OFFICIEEL: KBVB bevestigt contract voor Martinez: Two more years

    OFFICIEEL: KBVB bevestigt contract voor Martinez: "Two more years"

    vrijdag 18 mei 2018 om 07:25

    Roberto Martinez blijft nog minstens tot 2020 bondscoach van de Rode Duivels, ongeacht de resulaten op het aankomende WK.  Dat bevestigde de KBVB via de sociale media.  

    Donderdag meldde VoetbalPrimeur.be al dat een contractverlenging in de lucht hing. Vrijdagmorgen bevestigde de Belgische voetbalbond het nieuws. Op papier staat het nog niet, maar vrijdag nog zet Martinez zijn handtekening onder een verlengde verbintenis.

    Het WK is nog niet van start gegaan, maar toch behoudt de KBVB het vertrouwen in de Spanjaard. De voetbalbond ziet in Martinez de ideale schakel om continuïteit bij de Rode Duivels te garanderen. Zoals verwacht kwam er veel kritiek van de Belgische voetbalfans.

    Poll

    Ben jij tevreden met de verlenging van Martinez?

    (774 stemmen)

    Plaats een reactie

    Goegebuer +753
    vrijdag 18 mei 2018 om 07:34
    NOOOOOOOOOOO!
    Vind ik leuk
    VeeDeeVee +12710
    vrijdag 18 mei 2018 om 07:35
    Belachelijke keuze. Of hoe je een gouden generatie tweemaal naar de kl*ten helpt door een ondermaatse trainer aan te stellen. Onbegrijpelijk dit...
    Vind ik leuk
    Brubru +3231
    vrijdag 18 mei 2018 om 09:50
    Beetje domme reactie. Hij is sowieso trainer op het WK dus met hem moeten we het doen.
    Misschien is die contractverlenging positief want anders zit je daar met een coach met een onzekere toekomst die het hem weinig kan schelen wat er gepresteerd wordt want hij is toch weg na dat WK.
    Ik vind sowieso dat gemekker over ondermaatse trainers overdreven of denk je dat zoals op het EK waar Wilmots bijna gek werd omdat ze maar bleven inzakken en hij altijd maar vroeg om op te schuiven ze met een andere trainer langs de lijn dat wel gingen doen ? Ik geloof daar niet in net zoals ik niet geloof in de gouden generatie. Daarvoor zitten er te weinig winnaars in de ploeg. Zelfs onze beste speler Eden Hazard kan geen twee matchen na mekaar top zijn bij de RD.
    Vind ik leuk
    Joewie +408
    vrijdag 18 mei 2018 om 07:38
    Dit is gewoon weer op en top amateurisme!
    Straks liggen ze er in de eerste ronde al uit, en betaal je miljoenen ontslagpremie.
    Vind ik leuk
    freeman +9159
    vrijdag 18 mei 2018 om 08:56
    Wat wil je ....? Nu Michel niet zal ( kan) komen ....... ?
    Vind ik leuk
    SD +7113
    vrijdag 18 mei 2018 om 09:02
    Eerste goede beslissing in jaren.
    Vind ik leuk
    Regiwitt +172
    vrijdag 18 mei 2018 om 09:14
    "De voetbalbond ziet in Martinez de ideale schakel om continuïteit bij de Rode Duivels te garanderen" .....Hij heeft nog niks verandert sinds ene Wilmots,waarop baseren die zich dan bij de Bond ?......Gemiste kans.
    Vind ik leuk
    Garland +4965
    vrijdag 18 mei 2018 om 09:18
    Dus iedereen: 'Wachten tot na het WK'


    Behalve bij de Bond. Wie beslist daar?
    Vind ik leuk
    Crusader +1575
    vrijdag 18 mei 2018 om 09:49
    "De gedoodverfde opvolger Michel Preud’homme wilde zo lang niet wachten en is op weg naar Standard. Bovendien houdt de KBVB zo de coach aan boord die zich twee jaar geleden al akkoord verklaarde met de budgettaire beperkingen van de KBVB. Zoals een jaarsalaris van maximaal 800.000 euro, zonder premies. Hiermee is continuïteit en stabiliteit gegarandeerd, maar wat als het in Rusland faliekant afloopt? De bond neemt een risico."

    Wat wil je dan 800K euro? Wie wil er dan met de "gouden generatie" werken?
    Guardiola gaat 25 mio euro verdienen bij Man City... Ik denk niet dat ze in een rij staan te springen om coach van Belgium te worden...
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    OFFICIEEL: KBVB bevestigt contract voor Martinez: "Two more years"