Kritische Albert haalt uit: ''We moeten het enige land ter wereld zijn''

    Kritische Albert haalt uit: ''We moeten het enige land ter wereld zijn''

    maandag 21 mei 2018 om 13:32

    De niet-selectie van Radja Nainggolan is ook slecht ontvangen door Philippe Albert. De voormalige Rode Duivel staat bekend om zijn kritische uithalen en ook ditmaal schuwt hij de harde bewoordingen niet.

    "We moeten het enige land ter wereld zijn die het zonder één van de beste middenvelder ter wereld doet. Ik ben niet bang om dat te zeggen'', trekt Albert van leer in de studio van de RTBF. Albert vervolgt: ''Nainggolan wordt zeer gewaardeerd door zijn collega's zei Martinez, maar bij een competitie als dit moet je gaan met je belangrijkste kwaliteiten en beste spelers.''

    ''Nainggolan moet deel uitmaken van deze selectie, helaas is dit niet het geval en het is verschrikkelijk. Het is om een tactische reden, maar daar ben ik het niet mee eens.'' Albert was sowieso niet te spreken over de woorden van Martinez. ''Ik heb hem horen spreken over 'waardering voor sommige spelers'. Ik vraag de bondscoach niet om spelers te appreciëren. Dit is een vreemde selectie, waar nog veel over gedebatteerd zal worden'', besluit de WK-ganger van 1990 en 1994.

    Lees ook: OFFICIEEL: Nainggolan stopt met Rode Duivels en sneert naar Martinez

    Plaats een reactie

    DDT +2879
    maandag 21 mei 2018 om 13:42
    leve koning Philipphe of is het Albert
    Vind ik leuk
    Daydreamer +3505
    maandag 21 mei 2018 om 13:43
    Benzema bij Frankrijk, Fabregas bij Spanje, er zijn heus nog wel landen hoor!
    Vind ik leuk
    Prpldynmt +4529
    maandag 21 mei 2018 om 13:46
    Benzema is een spits en Spanje kan 3 ploegen afvaardigen als ze willen. Daar is de concurrentie 3x groter. Hier laten we onze bedrijvigste middenvelder thuis en nemen we Janneke en Mieke mee.
    Vind ik leuk
    Toca +28511
    maandag 21 mei 2018 om 13:48
    Ge moet u nogal verantwoorden he:-) mensen vinden die de bondscoach kunnen volgen zijn zeer moeilijk te vinden:-)
    Vind ik leuk
    Daydreamer +3505
    maandag 21 mei 2018 om 13:52
    Oh Toca, daar gaat het me helemaal niet om! Ik ben oprecht blij dat mijn mening niet overeenkomt met 80% van de “supporters” hier :)
    Vind ik leuk
    Toca +28511
    maandag 21 mei 2018 om 13:54
    Ik zie je toch altijd tussenkomen. Ach het is wat het is. Ik begreep de keuze voor martinez 2 jaar geleden al niet en dat zal niet snel veranderen.
    Vind ik leuk
    jericho666 +911
    maandag 21 mei 2018 om 13:53
    Er zijn er hier dan toch al 2
    Vind ik leuk
    Toca +28511
    maandag 21 mei 2018 om 13:56
    20 % zal het zijn. Ik zal er niet ver naast zijn.
    Vind ik leuk
    Brubru +3231
    maandag 21 mei 2018 om 13:53
    In feite ontbreekt er bij de 28 enkel Radja en eventueel Praet. Dat valt dus wel mee. Dat Radja er niet zou bij zijn was al Langer duidelijk. Een beetje zoals Stanciu bij Anderlecht, geliefd bij de supporters maar niet bij de trainer.
    Vind ik leuk
    TageMeister +3424
    maandag 21 mei 2018 om 14:03
    Iedereen is tegen mee lopers om vervolgens zelf mee te lopen....
    Vind ik leuk
    Toca +28511
    maandag 21 mei 2018 om 14:06
    Ook analisten en journalisten dan. Hij heeft de druk nu nodeloos groter gemaakt.
    Vind ik leuk
    Patfey +4572
    maandag 21 mei 2018 om 16:42
    Benzema moet na een slecht seizoen weg bij M
    Vind ik leuk
    Berten 10 +138
    maandag 21 mei 2018 om 15:58
    Er is maar ene die deze achterlijke beslissing begrijpt is bartje - complot-verhaeghe ja en daydreamer maar ja zegt ook genoeg :-)
    [Reactie gewijzigd op maandag 21 mei 2018 om 16:00]
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Kritische Albert haalt uit: ''We moeten het enige land ter wereld zijn''