Club Brugge heeft knoop doorgehakt, nieuw gezicht bij A-kern

    Club Brugge heeft knoop doorgehakt, nieuw gezicht bij A-kern

    dinsdag 22 mei 2018 om 21:05

    De spelers van Club Brugge hebben even vakantie na hun titelfeestje, maar lang zitten ze niet stil. Op 18 juni start de voorbereiding op het nieuwe seizoen al. Dat zal al zeker met één nieuw gezicht gebeuren.

    Loïs Openda hoort dan namelijk bij de A-kern, zo liet hij zelf weten via Instagram. Openda is een aanvaller van achttien jaar die drie jaar geleden werd weggekaapt bij Standard. Sindsdien heeft hij zich uitstekend ontwikkeld. Vorig seizoen was hij nog topschutter in de beloftenkern van Club.

    Vorige week nog had Club Brugge een andere aankondiging: Openda heeft ook nog bijgetekend tot 2022. Club Brugge gelooft duidelijk in het talent van de jonge spits en wil hem graag eens testen bij de grote jongens. Of hij ook officiële speelminuten krijgt, dat valt nog af te wachten.

    Plaats een reactie

    dinsdag 22 mei 2018 om 21:16
    Is goed laat hem groeien... daar heeft hij kansen voor nodig.... tegen de zwakkere sterk maken. Tegen de sterkere een wissel inval...
    Vind ik leuk
    dinsdag 22 mei 2018 om 21:21
    Waarschijnlijk eerst even testen door te trainen bij de A-ploeg om dan vervolgens voor een jaartje uit te lenen en te laten rijpen bij een andere ploeg. Geen slechte keus me dunkt, heeft zeker en vast al wat laten zien.
    Vind ik leuk
    dinsdag 22 mei 2018 om 21:43
    Zeiden ze ook over broertje Dendoncker die bij onze beloften rondloopt, gingen ze ook een contract geven en normaal dit seizoen laten spelen... heeft iemand nog iets ervan gehoord?
    Nope
    Vind ik leuk
    Crusader +1564
    dinsdag 22 mei 2018 om 22:07
    Yup, speelde mee met nationale U17...
    Vind ik leuk
    dinsdag 22 mei 2018 om 23:03
    Is nooit zo gezegd geweest door Club. Misschien ergens aan de toog. Is een U17 ! Laat die maar rustig doorgroeien en geen stappen overslaan.
    Vind ik leuk
    Mckenzie +3670
    woensdag 23 mei 2018 om 07:02
    Is nog maar pas 17.
    Vind ik leuk
    woensdag 23 mei 2018 om 12:50
    Hadk zo gelezen dacht ik, misverstand dan haha
    Vind ik leuk
    BOEREH +172