'Weer fake news bij Anderlecht, Coucke en co brengen opheldering'

    'Weer fake news bij Anderlecht, Coucke en co brengen opheldering'

    vrijdag 18 mei 2018 om 11:00

    In Het Laatste Nieuws verscheen vrijdag een opmerkelijk bericht. Na liefst 37 jaar zou de samenwerking met BNP Paribas namelijk stoppen, vooral onder impuls van Marc Coucke. Klopt niet, laat Anderlecht weten via de sociale media.

    In 1981 ging Anderlecht in zee met Generale Bank. Sindsdien is de naam veranderd naar Fortis en vervolgens naar BNP Paribas. Coucke leek de stekker te trekken uit die lange samenwerking, maar niets is minder waar.

    Plaats een reactie

    JanB +5821
    vrijdag 18 mei 2018 om 11:06
    Ik vermoed dat het volgend fake bericht zal zijn dat Coucke de fakkel heeft overgedragen aan Herman Van Holsbeeck
    Vind ik leuk
    freeman +10945
    vrijdag 18 mei 2018 om 11:07
    Moeten sponsor blijven . Waar moet Coucke anders wel naar toe met zijn geld ......
    Vind ik leuk
    vrijdag 18 mei 2018 om 11:46
    Naar Amerika
    Vind ik leuk
    SD +8613
    vrijdag 18 mei 2018 om 11:13
    Typisch HLN; in de junk die zij schrijven is er wel soms iets juist en dan claimen dat zij de eersten waren met dat nieuws
    Vind ik leuk
    Mckenzie +3670
    vrijdag 18 mei 2018 om 11:44
    Het wordt een beetje gênant, de berichtgeving van HLN.
    Vind ik leuk
    Shredder +3067
    vrijdag 18 mei 2018 om 12:00
    Lijken mij 2 mogelijkheden te zijn. A) Coucke en co. verspreiden express fake nieuws aan verschillende mensen om de lekken te weten te komen of B) Dit is weldegelijk juist, maar ze keren zoals wel vaker de laatste weken op hun stappen terug na negatieve reacties van fans/sponsors/...
    Vind ik leuk
    vrijdag 18 mei 2018 om 12:16
    C. Coucke wil verschillende aanpassingen doen en heeft voor alles meerdere pistes open. Ook nog voor het trainerschap. Moest er zich een trainer met reputatie aandienen, dan zie ik hvh toch nog vertrekken.
    Vind ik leuk
    Mckenzie +3670
    vrijdag 18 mei 2018 om 12:20
    Eerder C/ HLN is een sensatie gazet en stuurt eender welk bericht de wereld, of het enige waarheid bevat is de laatste van hun zorgen.
    Vind ik leuk
    Brubru +3814
    vrijdag 18 mei 2018 om 12:36
    De sportredactie van HLN staat wel op de loonlijst bij paarswit hé.
    Vind ik leuk
    vrijdag 18 mei 2018 om 15:32
    berichtgeving van HLN is al een hele tijd gênant, hoor :)
    Vind ik leuk
    vrijdag 18 mei 2018 om 11:47
    Hier is hier iemand die het op onze Marc gemunt heeft!
    Wie is de mol?
    Vind ik leuk
    Crusader +1564
    vrijdag 18 mei 2018 om 12:00
    Priester Herman?
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    'Weer fake news bij Anderlecht, Coucke en co brengen opheldering'