Halfbroer Nainggolan weet dat er meer speelt: ''Dan ken je niks van voetbal''

    Halfbroer Nainggolan weet dat er meer speelt: ''Dan ken je niks van voetbal''

    Gepubliceerd: maandag 21 mei 2018 om 19:40ma 21-05-2018 om 19:40

    Roberto Martinez zegt Radja Nainggolan vanwege een ''tactische keuze'' niet mee te nemen naar het WK in Rusland. Niemand gelooft echter deze versie van de uitleg. Ook Manuel Noboa, de halfbroer van Nainggolan, weet dat het om een persoonlijke kwestie gaat.

    Noboa werd zondagavond al op de hoogte gesteld door zijn halfbroer. Maar de exacte inhoud van het gesprek met Nainggolan houdt Noboa voor zichzelf. "Hij heeft wel iets gezegd, maar dat is vertrouwelijk. Dat is iets tussen hem en de trainer. Of hij er begrip voor had? Geen commentaar'', zegt Noboa voor de camera van Sporza.

    Overigens verwijt Noboa de bondscoach niet eerlijk te zijn geweest in diens uitleg. "Het zou om zijn kwaliteiten als voetballer moeten gaan, niet om wat er speelt tussen hem en de trainer. Ik weet niet wat er allemaal achter gesloten deuren gebeurd is. Martinez houdt er niet van dat Radja rookt en drinkt, maar zeg dat dan gewoon. Als je hem niet meeneemt om "tactische redenen" ken je niet veel van voetbal. Je moet hem niet laten spelen, maar hij moet er altijd bij zijn'', besluit Noboa stellig.

    Lees ook: Storm aan kritiek houdt aan: ''Wat Martinez zegt, slaat nergens op''

