Opmerkelijk: spelers van AA Gent doen geste voor Club Brugge

    Opmerkelijk: spelers van AA Gent doen geste voor Club Brugge

    vrijdag 18 mei 2018 om 10:15

    Club Brugge is al landskampioen, maar werkt zondag wel nog een slotmatch af tegen AA Gent. Die club gaat doen wat Real Madrid onlangs niet kon tegen FC Barcelona.

    Het Laatste Nieuws weet namelijk dat AA Gent van plan is om een erehaag op te zetten voor de kampioen. Dat is niet uitzonderlijk in België: drie jaar geleden deed ook bijvoorbeeld Anderlecht dat voor kampioen AA Gent. 

    AA Gent en Club Brugge leven al jaren in onmin met elkaar, het is dus opmerkelijk dat die erehaag er komt. De spelers willen op die manier respect betonen voor de kampioen. Ook de bloemen voor Club Brugge-voorzitter Bart Verhaeghe zullen niet ontbreken.

    Voor AA Gent staat er nog heel wat op het spel zondag. Als het op de vierde plaats eindigt, moet het namelijk niet meer spelen tegen de kampioen van Play-Off 2 voor een Europees ticket.

    Plaats een reactie

    Blue-Blanc +285
    vrijdag 18 mei 2018 om 10:27
    Lijkt me niet meer dan normaal eigenlijk.. Het herkennen van de kampioen hoort er nu eenmaal bij.
    Vind ik leuk
    MrComment +1811
    vrijdag 18 mei 2018 om 10:50
    Ik denk dat je bedoelt erkennen van de kampioen...
    Vind ik leuk
    Blue-Blanc +285
    vrijdag 18 mei 2018 om 10:53
    Correct :)
    Vind ik leuk
    Teugsje +28
    vrijdag 18 mei 2018 om 10:33
    Charme offensief omdat ze nog broodnodig punten moeten halen. Voor mij hoeft het zeker niet.
    Hopelijk een walk-over van de kampioen
    Vind ik leuk
    Kemphaan +125
    vrijdag 18 mei 2018 om 17:09
    Dat was nu ook het eerste dat in mij opkwam, maar ik kan verkeerd zijn natuurlijk. Ik hoop op een mooie faire match, champagnevoetbal als het ware.
    Vind ik leuk
    BS90 +4552
    vrijdag 18 mei 2018 om 10:37
    Vind het eigenlijk een belachelijk gebruik. Een erehaag, wie heeft er iets aan?
    Vind ik leuk
    dakcota +4335
    vrijdag 18 mei 2018 om 10:49
    das het minste wat ze kunnen doen. Een klasseploeg als anderlecht eert andere kampioenen ELKE keer, ook al is het de 'rivaal'
    Vind ik leuk
    Toca +33080
    vrijdag 18 mei 2018 om 11:14
    @vp. Kunnen jullie zo n broeckeert niet gewoon bannen ? Geen enkele meerwaarde. Enkel uitdagen? En denk zelfs niet dat het nog de echte is.
    Vind ik leuk
    VeeDeeVee +14313
    vrijdag 18 mei 2018 om 13:19
    Mooi toch, maar niet maar dan logisch.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Opmerkelijk: spelers van AA Gent doen geste voor Club Brugge