'Hij was dit seizoen de grootste ontgoocheling bij Club Brugge'

    'Hij was dit seizoen de grootste ontgoocheling bij Club Brugge'

    donderdag 24 mei 2018 om 12:15

    Club Brugge kroonde zich dit seizoen opnieuw tot landskampioen. Volgens Het Nieuwsblad was dat een meer dan verdiende titel, maar Emmanuel Dennis was na een spetterend begin een zware teleurstelling voor de redactie.

    Dennis bracht niet helemaal wat ervan werd verwacht. 'Geen enkele speler viel meteen door de mand, maar we hadden na een flitsend seizoensbegin toch veel meer verwacht van Emmanuel Dennis. Zijn blitzstart steeg hem al snel naar het kopje en dat straalde af op zijn trainingsattitude en mentaliteit. Coach Leko zag het allemaal liever niet gebeuren en deed lang amper een beroep op de Nigeriaanse youngster.'

    Uiteindelijk kwam Dennis pas in de slotfase terug boven water. 'In Play-Off 1 kreeg Dennis opnieuw wat speelkansen omdat hij tekenen van herstel toonde, maar beslissend kon hij daar enkel op het veld van Charleroi zijn met een assist op Vossen. Gezien zijn kwaliteiten moet dit hopelijk een leerrijk seizoen geweest zijn voor Dennis, want nog zo'n seizoen en het geduld zal in Brugge definitief op zijn.'

    Plaats een reactie

    TageMeister +1781
    donderdag 24 mei 2018 om 12:40
    volgens mij is Leko daar goed mee omgesprongen !
    DE voetjes op de grond gezet
    Vind ik leuk
    freeman +7760
    donderdag 24 mei 2018 om 12:59
    Hopelijk volgend seizoen meer beroepsernst en inzet , zoals we zagen bij zijn eerste optredens .... Had zo'n terugval achteraf niet ingeschat ! We houden hem meteen in het oog bij het nieuwe seizoen !
    Vind ik leuk
    donderdag 24 mei 2018 om 13:19
    akkoord freeman, maar laat ons die jongen ook wel respijt geven.
    Ook Dennis moet volgend seizoen vanaf 0 Mogen beginnen. Er meteen met n vergrootglas bovenop duiken en kakken op het minste foutje van in het begin zal ook niet helpen. integendeel.
    Vind ik leuk
    freeman +7760
    donderdag 24 mei 2018 om 13:42
    Gelijk heb je wel ! Maar volgens zijn capaciteiten die hij bij zijn eerste matchen bij Club, had iedereen wel meer verwacht ! Respijt zal die zeker hoe dan ook wel krijgen van iedereen .... en we hopen dan ook ten zeerste dat we weerom geweldig van hem kunnen gaan genieten !
    Vind ik leuk
    CobraX +428
    donderdag 24 mei 2018 om 13:17
    Na een paar speeldagen zag een deel Club supporters hem al topschutter worden. Zo zie je maar dat het altijd afwachten is en je beter niet meteen begint te zweven.
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    buck +2007
    donderdag 24 mei 2018 om 14:38
    Volgens kenners was hij de nieuwe Simon.Sorry mannen maar Simon zit hier ook nog altijd en breekt niet echt potten.
    Vind ik leuk
    Hhti +920
    donderdag 24 mei 2018 om 15:36
    Ik denk dat we van Dennis nog het laatste niet gezien hebben, en dit bedoel ik in positieve zin!!
    Vind ik leuk
    blondel +1387
    donderdag 24 mei 2018 om 21:46
    Als hij op de bank zit,gaan we er inderdaad het laatste niet van zien.
    Vind ik leuk
    Boktor +588
    donderdag 24 mei 2018 om 18:02
    De redactie ?????
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    'Hij was dit seizoen de grootste ontgoocheling bij Club Brugge'