Mertens is Anderlecht enorm dankbaar: De juiste keuze gemaakt

    Mertens is Anderlecht enorm dankbaar: "De juiste keuze gemaakt"

    donderdag 17 mei 2018 om 19:49

    De Rode Duivels hebben met onder andere Romelu Lukaku en Vincent Kompany enkele succesproducten van RSC Anderlecht rondlopen. Niet iedereen kon echter doorbreken bij paars-wit. Dries Mertens bijvoorbeeld. Toch neemt hij de Brusselaars niets kwalijk.

    Mertens werd doorgestuurd bij de jeugd van Anderlecht. "Ik wil Anderlecht bedanken", geeft hij aan tegenover RTBF. "Ik zat er van mijn 11 tot mijn 18 jaar en ik heb er een schitterende jeugd beleefd."

    "Als je jong bent in zo'n ploeg spelen, daar leer je veel van. Ik had nooit gedacht dat ik een speler van dit niveau zou worden. Toen ik 18 was, heeft de club voor andere spelers dan mij gekozen."

    "Ik was op dat moment ook nog niet klaar. Ik was te klein ... Anderlecht heeft dus de juiste keuze gemaakt. Ik had er alles. Ze gaven ons schoenen, we hadden de beste trainers ... Ik kan hen dus niets kwalijk nemen", besluit hij.

    Plaats een reactie

    donderdag 17 mei 2018 om 19:57
    Hier zou de jeugd beter eens naar luisteren
    Vind ik leuk
    dakcota +3449
    donderdag 17 mei 2018 om 20:08
    Mertens is dan ook een laatbloeier zoals ze zeggen. tegenwoordig moeten spelers al klaar zijn van 17/18 jaar of ze krijgen geen kansen meer later. wat belachelijk is.
    Vind ik leuk
    hoekschop +487
    donderdag 17 mei 2018 om 20:59
    Hier ben ik het niet mee eens. Welke clubs hebben geen geduld met 17/18 jarige gasten? 17/18 jarige gasten (of hun entourage) hebben vaak geen geduld met clubs.
    Vind ik leuk
    Drekovic +7628
    vrijdag 18 mei 2018 om 00:28
    Er staat altijd wel ergens een malafide manager achter een hoekje die gouden bergen belooft om een iet of wat getalenteerde speler te verpatsen en zijn zakken te vullen .
    Vind ik leuk
    dakcota +3449
    vrijdag 18 mei 2018 om 08:59
    Die gasten zijn er zeker en vast ook!
    Vind ik leuk
    pateken +613
    donderdag 17 mei 2018 om 21:32
    en welke van die 'andere spelers waarvoor men toen gekozen heeft' zijn dan doorgebroken bij RSCA?
    Vind ik leuk
    Geofpurple +2160
    donderdag 17 mei 2018 om 21:37
    Onlangs nog met iemand op deze site /forum over gehad. kweet alleen niet meer wie, anders zou ik heb facebook style taggen , als dat al kon :P
    Vind ik leuk
    vrijdag 18 mei 2018 om 01:25
    Altijd fout van Anderlecht om zo'n speler te laten gaan. Het is niet omdat je klein bent dat je niet kan voetballen.
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    Mertens is Anderlecht enorm dankbaar: "De juiste keuze gemaakt"