Nainggolan reageert op zijn niet-selectie: Ik ben hier ziek van

    Nainggolan reageert op zijn niet-selectie: "Ik ben hier ziek van"

    maandag 21 mei 2018 om 11:40

    Het is nu honderd procent zeker: Radja Nainggolan gaat niet mee naar het WK. De middenvelder van AS Roma is persoonlijk gecontacteerd door Roberto Martinez en is er naar eigen zeggen ziek van.

    Dat deelt hij mee via de fanclub. "Ik ben er ziek van dat ik niet bij WK-selectie zit, maar we moeten de Rode Duivels blijven steunen", luidt zijn boodschap. Martinez is persoonlijk naar Rome gegaan om Nainggolan het slechte nieuws te melden. Om 12u deelt hij mee wie wél in de selectie zit.

    Lees meer over:Rode DuivelsBelgië

    Plaats een reactie

    Toca +27267
    maandag 21 mei 2018 om 11:45
    Sterkte makker. 80 % van de echte fans staat aan uw kant en is vol onbegrip. #jesuisradja.
    Vind ik leuk
    Crusader +1343
    maandag 21 mei 2018 om 12:31
    Zou je eens een truitje van AS Roma van uwen makker kunnen fixen voor mij?
    Vind ik leuk
    Toca +27267
    maandag 21 mei 2018 om 12:40
    Jot. Moet ge uw adres wel bezorgen he.
    Vind ik leuk
    Lord Wenger +10333
    maandag 21 mei 2018 om 11:48
    Het is eigenlijk te crapuleus om er nog veel woorden aan vuil te maken.
    Vind ik leuk
    Bart Thijs +1988
    maandag 21 mei 2018 om 12:27
    Das wel durven: hem dat persoonlijk gaan zeggen :-)
    Onbegrijpelijke beslissing..hopelijk voor Martinez presteren zijn middenvelders op het WK, anders krijgt hij de wind van voor!
    Vind ik leuk
    maandag 21 mei 2018 om 12:31
    80%, zeg maar 95%. Schande is het, hijo de mil ......
    Vind ik leuk
    Geertvdd +653
    maandag 21 mei 2018 om 12:36
    Sorry gasten, maar ik heb begrip voor de beslissing van de bondscoach. Radja is een fantastische speler, maar iemand die 2 dagen voor een interland dronken uit een wagen wordt geplukt mag zichzelf ook eens in vraag stellen hé. Dat heeft hij volgens mij niet genoeg gedaan, en misschien is het niet eens de reden voor zijn niet-selectie, maar het zal niet geholpen hebben. Niet vergeten dat hij 2 jaar geleden ook thuis werd gelaten door een andere bondscoach. Het enkel op de persoonlijke relatie met Martinez steken houdt dus eigenlijk geen steek.
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    DDT +2303
    maandag 21 mei 2018 om 13:08
    ??? Was onze topscoorder op het EK twee jaar geleden
    Vind ik leuk
    Daydreamer +2533
    maandag 21 mei 2018 om 12:43
    Hij zou soms beter eens ziek zijn van zijn gedrag, zijn mentaliteit, zijn uitlatingen,...
    Vind ik leuk
    Meester123 +139
    maandag 21 mei 2018 om 12:56
    Het heeft geen zin om nu allemaal je mening te geven over de bondscoach enzo. Geef je mening NA het week. Dan zullen we weten of het een goede beslissing was van Martinez.
    Vind ik leuk
    TageMeister +1774
    maandag 21 mei 2018 om 13:20
    Hij had slim moeten anticiperen... Tonen dat hij een meerwaarde is op en naast het veld ipv steeds uit te halen en te proveceren.... Dan is achteraf wenen DOM
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws