Anderlecht ondergaat volledige metamorfose: 'Vier basisspelers blijven over'

    Anderlecht ondergaat volledige metamorfose: 'Vier basisspelers blijven over'

    dinsdag 22 mei 2018 om 07:15

    RSC Anderlecht greep dit seizoen langs alle prijzen. Marc Coucke en de fans willen dat volgend seizoen anders zien. Daarom ondergaat paars-wit deze zomer een serieuze metamorfose.

    Veel spelers van de huidige ploeg moeten volgend seizoen niet meer hopen op speelkansen in Brussel. 'Van de huidige basisploeg lijken namelijk alleen Kums, Najar én Sels en ­Saief - als ze overgenomen worden van hun moederclubs - zekerheden voor volgend seizoen', schrijft Het Nieuwsblad.

    Anderlecht deed al enkele transfers voor komend seizoen. 'Maar om mee te doen voor de prijzen, is meer nodig dan de huidige transfers. Hein Vanhaezebrouck wil niet weer ontgoocheld achterblijven, want als het niet draait, zal hij de eerste wind vangen. Al mag ook Coucke het niet dromen dat zijn paradepaardje volgend jaar traag uit de startblokken schiet.'

    Poll

    Wordt Anderlecht volgend seizoen kampioen?

    (759 stemmen)

    Plaats een reactie

    TageMeister +1779
    dinsdag 22 mei 2018 om 07:22
    Weer een domme VP poll... Eerst artikel schrijven dat er slechts 4 basis spelers blijven en dan vragen spelen ze kampioen... Met 4 zal da ni lukken en dus moeten we eerst de kern kennen alvorens we hier relevant op kunnen antwoorden....
    Vind ik leuk
    dinsdag 22 mei 2018 om 07:39
    Is ook zo, zelfs met 11 spelers zal het niet lukken.
    Vind ik leuk
    AzEz86 +5021
    dinsdag 22 mei 2018 om 08:08
    Klopt, ge hebt er minstens 16 nodig geloof ik...
    Vind ik leuk
    Patfey +4101
    dinsdag 22 mei 2018 om 08:58
    18 om het blad vol te krijgen :)
    Vind ik leuk
    pateken +1392
    dinsdag 22 mei 2018 om 07:48
    4? Dan toch met heel veel goede wil.
    Vind ik leuk
    AntiHein +106
    dinsdag 22 mei 2018 om 07:54
    Met Heinz zal het zeker niet lukken. Die ziu Europees voetbal missen met Barcelona. Met een andere deftige coach en een volwaardige ploeg kan het wel. Heinz mag zijn cinema in Gent of in Kortrijk verkopen, als T2 uiteraard. Of zls straf T2 worden in Nantes als assistent van Ss Pinto !
    Vind ik leuk
    SD +5261
    dinsdag 22 mei 2018 om 08:04
    Alleen al voor Kums en Sels moet men zich afvragen of de vraagprijs overeenkomt met de speltechnische waarde van de speler.
    Vind ik leuk
    koalaM +171
    dinsdag 22 mei 2018 om 09:49
    Is Morioka al afgeschreven ?
    Vind ik leuk
    dakcota +3906
    dinsdag 22 mei 2018 om 10:02
    Nah
    Vind ik leuk
    Geertvdd +694
    dinsdag 22 mei 2018 om 10:11
    op 5 jaar zoals al het rollend materiaal ;-)
    Vind ik leuk
    pateken +1392
    dinsdag 22 mei 2018 om 10:12

    Het stuit de echte supporter tegen de borst dat een moron het logo van RSCA misbruikt door het voor zijn (nick)naam te plaatsen. Colloqueren die gast !
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    pateken +1392
    dinsdag 22 mei 2018 om 10:20