OFFICIEEL: Coucke kondigt in één klap vier Anderlecht-versterkingen aan

    OFFICIEEL: Coucke kondigt in één klap vier Anderlecht-versterkingen aan

    woensdag 23 mei 2018 om 12:03

    Marc Coucke heeft op zijn persconferentie een groot transferoffensief bekendgemaakt. RSC Anderlecht versterkt zich met niet minder dan vier spelers: Knowledge Musona, Antonio Milic, Luka Adzic en Kenny Saief.

    De overgang van Milic hing al langer in de lucht, die van Musona valt verrassender te noemen. Beiden verlaten KV Oostende, waar Coucke tot vorig jaar de scepter zwaaide. Milic is een Kroatische verdediger, Musona een Zimbabwaanse aanvaller. "Beide spelers wilden graag hogerop", aldus Coucke. "Musona heeft onvoorspelbaarheid in elke baltoets. Ik ben er zeker van dat hij sterker zal worden in een betere ploeg."

    Ook de komst van Luka Adzic stond in de sterren geschreven. De talentvolle Serviër komt over van Rode Ster Belgrado, waar hij als een groot talent gold. Last but not least mag Saief dus langer in Brussel vertoeven. De Amerikaanse Israëliër werd sinds vorige winter gehuurd van KAA Gent. Saief wordt nu definitief overgenomen van de Bufallo's.

    Plaats een reactie

    Reagens +1999
    woensdag 23 mei 2018 om 12:06
    dankuwel Couckie!
    Veel plezier met Kenny :)
    Vind ik leuk
    Zetterberg +9231
    woensdag 23 mei 2018 om 12:15
    Pff, ik snap je!
    Vind ik leuk
    Reagens +1999
    woensdag 23 mei 2018 om 12:21
    Is niet de slechtste hé. Heeft hier veel gedaan. Maar eerder als invaller. Voor het bedrag dat we nu allicht gaan krijgen zie ik ons toch iets beter inkopen.
    Vind ik leuk
    Zetterberg +9231
    woensdag 23 mei 2018 om 12:32
    Veel inzet en grinta, dat zie ik wel graag...maar beetje rennen als kieken zonder kop, eerder kop in de grond, steeds zelfde kapbeweging en veel te weinig inzicht wat resulteert in verkeerde keuzes. Voor een flankspeler zie ik liever iemand fijn besnaard...
    Vind ik leuk
    AzEz86 +6132
    woensdag 23 mei 2018 om 12:07
    Ah, de Kenny... Vroeg me al af wanneer dat in orde zou komen.
    De andere 3 stonden in de sterren geschreven maar ik wacht met mijn oordeel of zij een meerwaarde gaan zijn.
    Vind ik leuk
    Lord Wenger +13988
    woensdag 23 mei 2018 om 12:19
    Hoeveel is het transferbedrag nu voor Kenny?
    Vind ik leuk
    Crusader +1564
    woensdag 23 mei 2018 om 12:32
    2 Gault Millau boeken een rekening op Hello bank een wafel van roger vandamme en 1 maaltijd zonder aangepaste wijnen in de Saint Guidon... ('t is van horen zeggen)
    [Reactie gewijzigd op woensdag 23 mei 2018 om 12:33]
    Vind ik leuk
    Lord Wenger +13988
    woensdag 23 mei 2018 om 12:40
    Lijkt mij een beetje weinig voor een speler die meegeholpen heeft aan een 10 op 18 in de Champions League.
    Vind ik leuk
    Crusader +1564
    woensdag 23 mei 2018 om 12:43
    ok de aangepaste wijnen krijg je erbij (voor twee personen) :)
    'k denk dat dit helaas maar een once in a lifetime experience zal zijn zeker voor het Belgische voetbal in de toekomst...?
    Vind ik leuk
    Lord Wenger +13988
    woensdag 23 mei 2018 om 12:47
    Dat lijkt er al meer op! :)

    Laat ons hopen van niet, want dat rechtstreeks ticket in de CL poule is wel een prachtig cadeau voor de kampioen van België. Zou jammer zijn als we dat kwijtspelen.
    [Reactie gewijzigd op woensdag 23 mei 2018 om 12:47]
    Vind ik leuk
    Crusader +1564
    woensdag 23 mei 2018 om 13:03
    En allemaal door de schuld van Club dat zou nogal wat zijn zeker! Verhaeghe démission!!
    Sommigen zoals hieronder gepost vergeten dat ze dit ook wel al eens meegemaakt hebben, het onze ligt nogal vers in het geheugen...
    Eventjes een opfrissing
    12 deelnames aan de CL (anderlecht) 9x op de laatste plaats
    te eindigen (niemand in europa deed ooit al beter in negatieve zin)
    Enkele voorbeelden:
    seizoen 04-05: 0 punten
    seizoen 05-06: 3 punten
    seizoen 13-14: 1 punt
    vorig seizoen: 3 punten
    Heeft nogal wat bijgedragen aan het coëfficiënt :)))

    reactie niet op u persoonlijk Lord meer op reactie hieronder :)
    [Reactie gewijzigd op woensdag 23 mei 2018 om 13:05]
    Vind ik leuk
    Boerken +6830
    woensdag 23 mei 2018 om 12:55
    Geen broodje? Is toch gastvrijheid .
    Vind ik leuk
    woensdag 23 mei 2018 om 12:45
    Dat kennen ze ni lord bij hun moogde da 1 weglaten.
    Vind ik leuk
    Crusader +1564
    woensdag 23 mei 2018 om 13:16
    Was dit niet 3,5 mio?

    https://www.anderlecht-online.be/nl/article/163691
    Vind ik leuk
    Lord Wenger +13988
    woensdag 23 mei 2018 om 20:19
    3.7 heeft Anderlecht uiteindelijk betaald. Goed werk van de Lou! :)

    Ja, die 3.5 was oorspronkelijk als verplichte aankoop erin gezet, maar ze hebben dat dan laten vallen langs Gentse zijde. Daarom dat ik niet zeker was of de prijs nog hetzelfde zou zijn.
    Vind ik leuk
    woensdag 23 mei 2018 om 12:24
    4 transfers voor de breedte en daarmee is alles over hen gezegd, succes ermee.
    Vind ik leuk
    woensdag 23 mei 2018 om 12:25
    Versterkingen voor RSCA die van KVO komen?
    Maak dat je weg bent!
    Die had ik echt niet zien aankomen...
    Vind ik leuk
    woensdag 23 mei 2018 om 13:11
    Allé met ne clown als CEO Coucke die denkt alles is te koop... kom overal mee weg... hij komt er nog wel achter
    Vind ik leuk
    woensdag 23 mei 2018 om 12:26
    Devroe : smile,you're on candid camera.
    [Reactie gewijzigd op woensdag 23 mei 2018 om 12:28]
    Vind ik leuk
    woensdag 23 mei 2018 om 13:10
    Idd ik vind dit geen zicht... zoals ik zei. Moet een trainer niet pronken met hun CEO en spelers, devroe kan beter niet lachen
    Vind ik leuk
    woensdag 23 mei 2018 om 12:26
    Tja, echt wild word ik hier toch niet van hoor. En vooral Musona snap ik echt niet. Versterkingen komen toch niet van clubs als Oostende hoor. Als Musona en Milic dan toch zo goed waren, dan stond KVO wel een paar posities hoger. Dit zijn geen versterkingen, maar verzwakkingen.
    [Reactie gewijzigd op woensdag 23 mei 2018 om 12:27]
    Vind ik leuk
    woensdag 23 mei 2018 om 13:08
    Ik kan het zelf niet beter zeggen. Coucke begrijp precies niet het verschil tss kvo en RSCA
    Vind ik leuk
    Polikarpus +169
    woensdag 23 mei 2018 om 13:18
    Oostende had ook geen slechte ploeg dit jaar. En we hebben ook heel wat pech gekend. Als je 2 sterke wedstrijden speelt tegen de finalist van de EL, dan heb je het niet slecht gedaan. Daarna waren er veel te veel spelers die aasden op een transfer. Doe dan nog eens de geschorsten, geblesseerden en een portie ongeluk erbij en dan weet je dat het moeilijk wordt.
    We waren slecht gestart en dan nog redelijk wat punten gehaald onder Custovic (die ik zelf één van de minst sterke trainers vind in 1e). Nuja in ons jaar dat we PO1 hebben gespeeld (toch eens 4e geworden en gewonnen van elke club) waren zij één van de sterkhouders. Dusja de beste van Oostende + de beste van Anderlecht en enkele gerichte toptransfers en je hebt een ploeg voor de titel en mss zelf een deftige Europese campagne.
    Vind ik leuk
    Goaltje +1026
    woensdag 23 mei 2018 om 12:26
    Weer een Boma show van Coucke.
    Vind ik leuk
    woensdag 23 mei 2018 om 12:33
    Eerst afwachten en dan behoordelen mensen .
    Vind ik leuk
    woensdag 23 mei 2018 om 13:06
    Ik weet niet maar moet een trainer zijn spelers niet kiezen en er dan maar pronken. Sorry deze ma zou beter niet lachen... Jezus wat een circus...
    Vind ik leuk
    woensdag 23 mei 2018 om 15:06
    Juist gezien van Zetterberg betref. Saief !
    Vind ik leuk
    woensdag 23 mei 2018 om 17:53
    Al bij al een goede transfer!
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    OFFICIEEL: Coucke kondigt in één klap vier Anderlecht-versterkingen aan