Degryse snapt er helemaal niets meer van: Ik begrijp de uitleg van Martinez niet

    Degryse snapt er helemaal niets meer van: "Ik begrijp de uitleg van Martinez niet"

    maandag 21 mei 2018 om 23:51

    Zowat de halve wereld weet inmiddels wel dat Roberto Martinez Radja Nainggolan niet nodig heeft op het WK in Rusland. Dat betekent echter niet dat de storm snel zal gaan liggen. Ook Marc Degryse plaatst serieuze vraagtekens bij de beslissing van de bondscoach.

    De analist denkt dat dit voorval Martinez zal blijven achtervolgen. "Je creëert natuurlijk onrust door deze keuze", ventileert Degryse zijn mening bij HLN Vista. "Ik kan het niet begrijpen. Ook zijn uitleg niet. Dit wordt een probleem. Het hele toernooi door, wat er ook gebeurt."

    "En dat zal beginnen met de oefenwedstrijd, waar het publiek op zijn kap zal zitten", verwijst hij naar de ontmoeting met Portugal binnen twee weken. "Het is juist de bedoeling om met een soort rust en vertrouwen naar het WK te gaan."

    Plaats een reactie

    Wim1966 +501
    dinsdag 22 mei 2018 om 00:05
    Een topcoach zoals bvb Van Gaal zou ook gedurfde beslissingen durven nemen. Het grote verschil is dat Louis zijn beslissing heel duidelijk zou uitleggen waardoor iedereen zou weten hoe het zit.
    Onze Spaanse kloot komt met een algemene uitleg van tactische beslissing zonder dergelijke voetbaltechnische uitleg.
    Dan moet hij niet verwachten dat het straks niet ontploft tegen Portugal. En wat als ze er tegen verliezen...
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    dinsdag 22 mei 2018 om 01:15
    Wel voor 100 procent akkoord. De uitleg van Marinez houdt geen steek. Want hij kiest Radja niet opdat hij betere opties heeft op de 10. Daar komt het op neer. Enkel, Radja is een 6. Daar moet je hem vergelijken met andere opties. En als je Wistel geblesseerd naar de kant moet halen ver in het toernooi dan wil je toch dat hij vervangen wordt door een ervaren krijger met grinta die het klappen van de zweep kent -been there done that - dan door een Dendoncker die nog maar net uit de pampers komt en nu een babydonsbaarje laat staan. Pas op, niets tegen Dendoncker maar het is niet fair dat hij wel bij de 28 is en Radja niet.
    Vind ik leuk
    Riddlin +1376
    dinsdag 22 mei 2018 om 00:13
    Martinez zet de helft van zijn spelers op een andere positie dan bij hun club maar Naingollan moet op dezelfde plaats spelen als bij Roma?
    Vind ik leuk
    jericho666 +587
    dinsdag 22 mei 2018 om 06:20
    Degryse snapt wel meer dingen niet
    Vind ik leuk
    Boerken +5887
    dinsdag 22 mei 2018 om 06:36
    Vergelijk het sezioen van radja eens met dedoncker en Tielemans !
    Vind ik leuk
    TageMeister +1774
    dinsdag 22 mei 2018 om 06:58
    En dan hun mentaliteit...
    Vind ik leuk
    TageMeister +1774
    dinsdag 22 mei 2018 om 06:56
    Hem mee pakken en op de bank plaatsen en dan krijg je ook deze hetze, maar tijdens het WK.

    Spanning tussen coach en speler is nooit goed, denk aan 98
    Vind ik leuk
    dakcota +3898
    dinsdag 22 mei 2018 om 10:16
    ik geloof er niets van dat radja zal lastig zijn, zat bij wilmots ook vaak op de bank, hoorde niets van onrust toen.

    Plus, ik breng liever radja in om de laatste 15 minuten te knokken dan brave spelers als dendoncker of tielemand. en ik ben HEEL pro tielemans/DD
    Vind ik leuk
    TageMeister +1774
    dinsdag 22 mei 2018 om 10:51
    daar had hij privileges die hij nu ni zou hebben(neem roken als voorbeeld)
    Vind ik leuk
    Boerken +5887
    dinsdag 22 mei 2018 om 11:25
    Met mentaliteit win je ook niets , en jongens gelijk dendoncker gaan denken ik heb een zwak sezioen gespeeld en mag mee, waarom zou ik verbeteren !
    Vind ik leuk
    TageMeister +1774
    dinsdag 22 mei 2018 om 11:47
    als hij bij ons blijft eventueel, maar gaat hij weg moet het beter
    Vind ik leuk
    Mckenzie +2583
    dinsdag 22 mei 2018 om 07:04
    Ik blijf het niet begrijpen. Voor mij zit Radja bij de 11, laat staan bij de 23. Ergernis hoop ik dat Martinez hierop terugkomt.
    Vind ik leuk
    AzEz86 +4980
    dinsdag 22 mei 2018 om 09:27
    Zoals ik gisteren al zei: Martinez kan maar op 1 manier zijn gelijk krijgen van gans België en daarbuiten, door wereldkampioen te worden. Alles minder dan dat gaat sowieso in rekening gebracht worden met de niet-selectie van Radja (zeker als ze verliezen door te weinig grinta).
    Vind ik leuk
    TageMeister +1774
    dinsdag 22 mei 2018 om 10:50
    Hebben met Radja ook al als vodden gespeeld é
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Degryse snapt er helemaal niets meer van: "Ik begrijp de uitleg van Martinez niet"