Plan-Martinez krijgt steun van Verhaeghe: Bondscoach heeft altijd gelijk

    Plan-Martinez krijgt steun van Verhaeghe: "Bondscoach heeft altijd gelijk"

    maandag 21 mei 2018 om 13:50

    Roberto Martinez is de gebeten hond bij het Belgische publiek na zijn WK-selectie. Hij heeft besloten om Radja Nainggolan niet mee te nemen. Een onbegrijpelijke beslissing voor velen. Bart Verhaeghe blijft hem echter steunen.

    "Martinez is bezig met het sterkste elftal te maken, niet met een opsomming van individuele kwaliteiten. Zo is de selectie gemaakt", reageerde hij tegenover Het Nieuwsblad. "Die ene speler zal wel ontgoocheld zijn", wilde hij de naam van Nainggolan niet uitspreken.

    "We spreken hier over sportmannen: wie er niet bij is, zal dus ontgoocheld zijn. Dat geldt voor die ene speler, maar ook voor anderen die op meer gehoopt hadden. Ik kan alleen zeggen dat de bondscoach altijd gelijk heeft", verdedigt Verhaeghe de bondscoach.

    "Roberto Martinez en zijn team zijn bezig met het creëren van het sterkste elftal, niet met een opsomming te maken van de grootste individuele kwaliteiten. De bondscoach denkt aan een plan en een manier van voetballen. De keuzes die nu gemaakt zijn, zijn in functie daarvan", besluit hij.

