maar...
    Vind ik leuk
    Crusader +1575
    donderdag 24 mei 2018 om 15:32
    'k zie echt de link niet tussen commentaar op Anderlecht en een nieuw jeugdcomplex voor Club Brugge....
    Vind ik leuk
    buck +2172
    donderdag 24 mei 2018 om 15:39
    Als jullie op alles commentaar geven doe ik lekker mee.Snap veel hun link niet maar moet het er ook altijd maar mee doen.Zullen er wel genoeg zijn dat het wel verstaan.
    Vind ik leuk
    Toca +28511
    donderdag 24 mei 2018 om 14:35
    Allé, Verhaeghe heeft zowaar een paal gebouwd.
    Vind ik leuk
    Fcb for ever +1174
    donderdag 24 mei 2018 om 15:09
    Tja ene voor u aan vast te binden
    Gefrustreerde Mauve nek
    Vind ik leuk
    Toca +28511
    donderdag 24 mei 2018 om 15:19
    haha, t is al melk voor mijn kat zetten zo'n bericht..
    Vind ik leuk
    MrComment +1641
    donderdag 24 mei 2018 om 16:14
    Iemand gefrustreerd noemen met deze reactie, ik hoop dat je de ironie daarvan inziet?
    Vind ik leuk
    JanB +4761
    donderdag 24 mei 2018 om 14:37
    In Knokke is het allemaal zeer simpel
    Je springt binnen bij Leopold graaf Lippens
    Je ontvouwt je plannen en laat de PR boodschap aan "Lippie"
    Hiermee bereikt hij opnieuw de eerste bladzijde van alle regionale en nationale gazetten
    De week erna komt het op de gemeenteraad en wordt het met een overgrote meerderheid goedgekeurd
    De inhuldigingsreceptie wordt gepland en de bouwwerken kunnen starten

    Zó simpel is dat dat allemaal in de parel aan de Oostkust
    [Reactie gewijzigd op donderdag 24 mei 2018 om 14:39]
    Vind ik leuk
    Mike53 +57
    donderdag 24 mei 2018 om 14:49
    Haha ben zelf van knokke vind uwe reactie wel geslaagd persoonlijk
    Vind ik leuk
    Boerken +6382
    donderdag 24 mei 2018 om 15:19
    Het staat als een paal boven water dat dit nog niet het nieuwe stadion wordt !
    Vind ik leuk
    Hhti +1268
    donderdag 24 mei 2018 om 15:32
    Mijn moeder van meer dan 80 jaar oud kan een bouwproject blokkeren in Vlaanderen!! Moet er nog zand zijn, ja misschien wel daar in "Raad Van State"
    De hypocrieten van ons Belgenland. Zal vermoedelijk ook een zwaar beroep zijn, daar ze maar samen komen na de werkuren, lees "ploegenstelsel!!"
    Vind ik leuk
    donderdag 24 mei 2018 om 15:44
    In plaats dit iedereen elkaar een nieuw stadion gunt met alle voordeel voor het Belgische voetbal wordt elk fundamenteel initiatief gefnuikt door haat en afgunst en wantrouwen.
    Op dit gebied: klein België.
    Zonde !!!
    Vind ik leuk
    buck +2172
    donderdag 24 mei 2018 om 16:24
    Overal e zelfs op dit forum, zegt ook al genoeg...
    Vind ik leuk
    donderdag 24 mei 2018 om 18:29
    Zeg "buck" , gij zijt ook gene "frank" waard
    Vind ik leuk
    buck +2172
    vrijdag 25 mei 2018 om 10:50
    Wat ben jij eigenlijk waard op dit forum?Iedereen verwijten en hun ploeg naar beneden halen!
    Vind ik leuk
    vrijdag 25 mei 2018 om 15:38
    De pot verwijt de ketel dat hij zwart ziet.
    Vind ik leuk
    buck +2172
    vrijdag 25 mei 2018 om 16:05
    Heb nog nooit iemand verweten(alleen u luckyshitbird) of hun ploeg naar beneden gehaald.Vond Brugge de verdiende kampioen.Doe eens aan zelfreflectie want...Grote mond had jij begin competitie maar waar is u ploeg gestrand....Fan voor Charleroi maar altijd opkomen voor Brugge.Zal het u nog is zeggen, verander u favoriete ploeg want bij u is dat namelijk Brugge!
    Vind ik leuk
    vrijdag 25 mei 2018 om 17:09
    Nog zo een simpel duif hier. Ik heb Brugge en Charleroi bij favorieten staan, niet dat het jouw zaken zijn. Vraag of eis zoveel je wil, niemand luistert hier op 't forum naar jou en ook in 't dagelijks leven heb je niets te zeggen. Nitwit
    Vind ik leuk
    buck +2172
    vrijdag 25 mei 2018 om 17:23
    hahaha slimste van de klas zeker.Krijg genoeg likes en neen zit er niet elke dag op en neen like mijn eigen post niet zoals u.Vraag of eis niets zeg het u enkel maar ja... begrijpend lezen is jouw sterkste kant niet e ,meermaals bewezen.Sorry man ga mij niet verlagen tot u niveau want tis kinderachtig.
    Vind ik leuk
    vrijdag 25 mei 2018 om 23:42
    De pot en de ketel nogmaals. Doe gerust verder, ik ga jou wat negeren. Like uw posts maar verder, als jij u daar goed bij voelt. Maar gij hebt hier geen commentaar te geven op mijn profiel wat correct is ingevuld. En ook als dat niet zou zijn, hebt gij te zitten en zwijgen. Fifi!
    Vind ik leuk
    buck +2172
    zaterdag 26 mei 2018 om 12:24
    Waarom reageer jij op mijn reactie, was zelfs totaal onschuldig, maar jij moest zonodig beginnen te provoceren!Geef geen commentaar op u profiel maar vind u op dit forum meer Brugge-supporter(brugge staat er niet bij)Gelieve niet meer op mijn post te reageren .
    [Reactie gewijzigd op zaterdag 26 mei 2018 om 12:39]
    Vind ik leuk
    Tornado79 +735
    donderdag 24 mei 2018 om 16:28
    Fake nieuws... Idee en Gheyseb hebben de bouw van het stadion voorlopig nog niet kunnen vertragen. Meer nieuws in juni...
    Vind ik leuk
    freeman +9156
    donderdag 24 mei 2018 om 16:53
    We zien er hoopvol naar uit !
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Club Brugge pakt uit met bouwnieuws: "Coming soon…"