    Plaats een reactie

    Toca +40229
    maandag 21 mei 2018 om 19:48
    Martinez heeft niet voor niks geen palmares. En hij zal er nooit één hebben.
    Vind ik leuk
    TageMeister +5365
    dinsdag 22 mei 2018 om 07:04
    Heeft Radja een palmares?
    Vind ik leuk
    Geofpurple +4868
    dinsdag 22 mei 2018 om 16:21
    Ge hebt het niet voor radja, das ondertussen wel duidelijk, kunde int vervolg zulke achterlijke reacties achterwege laten, slaat echt nergens op
    Vind ik leuk
    Lord Wenger +15591
    maandag 21 mei 2018 om 20:02
    "Ego expands to fill the space not filled with knowledge."
    Vind ik leuk
    jericho666 +2694
    maandag 21 mei 2018 om 20:02
    Misschien straks nog een reactie van de buurvrouw van de garagist van de dokter vn Radja. Die gaat ook zeker een goei inzicht op de ganse zaak hebben
    Vind ik leuk
    Nummer Diez +3061
    maandag 21 mei 2018 om 21:56
    @Jerrricho HET is al lang duidelijk dat Naingolan niet tot
    Uw favorieten behoort we hebben het nu wel begrepen.
    Vind ik leuk
    Daydreamer +5138
    maandag 21 mei 2018 om 22:13
    Dus als je niet dezelfde mening hebt als de meerderheid moet je maar zwijgen???
    Trouwens, niet naar de nationale ploeg gaan kijken omdat er 1 man niet geselecteerd is... Een echte supporter staat altijd achter de ploeg!
    Vind ik leuk
    Nummer Diez +3061
    maandag 21 mei 2018 om 23:07
    Maar ik was een echte supporter maar ik vind Martinez een slechte bondscoach en ik verwacht slechte resultaten door zijn slechte tactische keuzes, spelers als een De Bruyne en Courtois toch niet van de minste vinden dat hij in de ploeg hoort
    Vind ik leuk
    TageMeister +5365
    dinsdag 22 mei 2018 om 07:07
    Wie vond je wel een goede bondscoach? Wilmots? Leekens ?....
    Vind ik leuk
    jericho666 +2694
    maandag 21 mei 2018 om 22:53
    Ik vind Radja ne geweldige speler bij Roma. Mr ik laat mijn steun voor de RD niet afhangen van het feit dat hij ni meegaat. Een keuze die in mijn ogen mee veroorzaakt is door zijn gedrag/mentaliteit.
    Vind ik leuk
    Nummer Diez +3061
    maandag 21 mei 2018 om 23:13
    Alsof dat een rol speelt.
    Wat telt is hoe hij reageert op het veld dat is voor mij het voornaamste, en ASRome is toch een goede ploeg denk ik toch en wat ik er van zie speelt hij daar een hoofdrol , en zo een speler laat hij thuis, voor iemand die in China in een tweede klasse speelt naar Westerse normen, dan weet je het wel dacht ik .
    Vind ik leuk
    TageMeister +5365
    dinsdag 22 mei 2018 om 07:09
    Hier zijn ze 6 weken onderweg en dan is discipline en hetgeen naast het veld gebeurd heel belangrijk. En Bij Roma is hij ook al geschorst voor zaken naast het veld...
    Vind ik leuk
    Geofpurple +4868
    dinsdag 22 mei 2018 om 16:24
    Duidelijk niet op de hoogte onder welk lastig trainerke, Radja moest werken in Roma. Ter info tis iemand met een veel groter palmares dan pastoor Martinez. EN toevallig is Radja een halve prins in Rome, hoe zou dat toch komen, aja vast door zijn nachtelijke uitspattingen en dat hij keer eentje rook, en keer 5 minuten te laat komt.
    Vind ik leuk
    TageMeister +5365
    maandag 21 mei 2018 om 20:14
    Als hij niet speelt heb je deze polemiek opt WK... Denk aan 98 met scifo
    Vind ik leuk
    DDT +3445
    maandag 21 mei 2018 om 20:26
    zever jongens, die maakt op het wk echt geen polemiek hoor
    er gaat een veel donkere wolk hangen nu dan dat hij wel was meegegaan, maar soit het is zonder dus laat iedereen maar nog een week uithuilen en dan de focus op WK
    ik ga alleszins niet tegen de duivels supporteren
    Vind ik leuk
    Nummer Diez +3061
    maandag 21 mei 2018 om 21:59
    Gij misschien niet maar ik ga gewoon niet kijken.
    Er zullen wel betere ploegen spelen die dag hoop ik .
    Vind ik leuk
    Brubru +3809
    maandag 21 mei 2018 om 22:15
    Niet kijken is al even belachelijk als het feit dat Radja er niet bij is. De jongens die er wel zullen bijzijn moeten de dupe niet worden van een conflict tussen trainer en 1 speler.
    Sommigen zouden waarschijnlijk liever hebben dat hij hem meeneemt en hem dan 0 minuten laat spelen.
    Vind ik leuk
    Nummer Diez +3061
    maandag 21 mei 2018 om 23:01
    Wel ik ga niet kijken naar een ploeg waar de coach zo incompetent is om een speler uit te sluiten om taktische redenen terwijl iedereen weet dat het om persoonlijke redenen zijn , zo laf is die Spanjaard nog om er een draai aan te geven en rond te pot blijft draaien .
    En de corrupte voetbalbond met op kop dikke Van Puynvelde die hem dan nog ee contractverlenging geven van 2 jaar terwijl hij in feite nog niets heeft bewezen als bondscoach,zogezegd alles gewonnen maar tegen welke ploegen.
    Tegen Mexico is hij wel verloren ,
    We zullen zien tegen Portugal met Ronaldo of zijn balans dan goed zal zitten .
    Ik zal me te pletter lachen als zijn tactische zetten mislukken
    Vind ik leuk
    Riddlin +2420
    maandag 21 mei 2018 om 20:32
    Hij heeft gelijk. Als Martinez eerlijk zou zijn dan alle respect voor zijn beslissing. Maar altijd die excuses die op niks trekken. Zwijg dan toch gewoon
    Vind ik leuk
    TageMeister +5365