'Tegenslag voor Racing Genk, sterkhouder weigert nieuw contract'

    'Tegenslag voor Racing Genk, sterkhouder weigert nieuw contract'

    dinsdag 22 mei 2018 om 10:09

    Racing Genk heeft momenteel heel wat veelbelovende jonge spelers in de kern, maar de vraag is of het Leandro Trossard gaat kunnen houden. Trossard was de laatste weken dé uitblinker, maar heeft niet bijgetekend.

    Trossard heeft nog een contract tot 2020 bij Racing Genk, maar de Limburgers wilden dat openbreken aan verbeterde voorwaarden. Dat is voorlopig mislukt. 'De onderhandelingen mondden niet uit in een akkoord en zijn voorlopig van de baan. Zijn prestaties in play-off 1 zullen niet onopgemerkt voorbij gegaan zijn en dus valt een transfer niet uit te sluiten', schrijft Het Laatste Nieuws.

    Zelf blijft de Maaslanders oppervlakkig over een mogelijke transfer. "Ik ben niet met een transfer bezig, maar ik laat alles op me afkomen. Ik concentreer me voorlopig toch vooral op die match van zondag. Daarna zien we wel weer. Ik kan nu nog niet zeggen of ik bij Genk blijf."

    Poll

    Is Trossard te goed geworden voor Genk?

    (1544 stemmen)

    Plaats een reactie

    Toca +27623
    dinsdag 22 mei 2018 om 10:16
    Hij is super goed, maar te goed voor Genk dat zou ik nooit aanduiden.
    Dat vind ik ongepast.
    Vind ik leuk
    dinsdag 22 mei 2018 om 10:24
    Toca, hij moet eerst en vooral constant worden. Er zijn al veel goudhaantjes vroegtijdig topspelers genoemd na enkele goede prestaties. Laat ons eerlijk zijn, tegen een doodgebloed Anderlecht was uitblinken niet moeilijk. Ik begrijp de commotie niet goed, in mijn ogen staan Edmilson en zeker Carcela veel verder dan Leandro. Die jongen zou er beter aan doen te blijven en te bevestigen, zou goed zijn voor hem en Genk.
    Vind ik leuk
    SD +5326
    dinsdag 22 mei 2018 om 10:54
    Trossard is goed genoeg om elders veel meer te verdienen.
    Vind ik leuk
    Goaltje +337
    dinsdag 22 mei 2018 om 11:48
    Bij Genk kan hij nog wat schaven aan zijn spel, bij een topploeg niet.
    Vind ik leuk
    Kdb90 +1194
    dinsdag 22 mei 2018 om 11:06
    Hij heeft echt een hele mooie toekomst voor zich. Ik zie hem ook nog rode duivel worden.
    Vind ik leuk
    buck +2007
    dinsdag 22 mei 2018 om 13:43
    Wilt Europees spelen.Te begrijpen.Afwachten...
    Vind ik leuk
    Daydreamer +2564
    dinsdag 22 mei 2018 om 15:40
    Nogmaals: echt een speler die past bij het DNA van Anderlecht!
    Op die manier speelt hij Europees, leert hij omgaan met druk en bereidt hij zich voor op de stap naar een Europese (sub)topper!
    Als er 1 speler is waarvoor Coucke echt de geldbeugel mag opentrekken is het Trossard wel...
    Vind ik leuk
    THOR4ever +838
    dinsdag 22 mei 2018 om 22:58
    Dan kijk je toch niet vaak genoeg naar hem. Heeft het bijzonder moeilijk met fysiek sterke verdedigers die kort dekken. Heeft op Standard dit seizoen alleen maar grassprietjes geteld. Als je hem echter ruimte geeft -zoals de Anderlecht verdediging vorig weekend- dan wordt hij echt gevaarlijk. Goede sleepbewegingen en goede trap. Ik vind wel dat hij nu ten onrechte zoveel de hemel in wordt geschreven. Wordt blijkbaar al vergeleken met Hazard. Dat is meer dan één brug te ver op dit ogenblik.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    'Tegenslag voor Racing Genk, sterkhouder weigert nieuw contract'