Anderlecht-fans melden zich bij fanshop voor 'koraalkleurige' shirts

    Anderlecht-fans melden zich bij fanshop voor 'koraalkleurige' shirts

    Gepubliceerd: donderdag 17 mei 2018 om 10:12do 17-05-2018 om 10:12

    Anderlecht trad tegen AA Gent voor het eerst aan met zalmroze shirts. Heel wat fans toonden zich kritisch voor de creaties, maar toch zijn er nog kopers te vinden voor die outfit.

    Het Nieuwsblad zag de fans aanschuiven voor de nieuwe 'koraalkleurige' truitjes in de fanshop. Sinds deze week zijn die speciale nieuwe uittruitjes daar te koop. Op dinsdag werden er veertig van die shirts verkocht aan de fans.

    Ook Andy Najar en Henry Onyekuru kwamen overigens nog langs in de fanshop op dinsdag, om er elk tien op te pikken. Sommige supporters hadden het vorige zondag nog over een 'carnavalskleur', maar het is duidelijk dat niet iedereen die mening deelt over de truitjes.

    Plaats een reactie

    JanB +6084
    donderdag 17 mei 2018 om 11:19
    Misschien bedoeld als collector's item voor de volgende carnaval periode volgend jaar
    Vind ik leuk
    Zetterberg +10508
    donderdag 17 mei 2018 om 11:31
    dan nog zullen wij de volgende carnavalsperiode er mooier uitzien dan jullie doorheen het jaar ;)
    Vind ik leuk
    Boerken +7031
    donderdag 17 mei 2018 om 12:13
    Dat zeg jij !(:..:)
    Vind ik leuk
    Zetterberg +10508
    donderdag 17 mei 2018 om 13:56
    perceptie mag! :)
    en plaagstootjes zijn leuk!
    Vind ik leuk
    Regiwitt +183
    donderdag 17 mei 2018 om 11:44
    De Morgen.Meer Inzicht.Meer Zalm....
    Vind ik leuk
    Zetterberg +10508
    donderdag 17 mei 2018 om 13:56
    lol
    Vind ik leuk
    donderdag 17 mei 2018 om 12:00
    Ik begrijp al die commotie niet, Barcelona bijv. speelt wel in het appelblauwzeegroen zelfs licht groen.
    Vind ik leuk
    donderdag 17 mei 2018 om 15:21
    ja, maar appelblauwzeegroen, en licht groen, zijn geen roos, zie je...
    Vind ik leuk
    Wolf1986 +1727
    donderdag 17 mei 2018 om 12:18
    Waarom onyekuru? Hij gaat ze waarschijnlijk nooit aan trekken.
    Vind ik leuk
    donderdag 17 mei 2018 om 13:06
    Dat is dan rooskleurig voor de verkoop.
    Komaan Toca , ze wachten op jou !
    Vind ik leuk
    donderdag 17 mei 2018 om 16:46
    Het uitshirt van Real gemist in 2015? Dat was pas roos. Was daar commotie? Neen...
    Vind ik leuk
    dakcota +4468