Collega-Rode Duivels ook nog vol ongeloof: ''Wij begrijpen het niet''

    Collega-Rode Duivels ook nog vol ongeloof: ''Wij begrijpen het niet''

    dinsdag 22 mei 2018 om 19:41

    Ons land was in rep en roer toen Roberto Martinez maandag op de persconferentie liet weten dat Radja Nainggolan buiten de WK-selectie valt. De collega-Rode Duivels bleven angstvallig stil. Langzaamaan komen de internationals ook met hun reacties. Na Toby Alderweireld is Marouane Fellaini de volgende. 

    Fellaini geniet in het Spaanse Marbella nog van enkele dagen rust, voordat hij zich in Tubeke aan zal sluiten bij de voorselectie van 28 man. De middenvelder van Manchester United laat vanuit Marbella exclusief aan VTM Nieuws weten dat de groep ook zeer verrast was door de niet-selectie van Nainggolan.

    Als het aan de spelers lag, ging Nainggolan gewoon mee naar Rusland. ''Wij, de spelers, begrijpen het niet omwille van zijn kwaliteiten'', zegt Fellaini voor de camera. Al beseft hij dat de keuze van Martinez geaccepteerd zal moeten worden. ''Het is zeer jammer voor Radja, maar Martinez is de baas en we moeten zijn keuze respecteren.''

    Lees ook: Klap blijft enorm groot voor Nainggolan: ''Altijd gedroomd van een WK''

    Plaats een reactie

    Toca +28075
    dinsdag 22 mei 2018 om 20:00
    Die spelers zullen de tactiek van Martinez ook niet begrijpen dan zeker.
    Vind ik leuk
    Patfey +4327
    dinsdag 22 mei 2018 om 20:37
    Is er dan iets te begrijpen?
    Vind ik leuk
    Toca +28075
    dinsdag 22 mei 2018 om 20:42
    Inderdaad niet. Iets wat er niet is is niet te begrijpen.
    Vind ik leuk
    Brugois +113
    dinsdag 22 mei 2018 om 20:02
    Als jullie allemaal ontevreden zijn over de niet-selectie van radja dat jullie dan jullie mond opentrekken en martinez verplichten om mee te nemen! Vroeger indertijd met pakweg Ceulemans ging het geen waar zijn!!
    Vind ik leuk
    Toca +28075
    dinsdag 22 mei 2018 om 20:05
    Dat is gesproken. T zijn allemaal schijtluizen.
    Vind ik leuk
    Geofpurple +3003
    dinsdag 22 mei 2018 om 20:37
    Allemaal schrik voor hun eigen plekje. We zitten dus duidelijk met een 'gouden generatie' zonder backbone maar eerder met een pamper aan
    Vind ik leuk
    Daydreamer +2833
    dinsdag 22 mei 2018 om 21:12
    Inderdaad, een beetje zoals hun supporters he! Heel hard roepen maar niet opdagen op de grote mars :)
    Vind ik leuk
    Geofpurple +3003
    dinsdag 22 mei 2018 om 21:34
    Ge moet ook geen mars organiseren een dag na de niet selectie. Gewoon slecht gepland. Los daarvan, zo"n zaken halen toch niks uit. Het is aan de spelersgroep om hun gedacht te doen gelden, maar zoals ik al zei, eerder bang voor hun plekje ipv van hun mening te zeggen.
    Vind ik leuk
    Desiboy +5
    dinsdag 22 mei 2018 om 20:43
    Wie kan dit begrijpen, gewoon nog een bewijs van zijn onkunde, het zal rap gedaan zijn in Rusland als hij zo beslissingen blijft nemen, wat een overzijnpaardgetilde mens, triestig !!!
    Vind ik leuk
    dinsdag 22 mei 2018 om 23:18
    Als KDB & HAZARD voet bij stuk durfden houden , en tegen die paljas zouden zeggen , Naingolan gaat mee of wij spelen niet , dan zou die spaanse etterbak in zijn broek schijten denk ik !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Vind ik leuk
    woensdag 23 mei 2018 om 08:12
    EH zie ik dat nog doen, KDB echt niet, KDB is meer met zijn eigen persoontje bezig en is de rotte appel in de korf. Laat die thuis en het groepsgevoel zal al veel beter zijn. En voor iedereen nu begint te reageren dat KDB zulk een geweldige speler is.... Wat heeft hij de laatste jaren nog laten zien bij de rode duivels? Bij City is hij bij momenten echt wel goed. Bij de RD: klagen, zagen en de boel verzieken...
    Vind ik leuk
    dinsdag 22 mei 2018 om 23:22
    Martinez z'n selectie is niet definitief en moet pas in juni binnen... Vraag me af of je nog een speler kan wisselen, bv voor een geblesseerde...
    Vind ik leuk
    woensdag 23 mei 2018 om 08:24
    EINDELIJK ! Een speler die het opneemt voor Nainggolan !
    Respect voor Fellaini ! Open en eerlijk ! Niet zo laf als als de rest !
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Collega-Rode Duivels ook nog vol ongeloof: ''Wij begrijpen het niet''