    Lees ook: OFFICIEEL: Nainggolan stopt met Rode Duivels en sneert naar Martinez

    Plaats een reactie

    Toca +30702
    maandag 21 mei 2018 om 13:53
    Benieuwd wat verhaeghe gaat komen vertellen als ze net als bij wilmots na het ek een ontslagpremie mogen dokken voor de bondscoach.
    Vind ik leuk
    Brubru +3806
    maandag 21 mei 2018 om 13:57
    Beter doen als Wilmots wordt sowieso moeilijk hoor. Een realistische supporter.
    Vind ik leuk
    SD +7998
    maandag 21 mei 2018 om 14:51
    Wat hebt u gerookt ? Een sigaret van Radja gekregen ?
    Vind ik leuk
    Brubru +3806
    maandag 21 mei 2018 om 18:03
    Beter doen wil zeggen halve finale. Of anders gezegd : bij de laatste 4.
    Daarvoor moet ik niet gerookt hebben. Ik heb trouwens nog nooit gerookt.
    Vind ik leuk
    maandag 21 mei 2018 om 15:58
    En dan, het is een goede speler en er zijn er nog die niet mee kunnen.
    Het is niet aan Verhaeghe om de bondscoach aan te vallen. De bond steunt de coach ook de leden van Anderlecht , Gent en andere
    Vind ik leuk
    Prpldynmt +4814
    maandag 21 mei 2018 om 13:54
    Verhaeghe, ga nog wat stewards in elkaar slaan. Van voetbal heb je helaas geen verstand, maar dat is niet nodig bij de Kut Belgische Voetbal Bond.
    Vind ik leuk
    DDT +3044
    maandag 21 mei 2018 om 13:56
    Meneer verhaeghe, het feit dat je de videoanalist die al 10 jaar voor de bond werkt ook niet mee neemt naar Rusland, is volgens u ook een goede zaak zeker
    Vind ik leuk
    Lord Wenger +13423
    maandag 21 mei 2018 om 13:57
    The Godfather van het Belgische voetbal heeft gesproken. Iedereen dient zich nederig te knielen en neer te leggen bij de beslissing en zijn of haar mond te wassen met zout de komende week.
    Vind ik leuk
    Kingambo +982
    maandag 21 mei 2018 om 13:58
    Hypocrieten vinden elkaar..ik kots van zo’n mensen
    Vind ik leuk
    t757498 +602
    maandag 21 mei 2018 om 13:59
    . Ik kan alleen zeggen dat de bondscoach altijd gelijk heeft", verdedigt Verhaeghe de bondscoach . Heeft hij helpen mee aan de kar duwen, wat een zever is dat .De resultaten zullen het uitwijzen ,wat indien het tegenvalt MR Verhaeghe blijft je hem dan nog steunen, of ga je weer je woorden inslikken zoals enkele weken geleden
    Vind ik leuk
    DDT +3044
    maandag 21 mei 2018 om 14:06
    hij heeft nooit gezegd dat het over radja gaat, dat maakt de media ervan ;)
    Vind ik leuk
    Brubru +3806
    maandag 21 mei 2018 om 14:00
    Ik stel voor dat al de betweters hier zich kandidaat stellen bij de Bond. Dan zullen we niet meer moet zeuren over een WK-selectie want we zullen er gegarandeerd nooit meer bij zijn.
    Vind ik leuk
    DDT +3044
    maandag 21 mei 2018 om 14:07
    we mogen ons toch nog een week uitleven, vanaf 14 juni is het full support hoor :)
    Vind ik leuk
    Julien +1121
    maandag 21 mei 2018 om 14:11
    Wie zegt dat een eventueel ontslag van Martinez de facto iets met Nainggolan zou te maken hebben ? Komaan zeg, een beetje ernstig blijven he.
    Vind ik leuk
    maandag 21 mei 2018 om 14:12
    Hier heeft de bondscoach geen gelijk. Iemand met zijn specifieke kwaliteiten en zijn talent, die neem je gewoon mee. Iemand met zijn status bij zijn club en zijn ervaring, die hoort gewoon bij de 23 beste spelers of laat staan de 28 beste spelers. Maar we hebben gelukkig Fellaini die amper een bal kan controleren en aan een gezapig tempo speelt en dit seizoen veel geblesseerd was, een Tielemans die dit seizoen veel geblesseerd was en een Witsel die in China zijn geld telt. Radja kan tackelen en kan van grote,afstand scoren, een uniek profiel. En kom niet af dat je betere spelers hebt op zijn positie zoals De Bruyne. Kevin en Radja kunnen perfect in 1 ploeg spelen.
    Vind ik leuk
    maandag 21 mei 2018 om 14:15
    Wat kan hij anders gaan vertellen ???? Nu, ik mag alleen hopen dat dit uitdraait op dezelfde manier als toen Vander Eyken naar huis werd gestuurd en België zijn beste campagne tot op heden speelde.
    Dat Verhaeghe achter de bondscoach staat bij het begin van het W.K. kan moeilijk anders, ook al is hij het misschien niet met de keuze akkoord. Stel dat hij het andersom deed dan werd de controverse nog groter. Die controverse is door de keuze van de bondscoach al groot genoeg, niet? Damagecontrol, Bart weet maar al te goed op wat de volgende oefenwedstrijd kan uitdraaien
    Vind ik leuk
    Lunam +1253
    maandag 21 mei 2018 om 14:49
    Het plan is dat zijn vakantie geboekt is tijdens de halve finale, moet zorgen dat hij dan al terug thuis is. Daarna nog de Belgische bond wat armer maken met innen van opstapvergoeding en volgend jaar ploegje trainen in Premier league.
    Vind ik leuk
    MrComment +1782
    maandag 21 mei 2018 om 14:54
    Tjah, hij kan wel niet anders hé. Anders is er wel serieus wat gezichtsverlies zo net na de verlenging van het contract.
    Vind ik leuk
    Bart Thijs +3172
    maandag 21 mei 2018 om 14:56
    Bondscoach heeft altijd gelijk...misselijke kwal!
    Net zoals de de ref altijd gelijk heeft, als het Brugge uitkomt..anders is er omkoping in het spel.
    De bondscoach heeft niet altijd gelijk Bartje, soms zit hij er falikant langs!
    Radja thuislaten is dom,dom,dom!
    Vind ik leuk
    VaSy +782
    maandag 21 mei 2018 om 17:41
    Het is geen schande om dom te zijn.. wel om dom te blijven..
    Vind ik leuk
    Zelfkweek +694
    maandag 21 mei 2018 om 18:05
    Hij zal alleen maar gelijk krijgen als we wereld kampioen worden , al de rest eronder zal hem aangerekend worden nu.......
    Vind ik leuk
    maandag 21 mei 2018 om 21:27
    Naingolan is een ongeleid projectiel en kan je niet meenemen. Het risico op besmetting van de groep is te groot. En de kamers hebben geen minibars en balkons, waar kan die beschilderde Boskamp smoren en zuipen ? Middenvelders genoeg. Thuislaten die handel.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Plan-Martinez krijgt steun van Verhaeghe: "Bondscoach heeft altijd gelijk"