OFFICIEEL: Nainggolan stopt met Rode Duivels en sneert naar Martinez

    OFFICIEEL: Nainggolan stopt met Rode Duivels en sneert naar Martinez

    maandag 21 mei 2018 om 13:17

    Radja Nainggolan is niet langer meer beschikbaar voor de Rode Duivels. Dat liet de middenvelder van AS Roma maandag weten via Instagram. 

    Lees ookNiet-selectie Nainggolan zorgt ook voor ophef bij spelers van Belgische topclubs

    Eerder op de dag maakte Roberto Martinez bekend dat hij Nainggolan zijn selectie niet haalde. Niet veel later volgde de reactie van de middenvelder. 'Met veel pijn in het hart maak ik een einde aan mijn internationale carrière', begint Nainggolan zijn boodschap. Volgens Il Ninja deed hij de afgelopen jaren voldoende om geselecteerd te worden. 'Ik heb er altijd alles aangedaan om er bij te zijn en België te vertegenwoordigen.'

    Daarna volgt een duidelijke verwijzing naar Roberto Martinez. 'Spijtig genoeg is ECHT (sic) zijn niet goed voor SOMMIGE (sic). En vanaf vandaag zal ik de eerste supporter zijn ....', sluit Nainggolan af. 

    Lees ook: Martinez: “Het zou unfair zijn om daar de spelers mee te belasten”

    Plaats een reactie

    Patfey +4101
    maandag 21 mei 2018 om 13:20
    Als hij moet wachten tot na Martinez is het inderdaad de moeite niet meer.
    Vind ik leuk
    Toca +27470
    maandag 21 mei 2018 om 13:24
    Groot gelijk heeft hij. Als je geen eerlijke kans krijgt.
    Vind ik leuk
    Roach +628
    maandag 21 mei 2018 om 13:26
    Die reactie wijst er toch op dat Martinez iets heel anders is gaan vertellen in Rome dan enkel tactische bezwaren.
    Vind ik leuk
    Prpldynmt +3516
    maandag 21 mei 2018 om 13:26
    Helaas heeft de rest van de spelersgroep geen ballen en staat er niemand op om tegen Martinez in te gaan. Hopelijk is het WK snel voorbij en liefst nog in de eerste ronde na een 0 op 9. Misschien dat Martinez dan opstapt.
    Vind ik leuk
    DDT +2353
    maandag 21 mei 2018 om 13:29
    denk dat hij dan zelfs niet meer terug naar brussel moet komen :-)
    Vind ik leuk
    Brubru +2607
    maandag 21 mei 2018 om 13:32
    Ik begrijp je reactie maar ik hoop op 9 op 9. Voor mij telt de ploeg, niet 1 individuele speler.
    Vind ik leuk
    Lunam +960
    maandag 21 mei 2018 om 13:28
    Jammer maar volkomen begrijpelijk.
    Matinez beslist altijd in het belang van de nationale ploeg (eerdere uitspraken van Martinez), laat me niet lachen is een een persoonlijke vete
    De bond is weer super goe bezig met contractverlening voor WK terwijl meer dan de helft van de natie het liever anders zag.
    Enfin er vroeg uit, slechte tactiek, daarna opstapvergoeding en naar Premier Laugue. Ideaal voor Martinez dank zij onze amateursbond. Daarna nieuwe coach en opnieuw Nainggolan
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    Brubru +2607
    maandag 21 mei 2018 om 13:34
    Net nu nadat hij een nieuwe tatouage had laten plaatsen ... (I love Roberto).
    Vind ik leuk
    Daydreamer +2546
    maandag 21 mei 2018 om 13:35
    Hahaha, geweldig :)
    Vind ik leuk
    DDT +2353
    maandag 21 mei 2018 om 13:38
    die vond ze niet mooi nadat hij ze persoonlijk is gaan bekijken in Rome, er stond nog MANCINI onder :)
    Vind ik leuk
    Daydreamer +2546
    maandag 21 mei 2018 om 13:41
    Langs de selectie gezet worden en dan zeggen: nu kom ik nooit meer... da’s klasse!
    Vind ik leuk
    jericho666 +587
    maandag 21 mei 2018 om 13:50
    Klein kind
    Vind ik leuk
    Nummer Diez +2693
    maandag 21 mei 2018 om 15:30
    Martinez mag ik hopen?
    Vind ik leuk
    jericho666 +587
    maandag 21 mei 2018 om 15:59
    Ik zou denke van niet
    Vind ik leuk
    Nummer Diez +2693
    maandag 21 mei 2018 om 16:24
    Dan ben je al even gek als die incompetente Spanjaard ik lach mij te pletter als ze er uit liggen, en ik moet toegeven allemaal topvoetballers maar een ploeg staat er niet , wacht af voor Portugal en ik hoop dat hij hier al een nederlaag aan zijn been heeft met zijn goed uitgebalanceerde ploeg!
    Vind ik leuk
    Riddlin +1393
    maandag 21 mei 2018 om 13:55
    Had beter gezegd dat hij niet meer beschikbaar is onder deze bondscoach
    Vind ik leuk
    firedwarf +2492
    maandag 21 mei 2018 om 13:58
    groot gelijk!
    martinez buiten shame on you shame on you shame on youuuuu!!!!
    Vind ik leuk
    TageMeister +1779
    maandag 21 mei 2018 om 14:07
    Hij heeft der ook veel aan gedaan om der ni bij te zijn...

    Dit toont aan dat hij totaal iet zelf kritisch is...

    Het is een goede voetballer, maar niet degene die zichzelf tot het uiterste dreef en het hoogst mogelijke haalde...
    Vind ik leuk
    DDT +2353
    maandag 21 mei 2018 om 14:08
    witsel wel natuurlijk
    Vind ik leuk
    Nummer Diez +2693
    maandag 21 mei 2018 om 15:36
    Witsel wel.?
    De processie van Echternach bedoel je met zijn achteruitvoetballen, die had moest ik coach zijn niet geselecteerd worden,maar ja dat is zijn poulain natuurlijk gaat er zelfs voor naar China om eens te zien hoe het daar aan toegaat........
    Vind ik leuk
    DDT +2353
    maandag 21 mei 2018 om 18:57
    sarcasme van mij
    Vind ik leuk
    DDT +2353
    maandag 21 mei 2018 om 14:10
    BREAKING NEWS
    Radja vraagt italiaans paspoort aan
    oei, die gaan ook niet :(
    Vind ik leuk
    Nummer Diez +2693
    maandag 21 mei 2018 om 20:36
    SARCASME VOOR MIJ
    Vind ik leuk
    maandag 21 mei 2018 om 14:28
    Willen de Rode Duivels wereldkampioen worden of niet? Dan ga je met uw sterkste elftal. En daar hoort ook Radja bij. Als je ziet wie wel bij die 28 namen staat. Dendoncker.... wat een slecht seizoen speelt die en die mag nog wel hopen. Fellaini die meer dagen geblesseerd was dan dat die op het veld stond...die mag mee. Enzovoort enzovoort. Radja speelde een zeer goed seizoen bij een Italiaanse topclub, niet anoniem in fucking China ofzo he.Als de Rode Duivels ballen hadden dan zouden nu Hazard en De Bruyne en Mertens en Courtois en Verthongen zich nu ook moeten afmelden. Dan gaat de bal pas echt aan het rollen. War ga je ni doen when the going get's tough... Fellaini zetten? Dat hebben we al ondervonden, dan gaat de ploeg nog slechter spelen. Martinez maakt er een paella van, en een slechte paella.
    Vind ik leuk
    maandag 21 mei 2018 om 14:46
    Wat een kloteboel zijn ze ervan aan het maken kom zeg iedereen met een beetje voetbalverstand zet Naingolan in de basis laat staan de selectie. Begin van de ondergang van martinez!
    Vind ik leuk
    Nummer Diez +2693
    maandag 21 mei 2018 om 15:41
    In het belang van de ploeg zegt die kwakzalver, je moet maar durven .
    Een van de beste en sterkste spelers thuis laten je moet maar durven.
    Hoogmoed komt na de val.
    Ik lach mij te pletter als hij de halve finales niet haalt.
    Vind ik leuk
    Bart Thijs +1999
    maandag 21 mei 2018 om 16:10
    Groot gelijk! Als ze u zo respectloos behandelen moet je er ook niet meer voor openstaan!
    Jammer voor de Belgische ploeg
    Vind ik leuk
    maandag 21 mei 2018 om 18:51
    Ik zie België graag ver geraken maar als ze er vroeg uitliggen en Martinez ligt buiten dan is dat een mooie troost.
    Vind ik leuk
    maandag 21 mei 2018 om 19:08
    Respect, Bondscoach zijn is geen gemakkelijke job, en dat Nainggolan geen voorbeeldfunctie is voor de jeugd, tot daar en toe. Maar wat wel frappant is, is dat de Italiaanse voetbalbond letterlijk gezegd zou hebben, " met zo een speler als Nainggolan in de selectie van de Squadra zouden we altijd aanwezig zijn geweest op de WK in Rusland.
    Vind ik leuk
    Poellie +0
    dinsdag 22 mei 2018 om 18:18
    Moet nu ook niet maar kan hem wel begrijpen
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    OFFICIEEL: Nainggolan stopt met Rode Duivels en sneert naar Martinez