'Onyekuru op zucht van prestigieuze transfer, huizenjacht al begonnen'

'Onyekuru op zucht van prestigieuze transfer, huizenjacht al begonnen'

donderdag 17 mei 2018 om 11:24

De kans dat Henry Onyekuru volgend seizoen nog bij Anderlecht speelt is nihil. Meer nog: de Nigeriaan zou zelfs al op zoek zijn naar een huis in Duitsland.

Dat weet Het Laatste Nieuws. Onyekuru trekt vermoedelijk naar Mönchengladbach, waar hij in de loop van donderdag zal praten met sportief manager Max Eberl. Het gaat dan echter opnieuw om een huurovereenkomst. Everton blijft eigenaar van de Nigeriaan, die overigens naar meegaat naar het WK.

Na dat gesprek met Eberl wil Onyekuru naar Düsseldorf trekken. Daar gaat hij op zoek naar een woning voor het komende seizoen. Het mag duidelijk zijn dat hij Anderlecht mentaal al heeft achtergelaten. Naast Mönchengladbach zou ook het Turkse Besiktas hem in het oog hebben, maar zij maken weinig kans op een transfer.

Plaats een reactie

donderdag 17 mei 2018 om 11:38
Trap het af gast. Gewoon geen respect voor uw werkgever tonen, op een ander vloog je al lang buiten.
Vind ik leuk
azerty +1327
donderdag 17 mei 2018 om 11:39
Respect moet van 2 kanten komen . Hein vond hem te min. Iedere speler die RSCa verlaat wordt blijkbaar door de supporters van RSCa gehaat. Raar....
Vind ik leuk
Kettos +543
donderdag 17 mei 2018 om 11:42
Dat is onzin, Onyekuru is gewoon een omhooggevallen kerel. Spelers als Dedoncker, Trebel zullen geeerd worden bij hun vertrek.
Vind ik leuk
donderdag 17 mei 2018 om 12:55
Waarom zou een Dendoncker geëerd moeten worden? Sinds hy niet weg mocht vorige zomer deed hij zn best niet meer omdat hij zn transfer niet kreeg en nu de transferperiode er weer aankomt is hij ‘opeens’ terug gemotiveerd...
Vind ik leuk
Kettos +543
donderdag 17 mei 2018 om 13:17
Omdat hij jaren trouwe dienst heeft, het was fout van anderlecht hem kost wat kost willen houden. Iemand tegen zijn zin houden loopt bijna altijd verkeerd af
Vind ik leuk
Watcher +428
donderdag 17 mei 2018 om 13:27
Hein had constant commentaar op Onyekuru en zat regelmatig op de bank. Grappig dat mauve supp respect hebben voor een Trebel, een Rouche en die in de zomer weg wil. En een Trebel die weg wil, is miserie
Vind ik leuk
Kettos +543
donderdag 17 mei 2018 om 13:32
Trebel was 1 v d weinige op niveau dit seizoen bij paarswit. Dan dwing je respect af en kan je vertrekken door de grote poort. Hij zal anderlecht nog een ferme duit opleveren want voor slechts 3 mio van standard gekocht dacht ik.
Vind ik leuk
dakcota +3399
vrijdag 18 mei 2018 om 10:24
anderlecht zal hem respect tonen want ze hebben al gezegd dat hij mag gaan bij een goed bod, iets wat standard niet echt heeft gedaan waardoor ze hem hebben 'moeten' laten gaan naar anderlecht (of zelfs gent) omdat hij zichzelf door gebrek van respect hefet onmogelijk gemaakt.

ik hou op zich niet van mensen die een transfer afdwingen, maar soms ligt de schuld ook bij de club.
Dendoncker zou ik bijvoorbeeld begrijpen als hij zich onmogelijk zou maken, trebel bij standard ook, trebel dit seizoen al bij anderlecht, iets minder, maar anderlecht heeft hem de respect die hij verdient
[Reactie gewijzigd op vrijdag 18 mei 2018 om 10:25]
Vind ik leuk
donderdag 17 mei 2018 om 11:51
Vanaf zijn blessure was het zijn idee dat het juiste is...
Vind ik leuk
juan +260
donderdag 17 mei 2018 om 13:54
Ik ben ook bevreesd dat Hein teweinig vertrouwen had in hem en hij heeft dit ook zo ervaren en kiest nu eieren voor zijn geld.
Vind ik leuk
dakcota +3399
vrijdag 18 mei 2018 om 10:23
Nee hoor, niet iedereen over dezelfde kam scheren als de persoon die het luidste roept aub
Vind ik leuk
Kettos +543
donderdag 17 mei 2018 om 11:41
Vaarwel Henry, ik zal je niet missen en het laat me koud hoe je het er verder vanaf brengt...
Vind ik leuk
JanB +3825
donderdag 17 mei 2018 om 11:45
Nochtans met veel poeha binnen gehaald als dé transfer van het seizoen 2017 - 2018
Vind ik leuk
Goaltje +245
donderdag 17 mei 2018 om 12:01
Net zoals HVH. Van “Hein eindelijk thuis, uw troon staat klaar” naar “grootste ramp als trainer”. Veel windhanen bij de Alecht supporters.
Vind ik leuk
Kettos +543
donderdag 17 mei 2018 om 14:03
Of er zijn verschillende kampen die hun verschillende visies aanhouden en jij raakt daar dan wat van in de war....even waarschijnlijke hypothese...
Vind ik leuk
Goaltje +245
donderdag 17 mei 2018 om 14:18
Windhanen met lange tenen :).
Vind ik leuk
Kettos +543
donderdag 17 mei 2018 om 14:24
En zelfs al keren sommigen hun kar, enkel idioten blijven altijd bij hun initiele mening in het licht van nieuwe feiten.
Vind ik leuk
Goaltje +245
donderdag 17 mei 2018 om 15:03
Ik wil niet de boze zaag uithangen en een polemiek starten, maar hoe vaak hebben we de vorige weken niet moeten lezen "ja maar zonder Onyekuru en Kara" en zo meer. Beetje leedvermaak als hij dan weggehoond wordt door dezelfde mensen mag wel. That's all.
Vind ik leuk
Kettos +543
donderdag 17 mei 2018 om 15:34
Henry scoort makkelijk en dat werd effectief gemist na zen blessure. Maar hij past niet bij Hein die tactische discipline wil en hij denkt dat hij al een wereldspeler is terwijl hij nog heel veel te bewijzen heeft. En windhanen heb je overal...
Vind ik leuk
Toca +26676
donderdag 17 mei 2018 om 11:49
Is nooit met veel zin naar Anderlecht gekomen denk ik. En zal niet erg gemist worden denk ik.
Vind ik leuk
donderdag 17 mei 2018 om 11:52
Daar zit véél waarheid in !
Vind ik leuk
freeman +7288
donderdag 17 mei 2018 om 11:57
Eens als een god binnengehaald en nu reeds weer uitgespuwd door sommige supporters ..... ! Het kan daar wel rap verkeren blijkbaar ..... ?
Vind ik leuk
Kettos +543
donderdag 17 mei 2018 om 12:45
En waarom zou dit vreemd zijn? Als je altijd op voorhand wist hoe een transfer zou uitpakken zou het makkelijk zijn...en omgekeerd gebeurt ook al is, dat je denk wat een stomme transfer en dan blijkt ie tot een topper uit te groeien...
Vind ik leuk
freeman +7288
donderdag 17 mei 2018 om 12:53
Moet daarom toch niet afgemaakt worden ! Respect voor alle spelers ......!
Vind ik leuk
Kettos +543
donderdag 17 mei 2018 om 13:57
En vrede over gans de wereld!
Vind ik leuk
freeman +7288
donderdag 17 mei 2018 om 14:51
Amen :-)
Vind ik leuk
donderdag 17 mei 2018 om 12:02
Oei Mönchengladbach, dat is al méér dan 1 trapje lager
Vind ik leuk
Drekovic +7580
donderdag 17 mei 2018 om 12:44
Na dit seizoen van Anderlecht is dat 2 trappen omhoog
Vind ik leuk
donderdag 17 mei 2018 om 13:10
Ja want hij heeft er veel aan bijgedragen dat scheelt
Vind ik leuk
donderdag 17 mei 2018 om 13:45
Staat tweede in de topscorer lijst van Anderlecht. Eentje minder dan Teo, dus dat valt allemaal wel mee.
Vind ik leuk
dakcota +3399
vrijdag 18 mei 2018 om 10:28
maar drie omlaag bij het team van volgend seizoen. couckenbak!
Vind ik leuk
donderdag 17 mei 2018 om 13:36
Ik bespeur een forse onderschatting van het niveau in de Bundesliga...
BMG heeft een budget van 155 miljoen euro, drie keer zoveel als Anderlecht dus. Het hinterland is veel groter, het niveau ook. Je woont wellicht te ver van Duitsland om de juiste toon aan te slaan. Bijna degradant 1FC Köln bijvoorbeeld voetbalt in een stad met 1,2 miljoen inwoners. En dan zwijg ik nog over toeschouwersaantallen. JPL is een mickey mouse league in vergelijking met de Bundesliga.
[Reactie gewijzigd op donderdag 17 mei 2018 om 14:15]
Vind ik leuk
donderdag 17 mei 2018 om 14:16
.
[Reactie gewijzigd op donderdag 17 mei 2018 om 20:10]
Vind ik leuk
donderdag 17 mei 2018 om 12:05
Alles gaat gewoon te hard voor hem, heeft een verkeerde trein genomen en kan er niet meer af. Teert veel te veel op z'n snelheidstalent,moet dringend aan zichzelf werken .
Vind ik leuk
Hhti +710
donderdag 17 mei 2018 om 12:40
ook de pers heeft van veel te veel van hem verwacht en mentaal was hij hier niet klaar voor, zoals zovelen. Nu is het ook zo dat de pers VEEL spelers teveel bewierookt en/of afbreekt en met de grond gelijk maakt! De zogenaamde kenners van op Youtube geven dan een stempel mee met de speler die al dan niet ingevuld kan worden. Hoeveel Messi's en Ronaldo's zijn hier in België al niet gepasseerd en verkondigd door de pers om maanden later ze af te schieten en te zeggen dat de Clubs ze verkeerd hebben ingeschat en foute transfers hebben gemaakt!
[Reactie gewijzigd op donderdag 17 mei 2018 om 12:40]
Vind ik leuk
Vlaming +711
donderdag 17 mei 2018 om 12:10
Dat is een verstandige jongen
Vind ik leuk
AzEz86 +4772
donderdag 17 mei 2018 om 12:34
Kunnen we niet van iedereen zeggen...
Vind ik leuk
dakcota +3399
vrijdag 18 mei 2018 om 10:29
nu jij nog en we gaan nog content worden
Vind ik leuk
WBs +342
donderdag 17 mei 2018 om 12:44
Als hij maar al begint om na zo'n zware blessure terug op enig niveau te komen ! 't zou den eerste niet zijn waar we niets meer van horen !
Vind ik leuk
Makke53 +255
donderdag 17 mei 2018 om 13:14
Kuru-Kuru
Vind ik leuk
SD +4706
donderdag 17 mei 2018 om 13:22
Natrappen is precies een specialiteit van degenen die zich fans van RSCA noemen. Zij vergeten snel wat zij vorig jaar schreven bij de uitleenbeurt van de Nigeriaan en onlangs nog bij zijn nakende wederoptreden. Onyekuru zoals veel anderen heeft het gehad met Hein en durft het ook tonen.
Vind ik leuk
dakcota +3399
vrijdag 18 mei 2018 om 10:30
een topspeler binnenhalen is voor elke ploeg leuk, onyekrur is een versterking voor elke ploeg, maar als die versterking zich niet inzet.. dan kan het inderdaad verkeren, jullie hebben mischien graag spelers die niet alles geven, maar in anderlecht word dat niet geappricieerd
Vind ik leuk
Riddlin +1190
donderdag 17 mei 2018 om 15:17
Snap de Anderlecht supporters voor de zoveelste keer niet. Als hij geblesseerd is kan hij niet spelen en als hij fit was mocht hij niet spelen en dan het raar vinden dat hij niet wil blijven.
Vind ik leuk
dakcota +3399
vrijdag 18 mei 2018 om 10:30
denk eraan. het is de minderheid die het luidst roept he. we zijn met veel meer die andersom denken
Vind ik leuk

Bekijk het laatste nieuws

'Onyekuru op zucht van prestigieuze transfer, huizenjacht al begonnen'