Lukaku zoekt nog even vakantie op voor het WK: 'Loskomen van de bullshit'

    Lukaku zoekt nog even vakantie op voor het WK: 'Loskomen van de bullshit'

    woensdag 23 mei 2018 om 23:48

    Als de Rode Duivels midden juli met de wereldbeker willen zwaaien, zullen ze de doelpunten van Romelu Lukaku goed kunnen gebruiken. Na een lang en zwaar seizoen bij Manchester United profiteert de aanvaller er deze week echter van om nog even op adem te komen. Mét een duidelijk doel. 'Het moment om los te komen van de bullshit', schrijft hij bij zijn vakantiekiekje.

     

     

    Een bericht gedeeld door Romelu Lukaku (@romelulukaku) op

    Poll

    Hoeveel goals maakt Lukaku op het WK, verwacht je?

    (385 stemmen)

    Plaats een reactie

    donderdag 24 mei 2018 om 00:09
    De hoeveelheid goals boeit me niet, zolang hij er maar belangrijke maakt. Vroeger dacht ik dat hij wat overroepen was, vechte teveel met de bal. Maar toch, als hij nog meer werkt aan zijn balbehandeling. Een wereldspits.
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    Lord Wenger +10434
    donderdag 24 mei 2018 om 02:43
    Loskomen van welke bullshit? De €300000 per week?

    Lukaku is een fantastische spits voor wat hij al bereikt heeft in de PL, maar dat verongelijkte moet hij echt afleren. Precies als die Pogba of Depay, die gedragen zich ook altijd alsof de hele wereld tegen hen is of onrecht aangedaan heeft en ze de lastigste job ter wereld hebben.

    Doe normaal, geniet van het spelletje en het geluk dat je hebt om op zo een topniveau te spelen. Leg er de komende jaren nog 150 of meer doelpunten binnen in de PL en laat dat clowneske gedoe achterwege. De mond zal nooit zo krachtig spreken als de voeten doen.
    Vind ik leuk
    Patfey +4101
    donderdag 24 mei 2018 om 06:35
    De bullshit van altijd maar kritiek?
    Vind ik leuk
    Lord Wenger +10434
    donderdag 24 mei 2018 om 11:31
    Dat is nu eenmaal zo als je een halve wereldster bent. Er zullen altijd mensen zijn die kritiek hebben dan. Zelfs Messi en Ronaldo krijgen constant kritiek, maar die doen niet elke keer alsof ze onrecht is aangedaan.
    Vind ik leuk
    Patfey +4101
    donderdag 24 mei 2018 om 12:09
    Ik heb toch het gevoel dat hij overdreven geviseerd wordt, zeker in Belgie
    Vind ik leuk
    Bart Thijs +1999
    donderdag 24 mei 2018 om 06:46
    De bullshit om Radja thuis te laten? Is mss lichte vorm v kritiek?
    Vind ik leuk
    TageMeister +1779
    donderdag 24 mei 2018 om 07:29
    Of het gebullschit over Radja....
    Vind ik leuk