Opmerkelijk: spelers van AA Gent doen geste voor Club Brugge

    Opmerkelijk: spelers van AA Gent doen geste voor Club Brugge

    vrijdag 18 mei 2018 om 10:15

    Club Brugge is al landskampioen, maar werkt zondag wel nog een slotmatch af tegen AA Gent. Die club gaat doen wat Real Madrid onlangs niet kon tegen FC Barcelona.

    Het Laatste Nieuws weet namelijk dat AA Gent van plan is om een erehaag op te zetten voor de kampioen. Dat is niet uitzonderlijk in België: drie jaar geleden deed ook bijvoorbeeld Anderlecht dat voor kampioen AA Gent. 

    AA Gent en Club Brugge leven al jaren in onmin met elkaar, het is dus opmerkelijk dat die erehaag er komt. De spelers willen op die manier respect betonen voor de kampioen. Ook de bloemen voor Club Brugge-voorzitter Bart Verhaeghe zullen niet ontbreken.

    Voor AA Gent staat er nog heel wat op het spel zondag. Als het op de vierde plaats eindigt, moet het namelijk niet meer spelen tegen de kampioen van Play-Off 2 voor een Europees ticket.

    Plaats een reactie

    vrijdag 18 mei 2018 om 10:27
    Lijkt me niet meer dan normaal eigenlijk.. Het herkennen van de kampioen hoort er nu eenmaal bij.
    Vind ik leuk
    MrComment +1150
    vrijdag 18 mei 2018 om 10:50
    Ik denk dat je bedoelt erkennen van de kampioen...
    Vind ik leuk
    vrijdag 18 mei 2018 om 10:53
    Correct :)
    Vind ik leuk
    Teugsje +29
    vrijdag 18 mei 2018 om 10:33
    Charme offensief omdat ze nog broodnodig punten moeten halen. Voor mij hoeft het zeker niet.
    Hopelijk een walk-over van de kampioen
    Vind ik leuk
    Kemphaan +81
    vrijdag 18 mei 2018 om 17:09
    Dat was nu ook het eerste dat in mij opkwam, maar ik kan verkeerd zijn natuurlijk. Ik hoop op een mooie faire match, champagnevoetbal als het ware.
    Vind ik leuk
    BS90 +3487
    vrijdag 18 mei 2018 om 10:37
    Vind het eigenlijk een belachelijk gebruik. Een erehaag, wie heeft er iets aan?
    Vind ik leuk
    dakcota +3464
    vrijdag 18 mei 2018 om 10:49
    das het minste wat ze kunnen doen. Een klasseploeg als anderlecht eert andere kampioenen ELKE keer, ook al is het de 'rivaal'
    Vind ik leuk
    vrijdag 18 mei 2018 om 11:10
    en nu wachten we nog op de commentaar van Lord Wenger,
    Het zal weer superdwaas zijn
    Vind ik leuk
    vrijdag 18 mei 2018 om 11:13
    Euh... waar is de zogenaamde spiegel Kurtje??
    Vind ik leuk
    Lord Wenger +9409
    vrijdag 18 mei 2018 om 12:02
    Ik heb in ieder geval al een gevoelige snaar bij u geraakt, aangezien dat je niet zonder mijn superdwaze comments kan en er zelfs op zit te wachten.

    Voor iemand van 42 zou je toch mogen verwachten dat die wat meer wijsheid heeft en de term "respect" kent en niet reageert als een uit een darmkanaal getrokken specimen die vervolgens tot leven is gebracht. Maar ja, misschien is dat teveel gevraagd. Aangezien je iemand bent die zelfs de spelers van je eigen club blessures toewenst. Hopelijk staat je nazaat verstandiger in het leven.

    Vind ik leuk
    vrijdag 18 mei 2018 om 12:13
    Och man, reageer daar niet op. 't is de moeite ni. Wat betreft de erehaag, dat vind ik een schoon gebaar, komende van Gent.
    Vind ik leuk
    Lord Wenger +9409
    vrijdag 18 mei 2018 om 13:23
    Het is het minste wat ze kunnen doen. Club is uiteindelijk de verdiende kampioen!

    Hopelijk nog een mooie en open wedstrijd om het seizoen af te sluiten. Veel plezier en succes alvast!
    Vind ik leuk
    vrijdag 18 mei 2018 om 14:38
    Bedankt. Ik ga ook nog eens kijken. Was al een tijd geleden. Zal wel een mooi match worden. Ik gok op 3 punten thuis.
    Vind ik leuk
    Kemphaan +81
    vrijdag 18 mei 2018 om 17:12
    Inderdaad, gewoon negeren die hap, dan is dat het rapst over.
    Vind ik leuk
    Toca +26905
    vrijdag 18 mei 2018 om 11:14
    @vp. Kunnen jullie zo n broeckeert niet gewoon bannen ? Geen enkele meerwaarde. Enkel uitdagen? En denk zelfs niet dat het nog de echte is.
    Vind ik leuk
    VeeDeeVee +11274
    vrijdag 18 mei 2018 om 13:19
    Mooi toch, maar niet maar dan logisch.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Opmerkelijk: spelers van AA Gent doen geste voor Club Brugge