Flinke domper voor Anderlecht: 'Engelse club haakt af voor Dendoncker'

    Flinke domper voor Anderlecht: 'Engelse club haakt af voor Dendoncker'

    donderdag 17 mei 2018 om 17:20

    Leander Dendoncker is aan zijn laatste weken, of zelfs dagen, bij RSC Anderlecht bezig. De Rode Duivel staat op het punt om paars-wit te verlaten. West Ham United werd naar voren geschoven als de grootste kandidaat om hem over te nemen. Er komt mogelijk toch een kink in de kabel.

    Eerder raakte al bekend dat West Ham United in de topper tegen Club Brugge assistent-manager Stuart Pearce naar België had gestuurd om Dendoncker nog eens te bekijken. De verdediger/middenvelder speelde een goede wedstrijd. Toch kon hij niet helemaal overtuigen, zo meldt The Daily Mail. De Engelse club zou vooral twijfelen over zijn kostprijs.

    Dendoncker zou iets meer dan twintig miljoen euro moeten kosten. De Londenaren lijken niet bereid te zijn om dat bedrag ook op tafel te leggen voor de Rode Duivel. Daarnaast zou de club ook nog de voorkeur geven aan spelers die al ervaring hebben in de Premier League. West Ham is daardoor mogelijk geen toekomstige bestemming voor Dendoncker meer.

    Plaats een reactie

    Goegebuer +1154
    donderdag 17 mei 2018 om 17:33
    Is vooral een domper voor Dendoncker hoor
    Vind ik leuk
    Patfey +5086
    donderdag 17 mei 2018 om 18:07
    West Ham was zeker geen goede carrière optie.
    Vind ik leuk
    RAFC4000 +566
    donderdag 17 mei 2018 om 19:32
    en waarom niet? hebben de ambitie om in de subtop te spelen en er loopt kwaliteit rond waar geen enkele club van België kn dromen. 2-3 goeie jaren en misschien naar een topclub. en dan nog hij had er geen basisplaats volgend seizoen. Noble, Obiang, Kouyate, Edmilson Fernandes spelen allemaal op zij geamibieerde plaats. En in de verdediging speelt niemand een fitte Reid uit de ploeg, zelfde geld voor Ogbonna en met Declan Rice is er een schitterend talent dit jaar doorgebroken die zeker nog bij een topclub speelt in de komende jaren. schitterende club, veel fans groot stadion en PL, perfecte plaats om een grote competitie te leren kennen. waar moet hij dan heen volgens u?
    [Reactie gewijzigd op donderdag 17 mei 2018 om 19:33]
    Vind ik leuk
    Patfey +5086
    vrijdag 18 mei 2018 om 12:44
    Eerder naar Spanje of Duitsland of eventueel Italie. En niet naar een ploeg die er al 4 heeft voor zijn positie op het middenveld of die hem in de verdediging willen opstellen.
    En ambitie om subtop te spelen, dat hebben er ieder jaar.
    Vind ik leuk
    donderdag 17 mei 2018 om 17:41
    Na wat hij dit seizoen laten zien heeft.... Enkel ploegen met veel geld kunnen 20 miljoen op tafel leggen voor een verdediger of verdedigende middenvelder. En ik denk niet dat een topploegen echt interesse hebben om zoveel geld uit te geven. En Dendoncker heeft geen zin in een seizoen extra bij Anderlecht. Houston....we have a problem.
    Vind ik leuk
    ROBSON +2597
    donderdag 17 mei 2018 om 18:18
    Je hebt een nulletje gezet achter je twee wat niet nodig was. 1.5 a 2 miljoen volstaat hoor voor donkertje.
    Vind ik leuk
    MrComment +1822
    donderdag 17 mei 2018 om 18:37
    Gij ziet ze ook wel serieus vliegen zeker?
    Vind ik leuk
    Geofpurple +4122
    donderdag 17 mei 2018 om 18:39
    zelf roepen dat donkertje maar 2 miljoen waard is, en ergens anders roepen dat mignolet naar brugge komt. En welke dope zitte gij , moet wel heftig spul zijn hahahaha
    Vind ik leuk
    donderdag 17 mei 2018 om 19:58
    Een Calimeroshot :D
    Vind ik leuk
    SD +8743
    donderdag 17 mei 2018 om 17:44
    20 miljoen is wat veel voor wat hij toonde dit seizoen; hij mag Hein bedanken !
    Vind ik leuk
    DDT +3256
    donderdag 17 mei 2018 om 18:13
    Alles is Hein zijn schuld. Als morgen de Maas overstroomt mag je er zeker van zijn dat Hein erachter zit om Sa pinto een loer te draaien
    Vind ik leuk
    Crusader +1564
    donderdag 17 mei 2018 om 20:27
    Mocht hij er in springen dan is de kans vrij groot ;P
    Vind ik leuk
    donderdag 17 mei 2018 om 18:14
    Wees gerust er zal wel een andere kandidaat zijn
    Vind ik leuk
    ROBSON +2597
    donderdag 17 mei 2018 om 18:20
    Yup...........oostende mss want bij ploegen als standard,club,gent,genk haalt hij niet eens de bank.
    Vind ik leuk
    MrComment +1822
    donderdag 17 mei 2018 om 18:39
    Hoe kinderachtig...
    Vind ik leuk
    RAFC4000 +566
    donderdag 17 mei 2018 om 19:34
    gij zijt het toppunt van een boer
    Vind ik leuk
    Toca +33546
    donderdag 17 mei 2018 om 19:38
    Ik krijg het verwijt dat ik hem niet begrijp. Maar hij denkt zelf wel dat Mignolet naar Brugge komt :-)
    Vind ik leuk
    Kettos +2131
    donderdag 17 mei 2018 om 19:58
    Ging die niet langsgaan om hun 4 keepers te tonen hoe je een bal klemt? :D
    Vind ik leuk
    Lodecol13 +1613
    donderdag 17 mei 2018 om 18:43
    Is wel wat overroepen heeft ni de klasse van een munier speelt bij psg en is rode duivel en heeft nog geen 10milj gekost
    Vind ik leuk
    Geofpurple +4122
    donderdag 17 mei 2018 om 19:01
    speelt die bij psg ja? om in de woordenschat van een van uw fellow bruges loverkes te blijven. Die kust daar het bankje meer dat em lief is.
    Vind ik leuk
    Kettos +2131
    donderdag 17 mei 2018 om 19:53
    Da is dan vooral dom van Brugge om er ni meer voor te vragen als je jouw redenering volgt.
    Wees er maar zeker van Leander gaat voor minimum 15 mio de deur uit.
    Vind ik leuk
    freeman +11027
    donderdag 17 mei 2018 om 18:57
    Wie " plakt " daar 20 mio € op ? Alle matchen gezien van hem ..... kan niet geloven dat er veel gegadigden gaan zijn voor die prijs !
    Vind ik leuk
    donderdag 17 mei 2018 om 20:00
    Jaloerse bokken, da zijn da hier allemaal ja ☻
    Vind ik leuk
    Geofpurple +4122
    donderdag 17 mei 2018 om 20:04
    Versta dat ook niet, meer of den helft hier zit rsca zijn rekening te maken. Why, vraag ik mij dan af?
    Vind ik leuk
    Crusader +1564
    donderdag 17 mei 2018 om 20:32
    Omdat er in Brugge geen enkele goede speler rond loopt zo lees ik hier toch ook elke dag...
    Misschien daarom?
    Vind ik leuk
    Geofpurple +4122
    donderdag 17 mei 2018 om 20:35
    Dus eigenlijk puur jaloersheid toch? best zielig.
    Vind ik leuk
    Crusader +1564
    donderdag 17 mei 2018 om 20:36
    Geen idee was maar een veronderstelling...
    Vind ik leuk
    Toca +33546
    donderdag 17 mei 2018 om 21:19
    Er is nu terug een Hein topic. Alle blauw zwarte daarheen:-)
    Vind ik leuk
    Geofpurple +4122
    donderdag 17 mei 2018 om 21:21
    Der is een topic met lichte kritiek op brugge spelers, das ook een optie :P
    Vind ik leuk
    Toca +33546
    donderdag 17 mei 2018 om 21:23
    Daar zal snel volgen maar de Anderlecht spelers dan. Haha
    Vind ik leuk
    wesleyvb +836
    donderdag 17 mei 2018 om 22:02
    Leander heeft wel zijn kop gegeven voor Anderlecht, met in de verdediging te gaan spelen! hij zeurde er niet over en deed wat de trainer hem vroeg! Dat is ook TOPprof zijn! alhoewel dat ik niet vind dat hij VEEL hogerop kan! daarvoor heeft hij niet genoeg uitgeblonken dit seizoen.Hoop voor hem wel dat alles uitkomt naar zijn wensen, alleen al voor zijn goede karakter.
    Vind ik leuk
    le swa +155
    vrijdag 18 mei 2018 om 02:21
    sorry maar dat heeft hij aan zijn eigen te danken
    Vind ik leuk
    Lodecol13 +1613