Niet-selectie Nainggolan zorgt ook voor ophef bij spelers van Belgische topclubs

    Niet-selectie Nainggolan zorgt ook voor ophef bij spelers van Belgische topclubs

    maandag 21 mei 2018 om 13:09

    Het feit dat Radja Nainggolan niet naar het WK gaat met de Rode Duivels is natuurlijk hét gesprek van de dag. Bondscoach Roberto Martinez had voor Nainggolan niet eens plaats in zijn voorselectie van 28 spelers. Dit leidt tot verbolgen reacties, ook bij diverse spelers uit de Jupiler Pro League.

    De hashtag #jesuisradja is trending aan het worden op Twitter en ook Standard-speler Paul-José Mpoku sluit zich aan bij 'Team Radja'. Gentenaar Daniejel Milicevic kan het nieuws eveneens niet geloven en toont zijn onbegrip met een facepalm-emoji. 

    Plaats een reactie

    Daydreamer +4383
    maandag 21 mei 2018 om 13:15
    Dus verbolgen reacties van diverse spelers is dus in realiteit een voorzichtige tweet van 2 spelers!?
    LOL
    Vind ik leuk
    Toca +33092
    maandag 21 mei 2018 om 13:39
    Zag net op het nieuws hoe spijtig lukaku en Mertens het zouden vinden dat radja niet meeging. Jammer dat martinez bij de 10 % anders denkende is. Blijf het zeggen waarom hebben wij altijd 2e rangs bondscoaches.
    Vind ik leuk
    Daydreamer +4383
    maandag 21 mei 2018 om 14:15
    Je zegt het verkeerd! Martinez is bij de 10% denkenden :)
    Kleine nuance :)
    Vind ik leuk
    Toca +33092
    maandag 21 mei 2018 om 14:16
    Dat is dan uw interpretatie he. Het is gewoon een persoonlijke vete voor mij.
    Vind ik leuk
    Daydreamer +4383
    maandag 21 mei 2018 om 14:23
    Gelukkig wordt de bond, net zoals voetbalclubs, bedrijven, landen (bij uitbreiding dus alle belangrijke organen binnen de menselijke beschaving) geleid door mensen die wel behoren tot die 10% denkenden :)
    Net omdat die overige 90% niet over de nodige capaciteiten beschikt om dit te doen...
    En verder ga ik het topic Nainggolan nu sluiten :)
    [Reactie gewijzigd op maandag 21 mei 2018 om 14:23]
    Vind ik leuk
    maandag 21 mei 2018 om 15:01
    Sommige mensen kunnen nog niet het etikent lezen van een pak kauwgom, maar dezelfde kunnen wel de vragen van het universum oplossen. Het gaat er op hoe je denkt, en als je Radja niet meeneemt, dan kun je niet logisch nadenken...
    Vind ik leuk
    dinsdag 22 mei 2018 om 18:59
    hangt van het systeem af wat hij gaat spelen
    Vind ik leuk
    Geofpurple +4031
    dinsdag 22 mei 2018 om 22:17
    Haha, de intellectuele toer opgaan om de niet selectie en keuze martinez te rechtvaardigen. Wat gaan we nog krijgen. Als ik u hoor hoor praten heeft de grote meute over gelijk wel onderwerp ongelijk, en zijn diegene die tegen de stroom inzwemmen de enigste met wat verstand in hun kop.

    OK, kzal ook es tegen de stroom inzwemmen. Fc Poepkapelle wint de CL tegen 2025. Ben ik nu ook iemand met een ruim denkend vermogen? Dacht het niet. Juist maar om te zeggen, dat uw aangehaalde argumenten op niet veel trekken
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Niet-selectie Nainggolan zorgt ook voor ophef bij spelers van Belgische topclubs