Racing Genk-supporters in de ban, groot nieuws in aantocht

    Racing Genk-supporters in de ban, groot nieuws in aantocht

    donderdag 24 mei 2018 om 11:45

    Racing Genk gaat in de loop van de dag een persconferentie houden. Dat blijkt alvast uit een Facebook-post van de club. Over de inhoud van die persconferentie wordt er echt niets gelost...

    Racing Genk houdt zijn fans in spanning met een mysterieus Facebook-bericht. Daaruit valt absoluut niet op te maken wat er donderdagnamiddag precies op het programma zal staan.

    Dat belet de fans evenwel niet om in het wilde weg te gokken: onder meer de voorstelling van nieuwe truitjes, een contractverlenging voor Leandro Trossard en een vernieuwing van het stadion passeren de revue. Rond 15u zou er al meer informatie voorhanden moeten zijn.

    Plaats een reactie

    VeeDeeVee +14475
    donderdag 24 mei 2018 om 11:57
    Contractverlenging van Trossard zou geweldig zijn!
    Vind ik leuk
    DDT +3254
    donderdag 24 mei 2018 om 11:57
    Dimi stapt op, hij mist Patrick :)
    Vind ik leuk
    THOR4ever +1472
    donderdag 24 mei 2018 om 12:22
    Zoveel geluk kan je niet hebben
    Vind ik leuk
    BS90 +4573
    donderdag 24 mei 2018 om 12:02
    Sa Pinto wordt de nieuwe trainer
    Vind ik leuk
    donderdag 24 mei 2018 om 12:10
    Worden weer Winterslag en THOR Waterschei.
    Vind ik leuk
    THOR4ever +1472
    donderdag 24 mei 2018 om 12:21
    :-) :-) kan ik mijn geel-zwarte sjaal nog eens bovenhalen. Heb nooit begrepen waarom ze destijds voor dat blauw gekozen hebben. Kleuren zoals die van KV Mechelen zouden de traditie in ere hebben gehouden.
    Vind ik leuk
    donderdag 24 mei 2018 om 14:34
    Vind ik leuk
    Daydreamer +4494
    donderdag 24 mei 2018 om 13:01
    Ze stelen daar in Genk duidelijk met hun ogen :). Het concept van Coucke wordt ook daar toegepast: Op regelmatige tijdstippen goed nieuws mits een aangekondigde mysterieuze persconferentie naar buiten brengen. Het houdt de spanning en interesse vast gedurende deze maand zonder club-voetbal. Strategisch goed bekeken hoor!
    Ik hoop trouwens voor Genk dat het inderdaad om een contractverlenging van Trossaerd zou gaan! Een geweldige voetballer die heel belangrijk kan zijn voor Genk volgend seizoen!
    [Reactie gewijzigd op donderdag 24 mei 2018 om 13:07]
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Racing Genk-supporters in de ban, groot nieuws in aantocht