Club Brugge pakt uit met bouwnieuws: Coming soon…

    Club Brugge pakt uit met bouwnieuws: "Coming soon…"

    donderdag 24 mei 2018 om 14:30

    Club Brugge heeft zijn vijftiende landsitel op zak, waardoor het seizoen meer dan geslaagd is. Wat de stadionplannen betreft hoopt Blauw-Zwart snel een doorbraak te hebben. In tussentijd startte het alvast een eerste bouwproject.

    Al meer dan tien jaar probeert Club Brugge een nieuw stadion op poten te zetten. Helaas voor Blauw-Zwart komt er telkens weer tegenwind. Zo zorgde een klacht van Paul Gheysens en Joris Ide voor nieuwe vertragingen.

    Een nieuw stadion is dan wel niet voor meteen, toch blijft Club niet bij de pakken zitten. Het kondigde onlangs al de bouw van een nieuw jeugdcomplex aan in Westkapelle. Die werken komen nu stilaan helemaal op gang.

    Plaats een reactie

    donderdag 24 mei 2018 om 14:31
    Ide & Gheysels. Of 'Hoe een bouwproject in Vlaanderen moeilijk van de grond komt'.
    Vind ik leuk
    Crusader +1564
    donderdag 24 mei 2018 om 15:36
    Toch triestig hoelang een project vertraging kan oplopen :(
    Nu ze zijn gestart eindelijk een volwaardig jeugdcomplex :)
    Vind ik leuk
    Toca +33601
    donderdag 24 mei 2018 om 14:35
    Allé, Verhaeghe heeft zowaar een paal gebouwd.
    Vind ik leuk
    Fcb for ever +2602
    donderdag 24 mei 2018 om 15:09
    Tja ene voor u aan vast te binden
    Gefrustreerde Mauve nek
    Vind ik leuk
    Toca +33601
    donderdag 24 mei 2018 om 15:19
    haha, t is al melk voor mijn kat zetten zo'n bericht..
    Vind ik leuk
    MrComment +1821
    donderdag 24 mei 2018 om 16:14
    Iemand gefrustreerd noemen met deze reactie, ik hoop dat je de ironie daarvan inziet?
    Vind ik leuk
    JanB +5840
    donderdag 24 mei 2018 om 14:37
    In Knokke is het allemaal zeer simpel
    Je springt binnen bij Leopold graaf Lippens
    Je ontvouwt je plannen en laat de PR boodschap aan "Lippie"
    Hiermee bereikt hij opnieuw de eerste bladzijde van alle regionale en nationale gazetten
    De week erna komt het op de gemeenteraad en wordt het met een overgrote meerderheid goedgekeurd
    De inhuldigingsreceptie wordt gepland en de bouwwerken kunnen starten

    Zó simpel is dat dat allemaal in de parel aan de Oostkust
    [Reactie gewijzigd op donderdag 24 mei 2018 om 14:39]
    Vind ik leuk
    Mike53 +68
    donderdag 24 mei 2018 om 14:49
    Haha ben zelf van knokke vind uwe reactie wel geslaagd persoonlijk
    Vind ik leuk
    Boerken +6838
    donderdag 24 mei 2018 om 15:19
    Het staat als een paal boven water dat dit nog niet het nieuwe stadion wordt !
    Vind ik leuk
    Hhti +1455
    donderdag 24 mei 2018 om 15:32
    Mijn moeder van meer dan 80 jaar oud kan een bouwproject blokkeren in Vlaanderen!! Moet er nog zand zijn, ja misschien wel daar in "Raad Van State"
    De hypocrieten van ons Belgenland. Zal vermoedelijk ook een zwaar beroep zijn, daar ze maar samen komen na de werkuren, lees "ploegenstelsel!!"
    Vind ik leuk
    donderdag 24 mei 2018 om 15:44
    In plaats dit iedereen elkaar een nieuw stadion gunt met alle voordeel voor het Belgische voetbal wordt elk fundamenteel initiatief gefnuikt door haat en afgunst en wantrouwen.
    Op dit gebied: klein België.
    Zonde !!!
    Vind ik leuk
    Tornado79 +899
    donderdag 24 mei 2018 om 16:28
    Fake nieuws... Idee en Gheyseb hebben de bouw van het stadion voorlopig nog niet kunnen vertragen. Meer nieuws in juni...
    Vind ik leuk
    freeman +11010
    donderdag 24 mei 2018 om 16:53
    We zien er hoopvol naar uit !
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Club Brugge pakt uit met bouwnieuws: "Coming soon…"