WTF! Club-speler moet eigen kinderen redden van supporters van Club Brugge

WTF! Club-speler moet eigen kinderen redden van supporters van Club Brugge

Gepubliceerd: maandag 21 mei 2018 om 09:33ma 21-05-2018 om 09:33

De laatste wedstrijd van Club Brugge en het kampioenenfeestje in het Jan Breydelstadion eindigde toch in mineur. Blauw-Zwart vroeg aan de supporters om in de tribunes te blijven, maar toch waren er veldbestormers. Dat liep ook bijna heel slecht af voor Benoît Poulain.

De Fransman vierde na affluiten de gewonnen titel met zijn ploegmaats, maar ook zijn familie. Zo mochten zijn kinderen mee op het veld vieren. Geen probleem, tot een pak Club-supporters het veld bestormden.

Plaats een reactie

JanB +6435
maandag 21 mei 2018 om 09:37
Een bende infantiele marginalen de naam 'supporter' onwaardig
Een pure schande en totààl respectloos
Vind ik leuk
Toca +44498
maandag 21 mei 2018 om 09:40
Heb zo n vermoeden dat de spelers niet echt gelukkig waren met de veldbestorming.
Vind ik leuk
Zetterberg +11781
maandag 21 mei 2018 om 09:41
Was ook gevraagd niet te doen...
Vind ik leuk
JanB +6435
maandag 21 mei 2018 om 09:47
Het is een algemeen maatschappelijk verschijnsel geworden dat 'respect' en 'manieren' gewoon niet meer lijken te bestaan
ik ik ik
Vind ik leuk
Lord Wenger +16316
maandag 21 mei 2018 om 11:35
Een bende egoïsten inderdaad, meestal met daar nog een grote schep profileringsdrang bovenop. Zo van die supportersgroepen die denken dat ze de elite zijn van de club en iedereen die niet met ze meedoet of het gedrag veroordeeld is een successupporter of de vijand in hun ogen. Triestig!
Vind ik leuk
blondel +3041
maandag 21 mei 2018 om 17:59
De meeste supporters vonden dit ook niet leuk.Gewoon stadionverbod opleggen.
Vind ik leuk
maandag 21 mei 2018 om 10:00
Da zijn geen echte supporters! Da zijn een bende zatlappen die NIKS van respect hebben voor hetgeen er gevraagd wordt! Da is tijdens het voetbal zo en da zal wel tijdens hun dagelijkse leven ook zo zijn! Ik hoop dat ze ze één voor één kunnen identificeren met die 500 camera’s die daar int stadion hangen, en da ze nooit Jan Breydel nog binnenkunnen!!
Vind ik leuk
maandag 21 mei 2018 om 10:02
Het waren er toch vrij veel... en dat zijn dan de beste supporters vh land... zielig!
Vind ik leuk
Kingambo +2223
maandag 21 mei 2018 om 10:25
Boeren blijven boeren
Vind ik leuk
DDT +3678
maandag 21 mei 2018 om 10:37
zielig, meer valt er daar niet over te zeggen
Vind ik leuk
Meester123 +191
maandag 21 mei 2018 om 10:50
Ronduit schandalig hoor. Bende marginalen
Vind ik leuk
TheRolle +619
maandag 21 mei 2018 om 10:59
Een woord..."Boeren"
Vind ik leuk
maandag 21 mei 2018 om 13:04
Echte boeren doen zoiets niet! Die weten wat hard werken wil zeggen!
Vind ik leuk
TageMeister +6352
maandag 21 mei 2018 om 13:15
Of hoe een minderheid het feest van de echte Brugse fans weet te vergallen
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws