Radja had zich zeker kunnen verzoenen met een rol op de bank

    "Radja had zich zeker kunnen verzoenen met een rol op de bank"

    maandag 21 mei 2018 om 22:18

    Radja Nainggolan gaat niet mee naar het WK. Daar heeft de middenvelder het meer dan zwaar mee. Dat geeft zijn halfbroer Manuel Noboa mee aan Sporza.

    Op zondag sprak Manuel met Radja. Daarvoor had de speler nog een gesprek met Roberto Martinez gehad. "Hij was er echt ziek van. Hij voelde zich heel slecht en begreep het niet. Dit is een enorme klap voor hem want het WK was een van zijn doelen. Hij was er echt op gebrand", aldus de halfbroer.

    Op het vorige WK was Nainggolan er ook niet bij. "Dit komt zeker harder aan dan vier jaar geleden. Toen had hij pas zijn transfer naar AS Roma afgerond en was hij nog een opkomende speler. Radja had zich zeker kunnen verzoenen met een rol op de bank. Zijn doel was gewoon om erbij te zijn. Dat was het belangrijkste, spelen kwam pas daarna."

    Lees ookMartinez is een strijd begonnen die hij nooit kan winnen

    Plaats een reactie

    SD +7057
    maandag 21 mei 2018 om 22:33
    Vijgen na Pasen !
    Vind ik leuk
    Wim1966 +670
    maandag 21 mei 2018 om 22:41
    1 besluit : Martinez, de kaas loopt uit zijn oren.
    Vind ik leuk
    Daydreamer +3267
    maandag 21 mei 2018 om 22:45
    Als je goed luistert naar de info van bvb Vandenbembt klopt dit niet! Martinez heeft gisteren nog een finaal gesprek gehad met Nainggolan waarin hij gesteld zou hebben dat deze geen sleutelrol zou hebben. Nainggolan heeft daar niet zo goed op gereageerd waarna Martinez beslist heeft hem niet mee te nemen! Als Nainggolan tijdens dit gesprek de duidelijke en overtuigende boodschap gegeven zou hebben dat bankzitten voor hem echt geen probleem was zou hij er waarschijnlijk wel bij geweest zijn!
    Het komt er dus op neer dat Nainggolan geen bankzittersstatuut wilde doch een sleutelfiguur wilde zijn in het elftal (al dan niet terecht). Ook dit zegt veel over de mentaliteit van Nainggolan en da's nu net waarvoor de bondscoach vreesde: problemen tijdens het WK als deze speler niet zou spelen...
    Vind ik leuk
    maandag 21 mei 2018 om 23:55
    Jij was bij dat gesprek bij?
    Vind ik leuk
    Wim1966 +670
    maandag 21 mei 2018 om 23:57
    Dat is een veronderstelling op een veronderstelling van "kenner" Vandenbempt. Ja, dat moet wel kloppen dan, onnozel jonk.
    Hoe meer reacties ik van jou lees, hoe meer ik denk dat jij familie bent van Martinez.: IQ benaderd het vriespunt.
    Vind ik leuk
    dinsdag 22 mei 2018 om 03:16
    BenaderT...IQ? :-)
    Vind ik leuk
    TageMeister +3374
    dinsdag 22 mei 2018 om 06:43
    Ja want Radja zijn IQ is hoog....
    Vind ik leuk
    Patfey +4564
    dinsdag 22 mei 2018 om 08:48
    VoetbalIQ inderdaad, ja.
    Vind ik leuk
    dinsdag 22 mei 2018 om 07:31
    Iets over laag IQ zeggen en in dezelfde zin dt-fout schrijven is een beetje een ‘epic fail’...
    Vind ik leuk
    maandag 21 mei 2018 om 23:23
    Wesley Sonck is geen intellectueel maar weet wel dat het belang van Naingolan zwaar overroepen is. Hij is een onruststoker en ik heb niet het gevoel dat iemand in de spelersgroep hem zal missen.
    Vind ik leuk
    TageMeister +3374
    dinsdag 22 mei 2018 om 06:42
    Waarom heeft hij zich dan niet eerder in deze rol geschikt? Zijn attitude in het recente verleden laat andere dingen vermoeden...
    Vind ik leuk
    Patfey +4564
    dinsdag 22 mei 2018 om 08:48
    Concrete voorbeelden? Wat, wanneer?
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    "Radja had zich zeker kunnen verzoenen met een rol op de bank"