'Engels heeft zijn keuze gemaakt na interesse van RSC Anderlecht'

    'Engels heeft zijn keuze gemaakt na interesse van RSC Anderlecht'

    donderdag 17 mei 2018 om 15:00

    Bjorn Engels zit bij Olympiakos op een zijspoor. Even leek de ex-speler van Club Brugge op weg naar RSC Anderlecht, maar dat dossier blijkt lastiger dan verwacht. De centrale verdediger heeft echter wel een voorkeur.

    Anderlecht haalde met Elias Cobbaut en wellicht ook Antonio Milic al twee verdedigers in huis. Paars-wit hoopt ook op Engels, al lijkt de eerste keus van RSCA onhaalbaar. 'Devroe is wel verplicht om op meerdere paarden te wedden, want hij zal niet elke slag thuishalen', aldus Het Nieuwsblad.

    Voorkeur voor topcompetitie
    De boomlange verdediger lijkt niet geneigd om naar het Astridpark te trekken. 'Bjorn Engels weghalen bij Olympiakos zal bijvoorbeeld niet lukken, want Engels verkiest een buitenlandse topcompetitie boven RSCA', besluit het dagblad.

    Verder lonkt paars-wit ook naar voormalig publiekslieveling Chancel Mbemba. Ook die piste lijkt op een sisser uit te draaien. Aartsrivaal Standard heeft namelijk ook zijn zinnen gezet op de Congolese verdediger.

    Poll

    Wie is de beste optie voor Anderlecht?

    (679 stemmen)

    Plaats een reactie

    VeeDeeVee +14468
    donderdag 17 mei 2018 om 15:06
    Engels gaat nooit naar Anderlecht gaan. Al zou de terugkeer van Mbemba nog straffer zijn.
    Vind ik leuk
    Toca +33483
    donderdag 17 mei 2018 om 15:08
    De poll is vrij duidelijk denk ik..
    Engels heeft niks bij ons te zoeken.
    Vind ik leuk
    Boerken +6841
    donderdag 17 mei 2018 om 15:29
    Meerderheid is frans
    Vind ik leuk
    Hierulf +923
    donderdag 17 mei 2018 om 15:55
    En ?
    Vind ik leuk
    Boerken +6841
    donderdag 17 mei 2018 om 16:27
    Wat en niets en, Engels Frans
    Vind ik leuk
    Zetterberg +9292
    donderdag 17 mei 2018 om 19:47
    Frans Engels is zijn vader ;)
    Vind ik leuk
    Julien +1144
    donderdag 17 mei 2018 om 15:12
    Dat hij maar in Hellas blijft om er hoela-hoep te spelen met de Olympische ringen.
    Vind ik leuk
    dakcota +4361
    donderdag 17 mei 2018 om 15:16
    Alsof die ooit naar standard zou gaa. hahaha
    Vind ik leuk
    Diego A M +3414
    donderdag 17 mei 2018 om 15:56
    Transfert van mbemba dreigt op een sisser uit te draaien omdat standaard ook geïnteresseerd is??? Dat is toch wel om te lachen
    Vind ik leuk
    Patfey +5086
    donderdag 17 mei 2018 om 18:10
    Eerder omdat Celtic geïnteresseerd is, maar dat is voor een volgend artikel :).
    Vind ik leuk
    Zetterberg +9292
    donderdag 17 mei 2018 om 19:48
    Dacht net hetzelfde!
    Vind ik leuk
    donderdag 17 mei 2018 om 16:29
    Cinéma Pathé
    Vind ik leuk
    Johnmor +390
    donderdag 17 mei 2018 om 16:55
    Geen, zinloze discussie...
    Vind ik leuk
    donderdag 17 mei 2018 om 17:38
    Er lopen toch nog meer goede verdedigers rond?
    Vind ik leuk
    Watcher +942
    donderdag 17 mei 2018 om 21:53
    zal wel eentje van KVO zijn. Coucke mag voor 15 miljoen euro shoppen aan 't zeetje. Bedrag dat hij, zogezegd, heeft kwijtgescholden
    Vind ik leuk

    Bekijk het laatste nieuws

    'Engels heeft zijn keuze gemaakt na interesse van RSC Anderlecht'