'Engels heeft zijn keuze gemaakt na interesse van RSC Anderlecht'

'Engels heeft zijn keuze gemaakt na interesse van RSC Anderlecht'

Gepubliceerd: donderdag 17 mei 2018 om 15:00do 17-05-2018 om 15:00

Bjorn Engels zit bij Olympiakos op een zijspoor. Even leek de ex-speler van Club Brugge op weg naar RSC Anderlecht, maar dat dossier blijkt lastiger dan verwacht. De centrale verdediger heeft echter wel een voorkeur.

Anderlecht haalde met Elias Cobbaut en wellicht ook Antonio Milic al twee verdedigers in huis. Paars-wit hoopt ook op Engels, al lijkt de eerste keus van RSCA onhaalbaar. 'Devroe is wel verplicht om op meerdere paarden te wedden, want hij zal niet elke slag thuishalen', aldus Het Nieuwsblad.

Voorkeur voor topcompetitie
De boomlange verdediger lijkt niet geneigd om naar het Astridpark te trekken. 'Bjorn Engels weghalen bij Olympiakos zal bijvoorbeeld niet lukken, want Engels verkiest een buitenlandse topcompetitie boven RSCA', besluit het dagblad.

Verder lonkt paars-wit ook naar voormalig publiekslieveling Chancel Mbemba. Ook die piste lijkt op een sisser uit te draaien. Aartsrivaal Standard heeft namelijk ook zijn zinnen gezet op de Congolese verdediger.

Poll

Wie is de beste optie voor Anderlecht?

(679 stemmen)

Plaats een reactie

VeeDeeVee +17596
donderdag 17 mei 2018 om 15:06
Engels gaat nooit naar Anderlecht gaan. Al zou de terugkeer van Mbemba nog straffer zijn.
Vind ik leuk
Toca +44410
donderdag 17 mei 2018 om 15:08
De poll is vrij duidelijk denk ik..
Engels heeft niks bij ons te zoeken.
Vind ik leuk
Boerken +7594
donderdag 17 mei 2018 om 15:29
Meerderheid is frans
Vind ik leuk
Hierulf +1595
donderdag 17 mei 2018 om 15:55
En ?
Vind ik leuk
Boerken +7594
donderdag 17 mei 2018 om 16:27
Wat en niets en, Engels Frans
Vind ik leuk
Zetterberg +11770
donderdag 17 mei 2018 om 19:47
Frans Engels is zijn vader ;)
Vind ik leuk
Julien +1211
donderdag 17 mei 2018 om 15:12
Dat hij maar in Hellas blijft om er hoela-hoep te spelen met de Olympische ringen.
Vind ik leuk
dakcota +4482
donderdag 17 mei 2018 om 15:16
Alsof die ooit naar standard zou gaa. hahaha
Vind ik leuk
Diego A M +4041
donderdag 17 mei 2018 om 15:56
Transfert van mbemba dreigt op een sisser uit te draaien omdat standaard ook geïnteresseerd is??? Dat is toch wel om te lachen
Vind ik leuk
Patfey +6011
donderdag 17 mei 2018 om 18:10
Eerder omdat Celtic geïnteresseerd is, maar dat is voor een volgend artikel :).
Vind ik leuk
Zetterberg +11770
donderdag 17 mei 2018 om 19:48
Dacht net hetzelfde!
Vind ik leuk
donderdag 17 mei 2018 om 16:29
Cinéma Pathé
Vind ik leuk
Johnmor +612
donderdag 17 mei 2018 om 16:55
Geen, zinloze discussie...
Vind ik leuk
donderdag 17 mei 2018 om 17:38
Er lopen toch nog meer goede verdedigers rond?
Vind ik leuk
Watcher +989
donderdag 17 mei 2018 om 21:53
zal wel eentje van KVO zijn. Coucke mag voor 15 miljoen euro shoppen aan 't zeetje. Bedrag dat hij, zogezegd, heeft kwijtgescholden
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws