Kritiek uit eigen land, maar ook buiten België begrijpt niemand Martinez

Kritiek uit eigen land, maar ook buiten België begrijpt niemand Martinez

Gepubliceerd: maandag 21 mei 2018 om 14:20ma 21-05-2018 om 14:20

De beslissing van Roberto Martinez om Radja Nainggolan niet mee te nemen naar het WK heeft hem al heel wat kritiek opgeleverd. De Belgische fans zijn niet tevreden, maar ook in het buitenland snappen heel wat mensen de Spanjaard niet.

Zo is de Zuid-Afrikaanse Hollywoodster Trevor Noah op Twitter bijzonder streng voor Martinez. "Hij houdt gewoon niet van zijn karakter. Martinez speelt duidelijk ook geen FIFA. Radja is een beest", klinkt het.

John Solano, een freelance journalist die ook al voor AS Roma heeft geschreven, stelt zich vragen bij de tactische knowhow van Martinez en in Frankrijk begrijpt men er niets van. Zo is Joël Domenighetti, adjunct-hoofdredacteur van het toonaangevende L'Equipe vernietigend voor de bondscoach.

Plaats een reactie

Prpldynmt +7998
maandag 21 mei 2018 om 14:31
Iedereen lacht Martinez uit. Als we al enige kans hadden om als outsider de halve finale te halen, is deze kans nu helemaal onbestaande.
Vind ik leuk
maandag 21 mei 2018 om 14:32
De eerste tactische blunder en het toernooi is nog niets een begonnen. Wat volgt er nog. De spelersgroep moet als een man opstaan en dit verhinderen.
Vind ik leuk
Julien +1365
maandag 21 mei 2018 om 14:52
Ik raad iedereen aan om de stripverhalen van Asterix & Obelix eens te lezen. Dan zullen jullie wel begrijpen waarom een Romein geen plaats heeft in een club vol Galliërs.
Vind ik leuk
Toca +52317
maandag 21 mei 2018 om 15:34
Ocharme heel de wereld is nu tegen martinez.
Vind ik leuk
Hierulf +1941
maandag 21 mei 2018 om 15:42
Godverdomme wie is de trainer eigenlijk ? Martinez ! Laat hem werken, bende bleiters.
Vind ik leuk
Nummer Diez +3334
maandag 21 mei 2018 om 16:16
Werken zei je toch?
We zullen eens zien wie er het eerst gaat bleiten!
Wat heeft Martinez al laten zien? Alweter hierulf?
Tegen kleine ploegje gewonnenen tegen een tamelijke Mexico verloren, wel ik hoop dat ze tegen Portugal van het kastje naar de
Muur worden gespeeld dan is het uw toer om te bleiten sukkel!
Vind ik leuk
VeeDeeVee +20224
maandag 21 mei 2018 om 16:08
Dit WK kan enkel een tegenvaller worden en daar is dan meteen het einde van de gouden generatie. Met dank aan de onbekwame bobo’s bij de KBVB.
Vind ik leuk
reality +368
maandag 21 mei 2018 om 17:07
Te oude verdediging en nooit blessure vrij, de andere verdedigers eerder al helemaal door de mand gevallen. Ze zullen vroeg thuis zijn.
Vind ik leuk
maandag 21 mei 2018 om 19:14
TAPPASFRETTER BUITEN!
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws