WTF! Club-speler moet eigen kinderen redden van supporters van Club Brugge

    WTF! Club-speler moet eigen kinderen redden van supporters van Club Brugge

    maandag 21 mei 2018 om 09:33

    De laatste wedstrijd van Club Brugge en het kampioenenfeestje in het Jan Breydelstadion eindigde toch in mineur. Blauw-Zwart vroeg aan de supporters om in de tribunes te blijven, maar toch waren er veldbestormers. Dat liep ook bijna heel slecht af voor Benoît Poulain.

    De Fransman vierde na affluiten de gewonnen titel met zijn ploegmaats, maar ook zijn familie. Zo mochten zijn kinderen mee op het veld vieren. Geen probleem, tot een pak Club-supporters het veld bestormden.

    Plaats een reactie

    JanB +5821
    maandag 21 mei 2018 om 09:37
    Een bende infantiele marginalen de naam 'supporter' onwaardig
    Een pure schande en totààl respectloos
    Vind ik leuk
    Toca +33013
    maandag 21 mei 2018 om 09:40
    Heb zo n vermoeden dat de spelers niet echt gelukkig waren met de veldbestorming.
    Vind ik leuk
    Zetterberg +9229
    maandag 21 mei 2018 om 09:41
    Was ook gevraagd niet te doen...
    Vind ik leuk
    JanB +5821
    maandag 21 mei 2018 om 09:47
    Het is een algemeen maatschappelijk verschijnsel geworden dat 'respect' en 'manieren' gewoon niet meer lijken te bestaan
    ik ik ik
    Vind ik leuk
    Lord Wenger +13960
    maandag 21 mei 2018 om 11:35
    Een bende egoïsten inderdaad, meestal met daar nog een grote schep profileringsdrang bovenop. Zo van die supportersgroepen die denken dat ze de elite zijn van de club en iedereen die niet met ze meedoet of het gedrag veroordeeld is een successupporter of de vijand in hun ogen. Triestig!
    Vind ik leuk
    blondel +2420
    maandag 21 mei 2018 om 17:59
    De meeste supporters vonden dit ook niet leuk.Gewoon stadionverbod opleggen.
    Vind ik leuk
    maandag 21 mei 2018 om 10:00
    Da zijn geen echte supporters! Da zijn een bende zatlappen die NIKS van respect hebben voor hetgeen er gevraagd wordt! Da is tijdens het voetbal zo en da zal wel tijdens hun dagelijkse leven ook zo zijn! Ik hoop dat ze ze één voor één kunnen identificeren met die 500 camera’s die daar int stadion hangen, en da ze nooit Jan Breydel nog binnenkunnen!!
    Vind ik leuk
    maandag 21 mei 2018 om 10:02
    Het waren er toch vrij veel... en dat zijn dan de beste supporters vh land... zielig!
    Vind ik leuk
    Kingambo +1272
    maandag 21 mei 2018 om 10:25
    Boeren blijven boeren
    Vind ik leuk
    DDT +3205
    maandag 21 mei 2018 om 10:37
    zielig, meer valt er daar niet over te zeggen
    Vind ik leuk
    Meester123 +185
    maandag 21 mei 2018 om 10:50
    Ronduit schandalig hoor. Bende marginalen
    Vind ik leuk
    TheRolle +603
    maandag 21 mei 2018 om 10:59
    Een woord..."Boeren"
    Vind ik leuk
    maandag 21 mei 2018 om 13:04
    Echte boeren doen zoiets niet! Die weten wat hard werken wil zeggen!
    Vind ik leuk
    TageMeister +4603
    maandag 21 mei 2018 om 13:15
    Of hoe een minderheid het feest van de echte Brugse fans weet te vergallen
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    WTF! Club-speler moet eigen kinderen redden van supporters van Club Brugge