'Voormalig toptalent van Barcelona moet Diaby doen vergeten bij Club Brugge'

    'Voormalig toptalent van Barcelona moet Diaby doen vergeten bij Club Brugge'

    donderdag 17 mei 2018 om 18:03

    Club Brugge maakt zich al op voor volgend seizoen. Dat zal er eentje zonder Abdoulay Diaby zijn, die wil vertrekken. Om hem te vervangen denkt Blauw-Zwart onder andere aan Bojan Krkic.

    Dat meldt Marca donderdag. De Spaans-Servische spits wordt door Stoke City momenteel verhuurd aan de Spaanse middenmoter Alavés. Overtuigen kon hij daar echter niet. Hij speelde amper zestien wedstrijden en was daarin goed voor één doelpunt. In principe keert hij terug naar Engeland, waar Stoke City hem een nieuwe kans wil geven, maar er zijn andere mogelijkheden.

    Zo is er interesse uit Spanje, Duitsland en ons land. Club Brugge ziet in hem een goede vervanger van Diaby, die op het punt staat om te vertrekken. Ook de Duitse subtopper Hoffenheim zou de Spanjaard graag aantrekken. Daarnaast toonden ook Malaga, Celta, Las Palmas en Espanyol in het verleden interesse.

    Bojan debuteerde al op bijzonder jonge leeftijd bij Barcelona. Hij werd gezien als een echt toptalent, maar tot de grote doorbraak kwam het nooit. Hij speelde onder andere nog voor Stoke City, Ajax, AS Roma, AC Milan en FSV Mainz 05.

    Plaats een reactie

    Roach +548
    donderdag 17 mei 2018 om 18:15
    Goede raad van de “vijand”: niet doen! Wij hebben de laatste jaren wel meerdere van die “toptalenten die hun comeback gingen maken” gehad. Op drie, vier matchen van Markovic na was het altijd hetzelfde liedje...
    Vind ik leuk
    RD +232
    donderdag 17 mei 2018 om 18:21
    Ik begrijp niet hoe dit kon met hem...vaandeldrager van een sterke generatie Spanjaarden, zijn invalbeurten bij Barça waren goed. Gek hoe zaken kunnen keren. Wie weet ontbolstert hij opnieuw in het schone Brugge. Het is natuurlijk wel de tijd van het jaar voor alle gekke geruchten.
    Vind ik leuk
    donderdag 17 mei 2018 om 19:20
    Misschien iemand nodig als Leko
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    Smuuw +111
    donderdag 17 mei 2018 om 19:42
    Tja als u team vol met sterren zit is het moeilijk. Was zelfs met Ronaldinho, niet evident
    Vind ik leuk
    Geofpurple +2146
    donderdag 17 mei 2018 om 18:35
    afgelopen seizoenen:

    16 matchen 1 doelpunt
    23 matchen 5 doelpunten
    32 matchen 7 doelpunten
    18 matchen 5 doelpunten
    32 matchen 5 doelpunten
    27 matchen 3 doelpunten
    37 matchen 7 doelpunten

    Dit zijn zijn post barca periode. Maw kzou daar toch niet te zwaar op inzetten
    Vind ik leuk
    donderdag 17 mei 2018 om 19:04
    0,0 niet aanwerven,komaan brugge waar zijn jullie mee bezig??? amateurs
    Vind ik leuk
    Intel +497
    donderdag 17 mei 2018 om 21:03
    0,0 procent? Da's toch voor elke ploeg in België een versterking , kijk maar naar vasquez ... we mogen in onze handen wrijven denk ik als die hier in België zou komen spelen , maar volgens mij komt die naar ons landje....
    Vind ik leuk
    dethklok28 +3540
    donderdag 17 mei 2018 om 20:10
    Euhm... Ik denk dat dat een goede zaak zou kunnen zijn. Zie hem om die reden liever niet naar Brugge gaan.
    Vind ik leuk
    Geofpurple +2146
    donderdag 17 mei 2018 om 22:13
    ach, die grote namen, fameus overrated imo. Javier Portillo was dat zo een schot in de roos? Niet dus
    Vind ik leuk
    donderdag 17 mei 2018 om 23:15
    Een fitte Vazquez was wel te goed voor Belgie.

    Portillo idd, al had die om de 10 matchen ook wel eens prahtige flits van talent.
    Vind ik leuk
    Olli +127
    zaterdag 19 mei 2018 om 12:55
    was Portillo trouwens niet nog maar 17-18 toen ie naar Brugge kwam?
    Vind ik leuk
    dethklok28 +3540
    donderdag 17 mei 2018 om 23:46
    In een meer aanvallende ploeg had die zeker tot zijn recht gekomen. Portillo was imo de beste in die ploeg. Dacht sneller als al de anderen. Had die toen bij Anderlecht gespeeld was hij los topschutter. Een type Portillo in de ploeg van Brugge nu had echt vonken gegeven. In de ploeg van toen kon Portillo niets doen en werd ook niet goed uitgespeeld en aangespeeld. Hij was niet de man van de actie. Hij was een afwerker. Met een goede techniek.
    Zoveel spelers uit grote competities komen binnen met veel wantrouwen maar Vazquez was fit de beste hier. Die spits van st Truiden die van Arsenal komt en die van Moeskroen die van Liverpool komt zijn meerwaardes. Benavente komt van Madrid en dat is ook een meerwaarde.
    Nu ik ben ivm Bojan een beetje bevooroordeeld. Ik volg hem sinds Barcelona en ben altijd wel fan geweest. Net zoals met Munir. (Wat voor mij de betere versie is) en die speelt nu ook bij Alaves.
    Vind ik leuk
    Geofpurple +2146
    vrijdag 18 mei 2018 om 09:08
    True als Barca fan is je mening mss een beetje 'gekleurd'. En voor de volledigheid je doelt op Awonyi en Akpom.
    Vind ik leuk
    dethklok28 +3540
    vrijdag 18 mei 2018 om 11:48
    Was niet zeker in de schrijfwijze :-)
    Vind ik leuk
    Geofpurple +2146
    vrijdag 18 mei 2018 om 12:42
    haha ik ook nie, vooral die gehuurde moeskroen gast, ma tis toch zoiets :p
    Vind ik leuk
    donderdag 17 mei 2018 om 20:55
    1 die gaat geen meerwaarde betekenen. Plus het feit dat Brugge die nooit kan betalen. Das een feit. Die staat onder contract in de PL.
    Vind ik leuk
    donderdag 17 mei 2018 om 23:17
    Kom kom kom kom Bojan... kom kom kom kommm...

    15 ml. van de Campions L. Geef ze maar goed uit. Dat we er staan in EU.
    Zie hem IN BELGIE wel uitblinken. Wat en potentieel vroeger...
    [Reactie gewijzigd op ]
    Vind ik leuk
    wesleyvb +559
    vrijdag 18 mei 2018 om 07:37
    Als ze die 1jaar betalen zijn ze failliet, ge denkt toch nie dat die voor een doorsnee Brugs loontje komt als hij interesse heeft van zoveel grotere clubs en het gewoon is veel te verdienen.
    Vind ik leuk
    dethklok28 +3540
    vrijdag 18 mei 2018 om 11:51
    Als hij nog eens champions league wil spelen zal hij toch moeten kiezen. Want zoveel CL ploegen zitten niet op hem te wachten. Vazquez kan mss wel helpen in zijn keuze
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    'Voormalig toptalent van Barcelona moet Diaby doen vergeten bij Club Brugge'