Nainggolan reageert op zijn niet-selectie: Ik ben hier ziek van

Nainggolan reageert op zijn niet-selectie: "Ik ben hier ziek van"

Gepubliceerd: maandag 21 mei 2018 om 11:40ma 21-05-2018 om 11:40

Het is nu honderd procent zeker: Radja Nainggolan gaat niet mee naar het WK. De middenvelder van AS Roma is persoonlijk gecontacteerd door Roberto Martinez en is er naar eigen zeggen ziek van.

Dat deelt hij mee via de fanclub. "Ik ben er ziek van dat ik niet bij WK-selectie zit, maar we moeten de Rode Duivels blijven steunen", luidt zijn boodschap. Martinez is persoonlijk naar Rome gegaan om Nainggolan het slechte nieuws te melden. Om 12u deelt hij mee wie wél in de selectie zit.

Lees meer over:Rode DuivelsBelgië

Plaats een reactie

Toca +44306
maandag 21 mei 2018 om 11:45
Sterkte makker. 80 % van de echte fans staat aan uw kant en is vol onbegrip. #jesuisradja.
Vind ik leuk
Crusader +1563
maandag 21 mei 2018 om 12:31
Zou je eens een truitje van AS Roma van uwen makker kunnen fixen voor mij?
Vind ik leuk
Toca +44306
maandag 21 mei 2018 om 12:40
Jot. Moet ge uw adres wel bezorgen he.
Vind ik leuk
Lord Wenger +16215
maandag 21 mei 2018 om 11:48
Het is eigenlijk te crapuleus om er nog veel woorden aan vuil te maken.
Vind ik leuk
maandag 21 mei 2018 om 12:31
80%, zeg maar 95%. Schande is het, hijo de mil ......
Vind ik leuk
Geertvdd +3853
maandag 21 mei 2018 om 12:36
Sorry gasten, maar ik heb begrip voor de beslissing van de bondscoach. Radja is een fantastische speler, maar iemand die 2 dagen voor een interland dronken uit een wagen wordt geplukt mag zichzelf ook eens in vraag stellen hé. Dat heeft hij volgens mij niet genoeg gedaan, en misschien is het niet eens de reden voor zijn niet-selectie, maar het zal niet geholpen hebben. Niet vergeten dat hij 2 jaar geleden ook thuis werd gelaten door een andere bondscoach. Het enkel op de persoonlijke relatie met Martinez steken houdt dus eigenlijk geen steek.
[Reactie gewijzigd op maandag 21 mei 2018 om 12:36]
Vind ik leuk
DDT +3645
maandag 21 mei 2018 om 13:08
??? Was onze topscoorder op het EK twee jaar geleden
Vind ik leuk
Daydreamer +5478
maandag 21 mei 2018 om 12:43
Hij zou soms beter eens ziek zijn van zijn gedrag, zijn mentaliteit, zijn uitlatingen,...
Vind ik leuk
Meester123 +191
maandag 21 mei 2018 om 12:56
Het heeft geen zin om nu allemaal je mening te geven over de bondscoach enzo. Geef je mening NA het week. Dan zullen we weten of het een goede beslissing was van Martinez.
Vind ik leuk
TageMeister +6215
maandag 21 mei 2018 om 13:20
Hij had slim moeten anticiperen... Tonen dat hij een meerwaarde is op en naast het veld ipv steeds uit te halen en te proveceren.... Dan is achteraf wenen DOM
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws