Ook Defour strijkt in tegen oordeel van Martinez: Ik had hem meegenomen

    Ook Defour strijkt in tegen oordeel van Martinez: "Ik had hem meegenomen"

    dinsdag 22 mei 2018 om 23:47

    Heel wat Rode Duivels reageerden al op het ontbreken van Radja Nainggolan in de WK-selectie van Roberto Martinez. Net als zijn collega's vindt ook Steven Defour de beslissing van de bondscoach opmerkelijk. De middenvelder zoekt naar een mogelijke uitleg. 

    "Persoonlijk had ik hem meegenomen", windt Defour er geen doekjes om bij Gert Late Night. "Hij is een topspeler bij AS Roma en hij speelt ook nog eens een topseizoen. Dan moet je gewoon mee naar het WK. Volgens mij ziet Martinez Nainggolan bij Roma als nummer tien spelen en oordeelt hij dat hij daar betere spelers voor heeft."

    Al is het natuurlijk een publiek geheim dat karakters van Martinez en Nainggolan mijlenver uit mekaar liggen. "Radja is iemand die niet tegen zijn verlies kan, die wil altijd spelen", aldus Defour, die overigens zelf het WK moet laten schieten door een zware blessure. "Hij kan kwaad zijn als hij op de bank zit. Bij hem is die reactie dan expressiever dan bij iemand anders. Maar dat hoeft niet erg te zijn, want hij heeft met geen enkele speler problemen."

    Plaats een reactie

    buck +2173
    woensdag 23 mei 2018 om 08:01
    Portugal is ook EK geworden zonder grote vedetten.Waren een hecht blok en hebben natuurlijk ook het geluk mee gekregen.
    Vind ik leuk
    AzEz86 +5360
    woensdag 23 mei 2018 om 08:15
    CR7?
    Vind ik leuk
    buck +2173
    woensdag 23 mei 2018 om 08:28
    Niet alles mee gespeeld.
    Vind ik leuk
    AzEz86 +5360
    woensdag 23 mei 2018 om 08:41
    Maar was er wel bij, en in de finale geblesseerd moeten afhaken (dus dat telt op zich niet).
    Voor de rest mss de laatste groepswedstrijd laten passeren omdat het niet meer van belang was.
    Vind ik leuk
    buck +2173
    woensdag 23 mei 2018 om 08:45
    Groepswedstrijd was wel van belang .Zijn doorgegaan als beste 3de(was het eerste jaar dat beste 3de plaatsen mee mochten )was erbij maar hebben het gehaald maar niet door hem.
    [Reactie gewijzigd op woensdag 23 mei 2018 om 08:46]
    Vind ik leuk
    Diego A M +2950
    woensdag 23 mei 2018 om 08:05
    Ik hoor van zijn collega rode duivels dat Naingolan mee moet. Bijna heel België vindt het jammer dat Naingolan niet mee mag. Keygnaert van hln. daarentegen vindt dat Martinez gelijk heeft en vindt het onbegrijpelijk dat Naingolan stopt. Deze man denkt net zoals triestige Camps dat hij en hij alleen weet hoe voetbal in elkaar zit.
    Vind ik leuk
    Daydreamer +3552
    woensdag 23 mei 2018 om 08:20
    Dat denkt de overgrote meerderheid hier toch ook!? Oh wee als je anders denkt, dan krijg je hier de meest grove verwijten naar je hoofd... Dan brengen Camps en anderen hun mening tenminste nog op een ietwat beschaafde manier!
    Vind ik leuk
    AzEz86 +5360
    woensdag 23 mei 2018 om 08:42
    Er zijn er hier ook die het op een beschaafde manier zeggen (mss, niet veel, maar er zijn er ;-) )
    Vind ik leuk
    Daydreamer +3552
    woensdag 23 mei 2018 om 09:42
    En daar kan ik dan mee leven! Op voorwaarde dat er ook ruimte wordt gelaten voor andere meningen :)
    Weet ge wat mijn oma altijd zei?:
    "Iedereen heeft gelijk op zijn manier"
    Een waarheid als een koe :)
    Vind ik leuk
    woensdag 23 mei 2018 om 14:22
    En elke speler zegt ook dat ze de beslissing van de bondscoach respecteren. Wat moeten ze anders zeggen ? Dat ze blij zijn dat hij er niet bij is ? Als hij echt zo belangrijk was voor de groep en geliefd in de groep, dan was hij erbij. Er zullen veel spelers content zijn dat hij er niet bij is. Defour zijn mening doet er niet eens toe want ook hij blijft thuis.
    Vind ik leuk
    woensdag 23 mei 2018 om 14:22
    En vergelijk die man aub niet met CR7. Dat is een Arabische volbloed vergelijken met een muilezel.
    Vind ik leuk
    Nummer Diez +2840
    woensdag 23 mei 2018 om 17:09
    AaNiet overdrijven aub wat cr7 betreft aub Arabisch volbloed hoe moeten wij dan Messi noemen.?
    [Reactie gewijzigd op woensdag 23 mei 2018 om 17:09]
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Ook Defour strijkt in tegen oordeel van Martinez: "Ik had hem meegenomen"